Strzalek Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 http://sklep.mieloch.pl/index.php?cPath=65...6cdf2a476cfda88 Tu masz rozne cylinderki. Wieksza cena - wieksza moc ;] Gazniczek do zwyklej 80 to 19-21 mm starczy + gumowy krocciec, do ktorego gaznik wchodzi wewnatrz i sciagany jest opaska. Taki krocciec doda nieco mocy. Do podrasowanej 80 powyzej juz 16-17 koni gaznik przydalby sie nieco wiekszy np 24 mm. Slyszalem tez o gaznikach 28 :buttrock: Wydech oczywiscie sportowy. Ja do swojego HM mam zamiar wstawic wydech sportowy gianelego od Yamahy dt 80. Ale nie jestem pewien czy podejdzie.Po co chcesz osłabić motocykl i stracić na dzwięku ? HM ma orginlanie bardzo dobre przelotowe wydechy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Po to ze po tuningu na 80 wypadaloby zmienic dyferek na sportowy. A te seryjne kolano nie wiem czy dobrze sie bedzie spisywac przy 80 skoro seryjnie jest produkowane dla silnika o pojemnosci 50. A racingowy dyfer HM ciezko znalesc ... ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Po to ze po tuningu na 80 wypadaloby zmienic dyferek na sportowy. A te seryjne kolano nie wiem czy dobrze sie bedzie spisywac przy 80 skoro seryjnie jest produkowane dla silnika o pojemnosci 50. A racingowy dyfer HM ciezko znalesc ... ;/Napewno będzie lepsze niż te od DTka mimo, że jest gianelli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Na pewno nie da rady z KMXem 125 :icon_razz: , no chyba ze ze zablokowanym, chociaz tez ciezko bedzie :wink: pozdro :icon_mrgreen: nie wiem czy ten KMX jest w pełni odblokowany,ale leci 120km/h..i uwierz mi,że w terenie sobie z nim nawet radze..dopiero na dłuższych prostych mi odjeżdża..po co miałbym pisać bzdury?RX jest bardzo zwrotny a po takim tunigu i z tyłu z największą zębatką jaka wchodzi(robiona na zamówienie) naprawdę pokazuje pazury w terenie..nie chciałem nikogo urazić..nie chcesz wierzyć to nie wierz,Twoja sprawa..ale jak nie widziałeś to nie oceniaj tak pochopnie,bo czasem można się zdziwić..pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speedfriend Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 hmmm...Widocznie wlasciciel tego kmxa poprostu zle jezdzi albo jeszcze go nie opanowal.Ciezko uwierzyc w to ze RXem bierzesz KMXa, ktory jakbys nie mial tuningu mialby 3x tyle mocy. :) PS sam kiedy polowalem na RXa , ale trafila sie TSka blisko i tanio. :D pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BArt_X Opublikowano 21 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Jaki bak ma RX - chodzi mi o pojemność? Ile może spalić po tuningu na te 15KM? :D Czy ktoś zna adres sklepu, gdzie można kupić cylindry 80 ccm? W mielochu są tylko 70 ccm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 hmmm...Widocznie wlasciciel tego kmxa poprostu zle jezdzi albo jeszcze go nie opanowal.Ciezko uwierzyc w to ze RXem bierzesz KMXa, ktory jakbys nie mial tuningu mialby 3x tyle mocy. :) PS sam kiedy polowalem na RXa , ale trafila sie TSka blisko i tanio. :crossy: pozdro mówił mi,że jego KMX ma 22km,a mój RX jakoś 18,więc nie aż tak duża różnica..ale głównie RX'em lata się fajniej w terenie ze względu na to,że jest wyższy i lżejszy :crossy: no i zawiech przyjemniejszy :cool: ale na asfalcie to wącham dymek :) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Zawsze można kupić moto już stuningowane albo części używane - http://www.allegro.pl/item141891990_gaznik..._minarelli.html taki gaźniczek np. powinien być dobry, w porównaniu do 14 mm w RX serjnie. Wiem, że nowe częsci się nie opłacają, ale trzeba szukać i kombinować :buttrock:ten gazniczek bedzie pasowal do rx z 98 z am5??? Podniesie mi cos moc?? Wszystko mam seryjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Co to terenu to ja objezdzam swoim HM Yamahe XT 550, mimo ze to przezytek ale jak z kumplem posmigalismy, to zdziwili sie bardzo ze moj HM ma taki dobry zawias, i normalnie przez teren dosc ostry szedlem 70 a on ze 40 mial bo za ciezka i zawias do dupy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BArt_X Opublikowano 10 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 (edytowane) Upatrzyłem sobie taki model:http://www.bikepics.com/pictures/486017/http://www.bikepics.com/pictures/486016/ Czy jest to na pewno rocznik 2001? Bo to malowanie akurat mi się bardzo podoba :icon_mrgreen: Malowań było wiele i często jedno pojawia się w różnych rocznikach. Czy w roku 2003 zaszłym jakieś zmiany poza iinych designem (owiewka, plastiki), bo silnik chyba jest nadal ten sam? Uznałem, że 2001 będzie ok, bo już nie takie drogie, a dalej z naszego stulecia :clap: Ten ma chyba błotnik z KTMA z przodu. Za ile można taki sprzęt wyrwać w Polsce/Niemczech? Za 5 tys. złotych coś już kupię? Ile trzeba by było dać za egzemplarz już stuningowany? EDIT: Od którego roku w RX są montowane Minarelli AM6? Widziałem, że silnik jest inny od 2003 roku (chyba od tego roku). Czym różnią się AM5 i AM6 (poza ilością biegów)? Edytowane 10 Grudnia 2006 przez BArt_X Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 nie wiem czy ten KMX jest w pełni odblokowany,ale leci 120km/h..i uwierz mi,że w terenie sobie z nim nawet radze..dopiero na dłuższych prostych mi odjeżdża..po co miałbym pisać bzdury?RX jest bardzo zwrotny a po takim tunigu i z tyłu z największą zębatką jaka wchodzi(robiona na zamówienie) naprawdę pokazuje pazury w terenie..nie chciałem nikogo urazić..nie chcesz wierzyć to nie wierz,Twoja sprawa..ale jak nie widziałeś to nie oceniaj tak pochopnie,bo czasem można się zdziwić..pozdronajpierw piszesz ze twoja pierdziawka (i tak lepsza od mojego ale i tak pierdziawka) lyka kmx 125 ... potem piszesz ze sobie nawet z nim radze a po prostych odjezdza .... zastanow sie co piszesz bo to jest smieszne !Zaloze sie ze ktos doswiadczony z troche podrasowana WSK 125 odpierd**il by Cie na kilometr w terenie ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BArt_X Opublikowano 11 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Litrus -> ciekawe co Twój post wniósł do tematu, wszystko co miało już być na temat kmx vs rx zostało powiedziane. Wie ktoś może jakie malowania były w danym roczniku? 2003/2004/2005 to wiem, bo są na bikez.org, wersje racing również. Poszukuję osoby co by mi mogła powiedzieć nieco więcej na temat RX, m.in. kiedy były jakie silniki i malowania i cos na temat tuningu. Nachętniej pogadałbym na gg. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 co do malowań to wzór naklejek był ten sam przez wiele lat (np. ja mam z 98 roku a takie samo malowanie jak ten z dwóch postów wyżej tylko,że inna kolorystyka)...nie wiem kiedy wszedł minarelli am6,ale mój kolega ma też RX z 95r. i już ma am6...jakbyś chciał pogadać o rx to napisz na priv :D Pozdro do Litrus-może i by mnie objechał,ja na razie ostro nei zapie**alam w terenie i je*ie mnie czy ktoś mnie objedzie czy nie... :icon_mrgreen: może źle to ubrałem w słowa,chodziło mi o to,że jak jeżdże z kumplem(tym od kmx) to on mnie wyprzedza na prostych a ja go na krętych leśnych drogach czy na przejażdżkach przez rzeczke lub coś w tym stylu...i nie wiem po co od razu z ryjem skaczesz skoro ten temat juz dawno został zakończony :flesje: no cóż :wink: Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BArt_X Opublikowano 29 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Przeczytałem gdzieś, że RX 50 ma sprężynę tylko w jednej ladze? Czy to prawda? Chodzi mi o rocznik 2003+ Dzisiaj siedziałem w Olek Motocykle na Derbi Senda 50R. Nawet nie przypuszczałem, że to jest takie duże, z tym, że miała zbyt twardy tył (siadła najwyżej 3 cm). Mój ojciec najchętniej kupiłbyłby mi 50 ccm. Ja mu mówie, ze to w ogóle nie jeździ, bo wiem jak idzie Aerox od kolegi - 80km/h samemu, a 60 km/h we dwóch. Tata znowu uważa, że wszystko co większe jak 50 ccm to są potwory i w ogóle sie nie nadaje do jeżdżenia, żę za grube koła, że za wysokie, że za gruba zawiecha z przodu (stały tam dwie huski, a one mają 50 mm z przodu :wink: ). Jak sie zgodzi na 80 ccm to będzie dobrze :icon_eek: Chciałem sete, ale jakoś wytrzymie :bigrazz: Tyle dobrze, że spytaliśmy się sprzedawce w sklepie (możliwe, ze właściciela) to powiedział, że jakaś słabsza 125 była by odpowiednia tzn. CRM, WRE. Dobrze, ze mój tata usłyszał od kogoś innego oprócz mnie, że taką 50 ccm to sie mogę za miesiąc znudzić. No to taki mały offtop :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 RX ma chyba sprężyny w dwóch lagach...w jednej ma RS,ale jak się mylę to mnie poprawcie :) RX jest wyższy raczej od sendy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.