Skocz do zawartości

KAWASAKI GPZ 900R rocznik 86 problem z temperaturą


zetek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

w mojej ZX9R wentylator takze wlancza sie troche za polowa. Podczas upalu w korkach i podczas wolnej jazdy a na paradzie to zawsze. Kiedys szwankowal mi wskaznik paliwa i trzeba bylo wymienic czujnik temp. cieczy chlodzacej w bloku silnika. Jesli uszczelka pod glowica lub blok silnika jest nieszczelny to po zgaszeniu goracego silnika slychac charakterystyczne bulgotanie.

Sprawdz czy po jezdzie chlodnica i rama przy silniku sa tak samo gorace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze weze odwrotnie polaczyles ?? ja zrobilem tak u siebie a potem dziwilem sie ze temperatura wysoka :icon_twisted:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam

PRZYPADKOWO WPADŁEM NA TO PYTANIE MIMO ŻE SPRZED 2 MIESIĘCY, ALE MOŻE CI TO W CZYMŚ SIĘ PRZYDA. Z TEGO CO GDZIEŚ WYCZYTALEM NA ZAGRANICZNYM NECIE (BO SAM KIEDYŚ CHCIAŁEM KUPIĆ TEN MODEL), TO NIE JEST PROBLEM Z PRZEGRZEWANIEM ,A ZE ZBYT NADWRAŻLIWYM CZUJNIKIEM , KTÓRY NOTORYCZNIE ZAWYŻA WARTOŚĆ TMPERATURY I IRYTUJE WŁAŚCICIELA.PONOĆ WCZEŚNIEJSZE MODELE TAK MAJĄ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...