theodor. Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Czasem wychodzę na takim częściowym uslizgu, ale nic nerwowego czy nieprzewidywalnego. To też zasługa regulacji zawiasów (wiesz u kogo ;) ) Z temperatura to nie taka prosta sprawa. Niedogrzane opony zużywają się w taki nieładny poszarpany sposób. Właściwie nagrzane ładnie się szorstkują. Ale to bardzo złożony temat i nie podejmuję się jego analizy. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 I własciwie to po radomiu tak się złachały. Mi tez, ale tylko przednia: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Czasem wychodzę na takim częściowym uslizgu, ale nic nerwowego czy nieprzewidywalnego. To też zasługa regulacji zawiasów (wiesz u kogo ;) ) Z temperatura to nie taka prosta sprawa. Niedogrzane opony zużywają się w taki nieładny poszarpany sposób. Właściwie nagrzane ładnie się szorstkują. Ale to bardzo złożony temat i nie podejmuję się jego analizy. Zawiasy reguluje mi "sam wiesz kto", a zatem - za mało odwijam, bo uslizgów ni huhu. Zresztą, gdybym odwijała, to nie byłoby POR FUERA!!! :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 POR FUERA to kwestia prędkości na wejściu, z odwinięcia nie dałbym rady. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 POR FUERA to kwestia prędkości na wejściu, z odwinięcia nie dałbym rady. Mówisz? Może i tak, bo ja raczej wolno wchodzę w zakręty. Właśnie dziś jadąc po publicznej drodze stwierdziłam, że muszę zacząć bardziej zdecydowanie składać moto do zakrętu, żeby to było takie "pachnięcie" jak mówi Złotousty Marek, niż takie rozmemłany przeciwskręt. Wtedy będę mogła głębiej wejść w zakręt i skręcić szybciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Moja nieśmiała sugestia to szerzej i dalej ;) Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Moja nieśmiała sugestia to szerzej i dalej ;) Zgadzam się z Twoją sugestią, choć tu powstaje problem optyki zakrętu, zwłaszcza w lewo. Muszę patrzeć bardziej szeroko, żeby wiedzieć, że do prwej krawędzi mam jeszcze ileś tam miejsca. Dziś boję się, że krawędź jest tuż tuż. W prawo jakoś tego nie mam. I to zarówno na torze, jak i na ulicy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Też miałem napisać że jest ładnnie zużyta. Przód też mi się podobnie zuzywa, ale tł własnie bardzo jest poszarpany. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Gp Racer Przód 2,10 tył 1,75-1,8 Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 (edytowane) Również uważam że to super kapcie. Mam porównanie co prawda tylko z supercorsą, ale naprawde jest extra.Gp Racera wolałem ze wzgledu na możliwość wiekszej odpornosci na cykle cieplne. Ponoć Gp ma limit 3 - 4 grzań. P.S. Cisnienia brałem z dunlopracing.com Edytowane 13 Września 2011 przez theodor. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Gratuluje, ale jak to się robi :icon_question: Nie jeżdżę po mieście, bez zbędnego kręcenia manetą, w trasie 110-120 km/h, choć zdarzają się krótkie przeloty 200+. Po prostu złoty motocykl :):) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piach Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Buell Ulysses XB12Xmiasto 6-6.5 l/100kmw trasie spokojnie 4,5-5 l/100kmmniej spokojnie ponad 10 l/100km :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.