Skocz do zawartości

blokada 299km/h


Kris_big
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przeciesz to co zrobili w SM na czele ze znakomitym redaktorem Sz.D. to jest co najmniej smieszne. Wystarczylo kupic uzywana ZX12R lub Hayabuse z roku 2000, przed tym jak ograniczyli predkosc i spokojnie przekroczyli by 300km/h. Polski rekord predkosci dla SM!!! dobra reklama! ale niech bedzie i tak prawie nikt nie wie o co chodzi :icon_question:

 

Uwazam podobnie,

 

Moj przyjaciel mial ZZR 1400 z chio'owal ja, moc wzrosla od 20 % z tego co pamietam mial zalozonego Power Comander'a licznikowa predkosc nieco ponad 340 km/h.

 

Tak szybko jak wszystko pozakladal, tak szybko sciagnol i sprzedal, opony zrujnowane po calkowitym dytansie niecale 800 km z czego najbardziej ucierpialy po przegonieniu na dystansie zaledwie 60 km, guma zlasowana do grubosci malego palca.

 

Przy predkosci rzedu 300 km/h tzw schlupf to ca. 15 - 20 %

 

Osobiscie nie widze jakiegokolwiek problemu czy sprzet idzie 299 czy wiecej, na moto ez z checia karnol bym sie te wieksze niz 301 km/h, choc i te rob wrazenie :icon_mrgreen:

 

Co zo zmian w mapingu w stosunku do biegow, to " blokada " jest calkiem sensownym wynalazkiem uniemozliwiajacym zrobienie salta, o ktore wcale nie jest trodno, ale to juz zupelnie inna bajka.

 

Posukaj chipa.

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co zo zmian w mapingu w stosunku do biegow, to " blokada " jest calkiem sensownym wynalazkiem uniemozliwiajacym zrobienie salta, o ktore wcale nie jest trodno, ale to juz zupelnie inna bajka.

 

Jak dokładnie to działa? ECM ustawia moc na podstawie aktualnego biegu, ale z kąd "wie" kiedy motocykl robi salto? Masa motocykla jest zmienna za sprawą ridera, więc?

Edytowane przez soulreaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podoba mi sie to czytalem o tym sporo ale jakos nie mam odwagi zeby to zastosowac do swojej suzi. ale jeszcze przemysle to.

kumpel ma 12-stke z 2000 roku przed wprowadzeniem tego przepisu do 299 licznikowo idzie 340 i cos wiecej wedlug GPS w tedy jest jakies 315km/h i on ja jeszcze chce wzmocnic zeby wedlug GPS szla 340 moge sie go podpytac co on zmienia

Hmm, ale po co? I gdzie on to sprawdzał?

"Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dokładnie to działa? ECM ustawia moc na podstawie aktualnego biegu, ale z kąd "wie" kiedy motocykl robi salto? Masa motocykla jest zmienna za sprawą ridera, więc?

 

Nie wytlumacze Ci, jak to dziala, na tyle bieglym nie jestem. Modul i jego mapy sa w jakis sposob tworzone, zyroskopu z zadnym motocyklu niema, mimo tego jakos to dziala.

 

Zwroc tylko uwage, ze pomiar mocy na silowni nie ostaje przeprowadzony tylko na pierwszym biegu.

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup sobie TRE, to pozwoli ci usunąć opóźnienie zapłonu na pierwszych 4 biegach, czyli będziesz miał na nich pełną moc.

 

Co do 299km/h, się nie wypowiem.

icon5.png

 

KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, ja widzę tu pytania , gdzie ktoś tam sprawdzał prędkość itd. Wystarczy przyjechać do Wro i zobaczyć, jak nieraz na 8-ce na wylocie na Wawę idą litry w grupie, każdy ma pełną pizdę. Albo przy wyjazdach na Jesenik z Wro, na trasie z Oławy na Nysę... Co Wy potrzebujecie pustej autostrady? Na Ślężnej wieczorem - jak przechodzimy po ulicy- wolę 10 razy rozejrzeć się w około w nocy, jak gdzies tam zawędrujemy do znajomych, bo sam wiem jak tam się jezdzi. Na forum są od dłuższego czasu 2 tendencje. Albo są goście, co niby cały czas jeżdżą z manetą do końca (cóż, może mają w okolicy aż tak dobre odcinki, albo wyjeżdżąją tylko i wyłącznie ponapier...lać). I druga grupa, co gada cały czas o jezdzie w limitach z prawa o ruchu drogowym. A brakuje środka. Widać nie tylko ekonomicznie wykończono ostatnio klasę średnią.

Edytowane przez Mor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla wszystkich przeciwników owego ustrojstwa ....jeśli takowe coś jest to też bym to nabył ....nie dlatego zeby bić szybkość ale dla samego faktu mienia ...to ten może być motywem zakupu ....bo skoro przeważająca większość jest tak rozzsądna i to po co komu motocykl większy niz 20km..... i tak predkosć max dopuszczalna w Pl to 140......co po niektórzy są bardziej papiescy od papieza ...... pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum są od dłuższego czasu 2 tendencje. Albo są goście, co niby cały czas jeżdżą z manetą do końca (cóż, może mają w okolicy aż tak dobre odcinki, albo wyjeżdżąją tylko i wyłącznie ponapier...lać). I druga grupa, co gada cały czas o jezdzie w limitach z prawa o ruchu drogowym. A brakuje środka. Widać nie tylko ekonomicznie wykończono ostatnio klasę średnią.

Jak najbardziej zdarza mi się jeździć szybciej niż pozwalają nasze przepisy. Jednak 20 -30 więcej to jedno a zasuwanie w rejonach 200 po naszych drogach to zupełnie co innego.

Pomijam że opowieści o tym jak to ludzie jeżdżą po 200 i więcej średnio wierze. Jeżdżę dużo i samochodem i moto. Poza autostradą jakoś ich nie widziałem.

"Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Co Wy potrzebujecie pustej autostrady ?

 

Sprawa jak najbardziej dyskusyjna. Nie wiem jak Ty ale ja osobiscie gdy mam ochote odkrecic, to wole miec ta autostrade o ile nie pusta to o jak najmniejszym natezeniu ruchu. Nie pasi mi przy 280 km/h wykonywac hamowania awaryjne a nerwow i umiejetnosci Ghostridera NIETU :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KS-Rider i 280km/h..... :icon_mrgreen: To żeś dojebał teraz. A już myślałem że dziś nic mnie nie ubawi po 11h spawania MIGiem.

 

:clap:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KS-Rider i 280km/h..... :icon_mrgreen: To żeś dojebał teraz. A już myślałem że dziś nic mnie nie ubawi po 11h spawania MIGiem.

 

Nie bardzo kumam, gdzie lezy problem ? To, ze jezdze przepisowo nie znaczy, ze nie zdarza mi sie odkrecic gdy jest na to i czas i miejsce

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nowszych sportach np. w mojej K7 299 nie jest ograniczeniem predkosci tylko jej wyswietlania. Taka predkosc osiagam na 5 biegu wbijam 6 i nadl przyspieszam (obroty rosna). Do uzyskania pelnego przyspieszenia na biegach 1-4 i 6 stosuje sie podpinek do kompa np.TRE oszukuje koputer i wciska mu kit ze caly czas zapiety jest 5 bieg ;). Generalnie podobnie ma sie do R1 i CBR bynajmniej 1000.

 

Jeszcze jedno do osiagniecia tych 299 faktycznie nie potrzeba autostrady ale kilka kilometrow ekspresowki jest mile wskazane :)

Edytowane przez squod
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...