Skocz do zawartości

KLR 650 2008 - reaktywacja :)


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a mnie sie podoba , stare klekoty znacznie bardziej terenowe niz DR 350 czego ostatnio doswiadczylem. Nowy klekot ma zmniejszona wage , leopciejsza zawieche ,szersze fele , nawet silnik i wydech odmlodzili, wyglada ze w terenie bedzie niezle dawal rade.

 

p.s niewiem co chcecie od tej zawiechy ?? dlamnie wyglada calkiem normalnie

 

Moto ladnie wyglada, podobaja mi sie jego ksztalty i udoskonalenia ale co do tego TERENU to chyba mowimy o dwoch zupelnie innych rzeczach :biggrin: Ten moto owszem nadaje sie do jazdy offroadowej ale tej lajtowej (szutry i jakies mniejsze piaski). Jesli chodzi o NORMALNY teren to ta twoja 'zwykla, slaba, do niczego sie nie nadajaca' drka350 spoko by objechala takie ciezkie moto. Nie wychwalam tutaj absolutnie swojego moto ani nie potepiam KLRa (owszem tez ladny sprzecik) ale nie lubie jak ktos naskakuje na calkiem wporzadku motocykl jakim jest bezwatpienia DR350 i jeszcze ten tekst ze do terenu sie nie nadaje bo mala moc :]

 

POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E zawieche jednak skrocili - lipa :/. Soku jedyna zaleta DR 350 to jego masa i wielkosc motoroweru ( co mi sie akurat nie podoba bo zle sie czuje na takim moto), upatrywalem w tym moto nastepce KLR-a + jakas szosowka , ale to nie ciagnie jak stary klekot a buja sie :/ a co to za frajda z jazdy jak nie czujeszze maszyna ciagnie i dusisz na kazdym biegu az silnik jeczy , zapewne w ostrym terenie Dr-ka by objechala 650 ,ale z 600 bys sobie juz nie poradzil :icon_razz: wiem co mowie po porownywalem oba sprzety. DR 600 naprawde wyrywala sie z rak jak odkrecilem :icon_mrgreen: a masa nie duza wieksza

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ten model jest już znacznie większy,rozmiarami mu bliżej do turystyków niż do klasycznych enduro.Widze zrobili to samo co Yamaha z XT.Szczerze to niezbyt mi się podoba,jakiś taki mało kształtny jak dla mnie ;)

nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dokladnie ponoc nowe XT tez nie daje rady w terenie , stare enduraki byly bardziej uniwersalne, moze moda sie zmienia i ludzie nie szukaj moto typu Dual tylko albo szosa albo teren. W kazdym razie KLR-A w wersji US robiono do 2006 wiec jak by co zawsze moge zmienic sprzeta na nowszy ;) prosto z hameryki :banghead:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...