Klas500 Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Mnie się też podoba!Poza tym na żywo przeważnie każde moto wygląda lepiej niż na fotkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Mnie się też podoba!Poza tym na żywo przeważnie każde moto wygląda lepiej niż na fotkach.taaa vrod tez wygladał ciekawie na fotkach...... :biggrin: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 a mnie sie podoba , stare klekoty znacznie bardziej terenowe niz DR 350 czego ostatnio doswiadczylem. Nowy klekot ma zmniejszona wage , leopciejsza zawieche ,szersze fele , nawet silnik i wydech odmlodzili, wyglada ze w terenie bedzie niezle dawal rade. p.s niewiem co chcecie od tej zawiechy ?? dlamnie wyglada calkiem normalnie Moto ladnie wyglada, podobaja mi sie jego ksztalty i udoskonalenia ale co do tego TERENU to chyba mowimy o dwoch zupelnie innych rzeczach :biggrin: Ten moto owszem nadaje sie do jazdy offroadowej ale tej lajtowej (szutry i jakies mniejsze piaski). Jesli chodzi o NORMALNY teren to ta twoja 'zwykla, slaba, do niczego sie nie nadajaca' drka350 spoko by objechala takie ciezkie moto. Nie wychwalam tutaj absolutnie swojego moto ani nie potepiam KLRa (owszem tez ladny sprzecik) ale nie lubie jak ktos naskakuje na calkiem wporzadku motocykl jakim jest bezwatpienia DR350 i jeszcze ten tekst ze do terenu sie nie nadaje bo mala moc :] POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Strasznie dużo podoklejali tych plastików i jakis taki nijaki jest :icon_razz: nieproporcjonalny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 E zawieche jednak skrocili - lipa :/. Soku jedyna zaleta DR 350 to jego masa i wielkosc motoroweru ( co mi sie akurat nie podoba bo zle sie czuje na takim moto), upatrywalem w tym moto nastepce KLR-a + jakas szosowka , ale to nie ciagnie jak stary klekot a buja sie :/ a co to za frajda z jazdy jak nie czujeszze maszyna ciagnie i dusisz na kazdym biegu az silnik jeczy , zapewne w ostrym terenie Dr-ka by objechala 650 ,ale z 600 bys sobie juz nie poradzil :icon_razz: wiem co mowie po porownywalem oba sprzety. DR 600 naprawde wyrywala sie z rak jak odkrecilem :icon_mrgreen: a masa nie duza wieksza Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 No ok ja wiem swoje i ty swoje. Ale nie kontynuujmy bo sie robi :offtop: Co do tego KLRa to jednak nie wyobrazam go sobie w terenie z tymi wszystkimi plastikami itp :icon_razz: POZDRO. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoszymek666 Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 nie przesadzajcie, poprostu Kawasaki poszlo w kierunku turystyczne enduro. :) i bardzo dobrze!!! ;) :) :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doozer Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 No ten model jest już znacznie większy,rozmiarami mu bliżej do turystyków niż do klasycznych enduro.Widze zrobili to samo co Yamaha z XT.Szczerze to niezbyt mi się podoba,jakiś taki mało kształtny jak dla mnie ;) Cytuj nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 no dokladnie ponoc nowe XT tez nie daje rady w terenie , stare enduraki byly bardziej uniwersalne, moze moda sie zmienia i ludzie nie szukaj moto typu Dual tylko albo szosa albo teren. W kazdym razie KLR-A w wersji US robiono do 2006 wiec jak by co zawsze moge zmienic sprzeta na nowszy ;) prosto z hameryki :banghead: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.