Dziekan Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 witam tak jak w temacie mam taki problem w kawasaki zx6r 99r motocykl był bo lewym szlifie gdy go odpalilem po miesiacu niechce sie zbierac na gaz tzn ma dziure w gazie na niskich obrotach!! na wysokich jest oki niewiem ale wydaje mi sie ze czabylo by zrobic synchronizacje gazników co otym sadzicie lub inne uwagi!! za pomoc dzieki :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=58609&hl= Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziekan Opublikowano 24 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 no i jak zrobiłes to wkoncu!! i co byo przyczyna!!! bo poczytałem wszystko w tym linku ale zabardzo nic sie nie dowiedziałem jedynie to ze tez bede chyba musiał wyjac gazniki!! tylko jedno mnie ciekawi ze jak moto pochodzi troszke to powinny te zaworki wskoczyc do normy itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 no i jak zrobiłes to wkoncu!! i co byo przyczyna!!! bo poczytałem wszystko w tym linku ale zabardzo nic sie nie dowiedziałem jedynie to ze tez bede chyba musiał wyjac gazniki!! tylko jedno mnie ciekawi ze jak moto pochodzi troszke to powinny te zaworki wskoczyc do normy itd Z reguły rzeczy martwe jak się popsują potem same się nie naprawiają. Idź i rób gaźniki :icon_twisted: Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziekan Opublikowano 26 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 (edytowane) wiec tak zrobilem gazniki tzn wyczysciłem regulacje wszsytkie oraz synchronizacja oki !! sprawdziłem luzy zaworowe wszystko oki filtr paliwa oki i dalej to samo!!!! kurde nieiwem zaco sie mama teraz zabrac !!! pomocy!! :crossy: :wink: :icon_razz: jedynie co mi jeszce przychodzi do głowy to to ze z głowicy idzie przewód do gaznika z płynem chłodzacy przez gazniki!! a ja naarazie pale bez chlodnicy i druga sprawa wymieniałem magneto niewiem czy ma to jakies zanczenie zeby sie tam pomylic czy sa tam jakies cechy ale to chyba raczej nie ale sam juz niewiem cały czas cos wymyslam co moze byc nie tak Edytowane 26 Listopada 2006 przez Dziekan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 W moim przypadku okazalo sie ze przyczyna dziury w obrotach byl nieszczelny tlumik. Po delikatnej wywrotce, tlumik pekl i spaliny uciekaly bokiem. Po zalozeniu oryginalnego (cichego) tlumika wszystko wrocilo do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 Moze warto jeszcze zajrzec do filtra powietrza Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziekan Opublikowano 26 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 filter jest oki a co do tłumika to hmmmmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 A jak wyglądał wypadek? możliwe jest że np przez ostre hamowanie tyłem bez wciśnietego sprzęgla skrzywi wał lub coś w tym rodzaju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziekan Opublikowano 26 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 wypadek był bardzo lekki tzn koles jechał moto normalenie droga a koles samochodem normalne skrecał i skrecil w niego w lewy bok i dostał leeko owiefka strzeliła dekel popekał no i te magneto troszeczke sie uszkodziło i to na tyle wypadek była naprawde lekki nic wiece sie nie stało wiec to co ty mówisz naprawde chyba wykluczamy!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 wypadek był bardzo lekki tzn koles jechał moto normalenie droga a koles samochodem normalne skrecał i skrecil w niego w lewy bok i dostał leeko owiefka strzeliła dekel popekał no i te magneto troszeczke sie uszkodziło i to na tyle wypadek była naprawde lekki nic wiece sie nie stało wiec to co ty mówisz naprawde chyba wykluczamy!! Muszę się przyp...dolić do Twojej wypowiedzi. Nie ma w niej ani jednego znaku interpunkcyjnego. Trzeba czytać 3 razy zanim można zrozumieć co tak naprawdę chcesz przekazać. Nie gwałć rodzimego języka.Będziesz pisał tak niechlujnie, to ludzie nie będą chcieli czytać. P.S. Są dwa wykrzykniki :rolleyes: Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziekan Opublikowano 26 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 chyba nie oto sie rozchodzi zebys poprawiał błedy tylko pomoc w sprawie !!! :rolleyes: :( :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 chyba nie oto sie rozchodzi zebys poprawiał błedy tylko pomoc w sprawie !!! :) :P :PMasz na pewno rację, lecz taki tekst uwłacza czytelnikowi.Już tu nie spamuję :cool: Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 wiec tak zrobilem gazniki tzn wyczysciłem regulacje wszsytkie oraz synchronizacja oki !! sprawdziłem luzy zaworowe wszystko oki filtr paliwa oki i dalej to samo!!!! kurde nieiwem zaco sie mama teraz zabrac !!! pomocy!! :icon_mrgreen: ;) :P jedynie co mi jeszce przychodzi do głowy to to ze z głowicy idzie przewód do gaznika z płynem chłodzacy przez gazniki!! a ja naarazie pale bez chlodnicy i druga sprawa wymieniałem magneto niewiem czy ma to jakies zanczenie zeby sie tam pomylic czy sa tam jakies cechy ale to chyba raczej nie ale sam juz niewiem cały czas cos wymyslam co moze byc nie tak Opisz bardziej szczegółowo co to znaczy "dziura w gazie". Proszę przy tym, abyś wziął pod uwagę, że jeżeli chce się uzyskać odpowiedź - dobrze jest sformułować pytanie w sposób umożliwiający jego zrozumienie. Wyraź się jasno, jednoznacznie i precyzyjnie, używając do tego interpunkcji - a z pewnością znajdzie się ktoś, kto będzie Ci w stanie pomóc. Powiem tak: Dedukuję sobie, że odpalając bez chłodnicy - odpalasz motocykl tylko na chwilę, na kilka sekund, tak? Jeżeli robisz inaczej - możesz zacząć robić przymiarki do wymiany silnika, jest pod tym względem bardzo delikatny. Pomijam kwestię szkodliwości takiego postępowania dla świec. Ponieważ jednak mniemam, że odpalasz na chwilę - wychodzi, że silnik jest zimny, i stąd opisana "dziura" na niskich obrotach po dodaniu gazu. Praktycznie każdy silnik gaźnikowy pracując na zimno ma to do siebie, że w pierwszych sekundach w ten sposób reaguje, póki się choć trochę nie rozgrzeje. Czyli po prostu: załóż chłodnicę, podłącz wężyki podgrzewania gaźników (albo je zaślep, też będzie działać, tylko o tej porze roku wolniej się będzie nagrzewać) , zalej płynem, odpal, daj mu popracować na wolnych obrotach aż nie nagrzeje się do normalnej temperatury pracy (w Twoim przypadku - pojawi się jedna "belka na tetrisie") - i zobacz wtedy, czy dziura jest nadal. Przy jeździe w zimną porę roku warto wykręcić piloty o jeden obrót ponad fabrykę. Fabrycznie jest OIDP 1 obrót, ustaw na 2 i będzie lepiej. Magneto raczej nie jest przyczyną Twojego problemu - gdyby tak było, to problem występowałby we wszystkich zakresach prędkości obrotowej silnika. -- pzdryahoo & 636RT '02 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziekan Opublikowano 29 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 wiec tak!!! mam juz wszystko załozone zalane płynem i dalej to samo. a co maiłem na mysli dziura w gazie to to ze jak dam gazu to ma bardzo ciezko sie zebracna obroty jak dam gwałtownie to nawet zgasnie mówie teraz jak mam temperature ok 2 kreski a jak jest zimny to dopiero sie niechce zbierac z obrotów dobiero jak jest bardzo ciepły to jest troszke lepiej.Duzo lepiej wtedy sie zbiera i niema takiej dziury w gazie dziua w gazie jest o 1000 obr do ok 9000 potem juz jest oki dodam jeszcze taka zecz ze jak juz jest bardzo ciepły i przejade sie przykładowo jedynka max do odciecia prawie i zmienie na dwójke to ma taka dziure i po chwili zabierze normalnie i tak na kazdym biegu ja juz mysle ze moze to jest to ze za mało paliwa dostale albo cos . Bo naprawde nieiwiem za co jeszce sie zabrac!! panowie POMOCY!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.