Adam M. Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Jak nie bedziesz mial opilkow w oleju to nie ma problemu. Jedziesz do PP na diagnoze, placisz i wiesz. Do Kedziora mam zaufanie ze moze trafic dokladnie o co chodzi.Nie musisz sie martwic o wymieniony olej bo jak panewka poleciala to caly czas strumien opilkow leci do oleju i juz po pierwszym odpaleniu beda slady.Niestety, koszty zawsze jakies sa. Nikt ci chyba nie obiecywal ze motocykle to tania zabawa ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cenderr Opublikowano 1 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 (edytowane) Jeśli będziesz dalej jeździł, to będziesz miał wał do wymiany. Poza tym te blaszki mogą ci zatkać siatkę lub ograniczyć przepływ do pompy oleju. A wtedy to już sieczka. zatkać siatkę? na filtrze oleju < o to chodzi?Tak czy siak rozumiem że mogę stracić po prostu smarowanie? I jeszcze wracając do sposobu z gazą: Biorę gazę, składam na 4 i spuszczam przez nią olej. Tych opiłków będzie dużo? Jaka to wielkość?Po prostu czy to będzie od razu widać? Nie wiem czego szukać ani czego się spodziewać... Z powyższych wypowiedzi wnioskuję że jeżeli to panewka to opiłki muszą być w oleju. I co potem? Bez względu na to czy znajdę te opiłki czy ich nie znajdę zalewać nowy olej? Olej nie gra roli, będzie trzeba to kupię tyle ile trzeba będzie... I jeszcze co z filtrem oleju zrobić? Zostawić go w spokoju? Edytowane 1 Grudnia 2006 przez cenderr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 ;) ok na poczatek spokuj i bez paniki, nie ma cos sie nastawiac odrazu na najgorsze, sposc ten olej przez ta gaze i zobacz czy sa opilki , jak beda sprawe masz jasna-i trzeba poplakac nad rozlanym mlekiem, jak nie beda to mozesz go wlac spowrotem(mowie tu o pracy przez 2-3tys km) o ile nie jest jest starszy, i szukaj dalej moze sie tluc sprzeglo, i wiele wiele innych nie wiem jak jest w rf, ale ten moto tez mi sie podobal;) jutro sobota rozkrec, mozliwe jest tez ze korek spusty ma magnes i opilki siadna na korku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cenderr Opublikowano 3 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Witam Bracia W dalszym ciągu nie za bardzo wiem co tam stuka ale wiem jedno >> to nie panewka!! :) Filtr jest czysty, w oleju też nic nie ma. Zalałem nowy olej i założyłem nowy filtr oleju. Był u mnie też znajomy mechanik i powiedział że jakby to była panewka to pukało by w innym momencie, tzn na rozgrzanym silniku powinno być to przedewszystkim słychać bardziej (a u mnie nie słychać) i że wraz z ze wzrostem obciążenia silnika stuki powinny narastać (czego też u mnie nie ma). Nie zmienia to faktu że na zimnym silniku przy niskich obrotach coś tam popukuje, może to jednak te zawory, z tego co wiem nie były regulowane jakieś 2 lata :) .Facet powiedział abym się nie przejmował specjalnie, bo jak na 13 letnią furę i tak jest dobrze. Nie zmienia to faktu że ja muszę mieć wszystko jak w zegarku, na pewno tak tego nie zostawię :icon_eek: . Zajmę się tym na wiosnę...Przez tą niby panewkę straciłem i tak sporo nerwów. Nie spałem 2 noce :rolleyes: , Ach te motongi. A tak przy okazji to chciałem serdecznie wszystkim podziękować za rady i odpowiedzi, gdyby nie one to pewnie bym to olał i mogło skończyć się tragicznie :notworthy: . Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Zawieź go do jakiegoś "sanatorium" na zimę. Będzie dobrze. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Witaj CendeerDobrze że się wyjaśniło że to nie panewka :clap: Co awaryjności RF to powiem tak:Jeżeli będziesz dbał o serwis, nie będziesz katował, ani jeźdźił na gumie,to motong posłuży wiele lat.A z racji tego że jest to sprzęt delikatniejszy, poprostu nie będziesz mógł sobie pozwolić na to co mógłbyś robić na CBR.P.S.W tym modelu hałasować może kosz sprzęgłowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.