ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 11 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 ED, powiem Ci szczerze, ze zamieniles siekierke na kijek czyli motocykl z jednym z najtrwalszych silników na Kawasakowego gruza ktory jest znany wszem i wobec z różnych wad (w odróżnienieniu od bulletproof GSa 550 i całej serii silników 4 i 8 zaworowych łożyskowanych tocznie z serii GS). No ale - oby służył dobrze. PS. Za ile poszedł GS? kawe kupuje z dobrego zrudla od kumpla silnik jest ok w niemczech latal zdlawiony wiec silnik ok ale do wymiany bylo sprzegielko rozrusznika.kawa juz jest poskladana silnik pali wiec mysle ze w tym tygodniu bede latal. gs sprzedalem po kosztach za 2000 zl najlepsze jest to ze kolo zadowolony z niej jest jak cholera.mówil ze nie ma lepszego sprzeta od tego gs OBY MU SLYZYL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikun Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 kawe kupuje z dobrego zrudla od kumpla silnik jest ok w niemczech latal zdlawiony wiec silnik ok a jak one byly dlawione? tzn. do jakiej mocy i w jaki sposob?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 gs sprzedalem po kosztach za 2000 zl najlepsze jest to ze kolo zadowolony z niej jest jak cholera.mówil ze nie ma lepszego sprzeta od tego gs OBY MU SLYZYL. I ma racje, sam myslalem żeby na takiego zmienić moją przezajebistą 400 :D tylko to 4 w rzędzie mi nie pasowało. Sprzedałes tanio, nawet bardzo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 12 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 (edytowane) nie mam pojecia jak sa dlawione.mam pytanie czy ktos wie ile powinny byc wykrecone srubki od powietrza w gpz 600?kaw juz stoi u mnie musze jej wyczyscic jutro gaziory i pojechac do kumpla na synchronizacje i bedzie juz chyba wszystko ok.niewien dlaczego ale kawa wcale sie nie wkreca na obroty i niema mocy, problem jest jeszcze z wolnymi obrotami nieidzie ich ustawic. Edytowane 12 Czerwca 2007 przez ED manetka (KURCZAK) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 (edytowane) Na pierwszej stronie podałem link do manuala, wypadałoby sciagnąc, gdy zaczyna się grzebać przy swojej maszynie! Dla modeli gpz600 A1-A4, B1 2 obroty, modele A5 2 1/8 - 2 1/4, C1 2 obroty, C3-C10 1 3/4 - 2 obrotów. Niewiem który masz model. Edytowane 12 Czerwca 2007 przez Lukass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 niewien dlaczego ale kawa wcale sie nie wkreca na obroty i niema mocy, problem jest jeszcze z wolnymi obrotami nieidzie ich ustawic. Luzy zaworowe sprawdzales ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 12 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 tak zawory sa swiezo po regulacji. wlasnie wrócilem z garazu ze sprzetem juz jest raczej wszystko ok gazniki wyczyscilem i juz chodzi dobrze jeszcze nim nie jezdzilem ale mysle ze wszystko ok. mam jeszcze jeden problem a mianowicie nie dziala obrotomiez (woltomiez dziala) czy wie ktos z kąd w gpz 600 wychodzi sygnal do obrotomieza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Z modulu. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 13 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 ok. wielkie dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Siema , informuje, ze GPZ`kę Kurczakówną widziałem , nawet mi ją odpalił :) Spiesz sie Kurak śpiesz bo trzeba zacząć km ostrzej nawijać :( i zmień ten model sprzęta w danych !!!!!! Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 13 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 wczoraj do 1:00 dzis od 8:00 rano do 20:00 walczylem w garazu z gpz-tą sa efekty sprzet juz kula jak nalezy:) narazie wszystko ok zrobilem dzisij 100km jest zaje...e. prowadzi sie swietnie, na brak mocy nie nazekam nawet wydaje mi sie ze jest jej za duzo (po przesiadce z gs-a jest spora róznica) jedyne co mi sie nie podoba to to ze bola mnie łapy, nie jestem jeszcze pzyzwyczajony do takiej pozycji na moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 jedyne co mi sie nie podoba to to ze bola mnie łapy, nie jestem jeszcze pzyzwyczajony do takiej pozycji na moto.jak przeskoczyłem z XJ na VFR też podobnie sie czułem , teraz VFRą moge na koniec świata jechać :P ( jak znajde sponsora :P) Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 17 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 mam pytanie: ile najlepiej napompowac powietrza do przednich lag w gpz 600? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 witam .przejezdzalem ostatnio przez dzierzoniow [dolnoslaskie ]i w komisie samochodowym zobaczylem kawe GPX750 z 89r. orginal na niemieckich blachach za 4900. sprzet wizualnie mnie zachwycil stanem w jakim jest zachowany. niestety nie wiem jak chodzi . to tyle . moze kogos zainteresuje taki sprzecik .pozdrawiam Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Dziś pierdyknął mnie zaszczyt przejechania sie Kurczaka GPZ`em , kuuuurde jakie to twarde , są takie koszulki "masz jaja jezdzisz sztywnym" powinni nadrukować jeszcze "masz jaja jezdzij GPZ`ką 600" :) ale sprzet jedzie fajnie, prowadzi sie tez fajnie , tylko , ze za szytywny i za mały jak dla mnie , natomiast Kurczak na VFR wyglądałeś jak na Gold-Wingu :bigrazz: (chodzi o gabaryty) PozdroP.S. Kur , zakładaj profi na bikepics dla gpz 600 i pokaz innym sprzet :biggrin: jutro dostaniesz płyte , wrzuce takze foto jak GPZ`a była Jarka zaraz po szlifie ... Pozdro Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.