ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 2 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Ice Man jak mozesz to wrzuc jakies fotki bo w sumie tak muslalem zeby kawe na streeta zrobic ale niewiem jak to sie prezetuje.w tym sezonie polatam w takim stanie jak jest a moze na nastepny bym cos pokabinowal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 okazalo sie ze sprzegielko jest popekane. czy ktos sie orientuje czy sprzeglo rozrusznika pasuje do gpz 600 88r od gpx? Popatrz na numery katalogowe na stronie głównej Kawasaki.com, tam masz rozrysowane wszystkie numery części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikun Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Mógłby ktoś podać jakiegoś aktualnego linka do serwisówki? bo z megaupload raczej ciężko coś pobrać a pod tym adresem podanym przez Kurczaka pisze że ważność pliku wygasła czy coś w tym stylu... ewentualnie mógłby mi ktoś podesłac na maila, byłbym wdzięczny ;) ([email protected])Przyda się bo prawdopodobnie jutro stanę się posiadaczem GPZ 600 :eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 3 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 ja sciagalem e mulem nazwa pliku to: ~$Kawasaki Zx-600-750 (Gpz-Gpx-Ninja) '85 A '97 - Service Manual Haynes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 (edytowane) Kawasaki GPZ600 R,GPX600 R,Ninja 600 R & RX,GPX750 R,Ninja 750 R 85-97 Haynes Service Manual ENG http://www.megaupload.com/pl/?d=AP826IOZ Rano sciagaj. Edytowane 4 Czerwca 2007 przez Lukass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikun Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 OK dzieki za odpowiedzi :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikun Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Nie chce zakladac nowego tematu wiec pochwale sie tutaj :icon_biggrin: Od wczoraj jestem wlascicielem czarnej GPZ 600 z 90 r. :lalag: Tak wlasciwie to mialem kupic cos innego (GSX 600F, Bandit lub FZR) ale praktycznie wszystkie ktore ogladalem to same padaki... no i trafila sie GPZ sprowadzona do kraju w 2001 r. z dosyc zaufanego zrodla i calkiem zadbana wiec wolalem kupic motocykl starszy ale w lepszym stanie no i tanszy :notworthy: Przejechalem od wczoraj wieczora juz prawie 400 km :buttrock: i jestem w 100% zadowolony :( Tylko nadgarstki troche bola... bede sie musial przyzwyczaicNa razie mam tylko 2 fotki na bikepics (link w podpisie) ale niedlugo moze zrobie wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Nie chce zakladac nowego tematu wiec pochwale sie tutaj :icon_question: Od wczoraj jestem wlascicielem czarnej GPZ 600 z 90 r. :icon_mrgreen: Tak wlasciwie to mialem kupic cos innego (GSX 600F, Bandit lub FZR) ale praktycznie wszystkie ktore ogladalem to same padaki... no i trafila sie GPZ sprowadzona do kraju w 2001 r. z dosyc zaufanego zrodla i calkiem zadbana wiec wolalem kupic motocykl starszy ale w lepszym stanie no i tanszy :icon_mrgreen: Przejechalem od wczoraj wieczora juz prawie 400 km :icon_arrow: i jestem w 100% zadowolony :icon_arrow: Tylko nadgarstki troche bola... bede sie musial przyzwyczaicNa razie mam tylko 2 fotki na bikepics (link w podpisie) ale niedlugo moze zrobie wiecej No cóż, GPZ-y lubi równe drogi. Z tego powodu mają przydomek "łamacza nadgarstków. A tak naprawdę, jak bedziesz jeździł w granicach 110-120, to pęd powietrza trochę Cię podniesie i odciąży ręce. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 ładny , w najładniejszm (choć nie orginalnym) lakierowaniu :icon_question: Niech służy !!! Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 10 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 gatylyje!!!!! niech sie dobrze sprawuje.ja na swoja jeszcze czekam szlag mnie trafia bo koles ja sklada juz tydzien a roboty jest na 2 dni ale co mam zrobic. CZEKAM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 gatylyje!!!!! niech sie dobrze sprawuje.ja na swoja jeszcze czekam szlag mnie trafia bo koles ja sklada juz tydzien a roboty jest na 2 dni ale co mam zrobic. CZEKAM. Nie martw się. Pewnie nie pobijesz mojego rekordu. :icon_mrgreen: 4 tygodnie w serwisie, a do roboty było: czyszczenie i synchronizacja gaźników, regulacja zaworów, wymiana łańcuszka rozrządu, wymiana oleju w teleskopach. Ale warto było. Maszyna nie do poznania. :icon_biggrin: Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 (edytowane) ED, powiem Ci szczerze, ze zamieniles siekierke na kijek czyli motocykl z jednym z najtrwalszych silników na Kawasakowego gruza ktory jest znany wszem i wobec z różnych wad (w odróżnienieniu od bulletproof GSa 550 i całej serii silników 4 i 8 zaworowych łożyskowanych tocznie z serii GS). No ale - oby służył dobrze. PS. Za ile poszedł GS? Edytowane 10 Czerwca 2007 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Geerdo, ale Ty jesteś mądry, na prawde! Jakie wady? Myślę, że ma średnią wad motocykli z tamtych lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Geerdo, ale Ty jesteś mądry, na prawde! Jakie wady? Myślę, że ma średnią wad motocykli z tamtych lat. A słyszałes kiedyś o zatartej głowicy w GS 550? albo padnietym wale ?:icon_biggrin: Akurat te motocykle jesli o silniki chodzi NIE MIAŁY wad. Mozesz to przyjac za aksjomat. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 (edytowane) A słyszałes kiedyś o zatartej głowicy w GS 550? albo padnietym wale ?:icon_mrgreen: Akurat te motocykle jesli o silniki chodzi NIE MIAŁY wad. Mozesz to przyjac za aksjomat. Postawię Ci skrzynkę piwa, abyś zawsze i wszędzie rozgłaszał, że "Kawasaki to padaki". :icon_biggrin: Dzięki takim opiniom Kawy są przeważnie tańsze od Hondy o 30%. (600 cm) Pozdr. P.S. Kawasaki jak jest porządnie serwisowany, to będzie jeździł, jak każdy inny sprzęt z Japonii. Edytowane 10 Czerwca 2007 przez bodek_o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.