Skocz do zawartości

Obrotomierz elektroniczny


drbig800
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam elektroniczny obrotomierz i nie wiem jak go podlaczyc ma on 3 kabelki czerwony czarny i zielony prosze o pomoc osoby znajace sie na tych sprawach

 

Jestem saperem, mam trzy kabelki, ktory mam przeciac-zapytaj pani Jadzi, ona zna sie najlepiej :) :flesje:

Tak na powaznie logika i zasady elektryki mowilby ze czarny i czerwony to zasilanie a zielony do np. impulsatora... Nie masz instrukcji obslugi od tego obrotomierza?

Edytowane przez Storm007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Tak na powaznie logika i zasady elektryki mowilby ze czarny i czerwony to zasilanie a zielony do np. impulsatora... Nie masz instrukcji obslugi od tego obrotomierza?

 

Ten zielony pewnie do modułu zapłonowego który powinien mieć wyjście na obrotomierz.

Musisz to jednak sprawdzić w schemacie który musi być w serwisówce.

Pozdrawiam.

 

 

"rozebralem go i tak sa 3 literki pod literke R idzie czerwony kabelek pod B czarny i pod G zielony moze to cos pomorze"

R G B to red ,green, black :icon_mrgreen: :icon_eek: .

Edytowane przez sebazaz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem od czego lezal w szopie to go wzielem

Jeśli jest to obrotomierz od moto, to raczej nie masz do czego go podłączyć.

Byłaby szansa gdyby to był jakiś wynalazek z wejściem bezpośrednio z przerywacza.

Takie obrotomierze były w fiatach 125p.

Wymagają one podłączenia do masy, +12V i bezpośrednio do przerywacza zapłonu(trzy przewody).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pare groszy ode mnie...

 

jezeli to jest wynalazek hondy (ten obrotomierz), to honda stosuje kolorystyke taka, ze:

zielony to zawsze masa

czarny lub czerwony to + wiec mozesz sobie pogdybac

 

generalnie nalezaloby zajrzec do niego do srodka okiem elektronika, bo gdybac mozna.

 

z reguly na rynku motocyklowym sa dwa typy obrotomierzy, jezeli mowa o podlaczeniu informacji o rpm:

- z wyjsciem z modulu (japonce)

- z wyjsciem z przerywacza

 

modulu w czesi nie ma, a przerywacz jest. ale i tak pewnie nie pociagnie :P

 

powod? CZ to 2T :) wiec nawet jak masz obrotomierz na przerywacz, to ci zawyzy wskazanie dwa razy ;) bo pewnie masz od 4T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mialem taki obrotomierz elekrtoniczny firmy stage 6 i podlaczalo sie go przez owiniecie przewodu od "liczenia obrotow" na kablu od fajki i dzialalo bylo w nim wiele funkcji na 2t i 4t na 1,2,3,4,5,6 garkow , mial tez podswietlanie niebieskie i jak naprzyklad silnik przekroczyl ustalono temp. lub ustalone obrotu to caly obrotomierz mrugal na niebiesko ;D zajebisty bajer , pewnie ty masz podobnie czarny to masa czerwony to plus a zielony owijasz na kablu od fajki ( ma to byc owiniete scisle!! wtedy pomiar jest dokladny)

pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...