drbig800 Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 witam mam elektroniczny obrotomierz i nie wiem jak go podlaczyc ma on 3 kabelki czerwony czarny i zielony prosze o pomoc osoby znajace sie na tych sprawach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 (edytowane) witam mam elektroniczny obrotomierz i nie wiem jak go podlaczyc ma on 3 kabelki czerwony czarny i zielony prosze o pomoc osoby znajace sie na tych sprawach Jestem saperem, mam trzy kabelki, ktory mam przeciac-zapytaj pani Jadzi, ona zna sie najlepiej :) :flesje: Tak na powaznie logika i zasady elektryki mowilby ze czarny i czerwony to zasilanie a zielony do np. impulsatora... Nie masz instrukcji obslugi od tego obrotomierza? Edytowane 19 Listopada 2006 przez Storm007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 19 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 no niestety nie mam instrukcji obslugi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 Prawdopodobnie czarny to ziemia czerwony to sygnał a zielony to podświetlenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 19 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 podswietlenie ma osobno te 3 przewody wychodza od jego podzespolow rozebralem go i tak sa 3 literki pod literke R idzie czerwony kabelek pod B czarny i pod G zielony moze to cos pomorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 (edytowane) Tak na powaznie logika i zasady elektryki mowilby ze czarny i czerwony to zasilanie a zielony do np. impulsatora... Nie masz instrukcji obslugi od tego obrotomierza? Ten zielony pewnie do modułu zapłonowego który powinien mieć wyjście na obrotomierz.Musisz to jednak sprawdzić w schemacie który musi być w serwisówce.Pozdrawiam. "rozebralem go i tak sa 3 literki pod literke R idzie czerwony kabelek pod B czarny i pod G zielony moze to cos pomorze"R G B to red ,green, black :icon_mrgreen: :icon_eek: . Edytowane 19 Listopada 2006 przez sebazaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyW Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 Może to pytanie nie potrzebne ale zapytam, do jakiego moto chcesz to podłączyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 19 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 do 1 garowego z zaplonem nie elektronicznym tylko na przerywacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 do 1 garowego z zaplonem nie elektronicznym tylko na przerywaczCzyli do CZ175?A od czego jest obrotomierz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 19 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 nie wiem od czego lezal w szopie to go wzielem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 nie wiem od czego lezal w szopie to go wzielemJeśli jest to obrotomierz od moto, to raczej nie masz do czego go podłączyć.Byłaby szansa gdyby to był jakiś wynalazek z wejściem bezpośrednio z przerywacza.Takie obrotomierze były w fiatach 125p.Wymagają one podłączenia do masy, +12V i bezpośrednio do przerywacza zapłonu(trzy przewody). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 19 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 ten tez ma 3 kabelki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 pare groszy ode mnie... jezeli to jest wynalazek hondy (ten obrotomierz), to honda stosuje kolorystyke taka, ze:zielony to zawsze masaczarny lub czerwony to + wiec mozesz sobie pogdybac generalnie nalezaloby zajrzec do niego do srodka okiem elektronika, bo gdybac mozna. z reguly na rynku motocyklowym sa dwa typy obrotomierzy, jezeli mowa o podlaczeniu informacji o rpm:- z wyjsciem z modulu (japonce)- z wyjsciem z przerywacza modulu w czesi nie ma, a przerywacz jest. ale i tak pewnie nie pociagnie :P powod? CZ to 2T :) wiec nawet jak masz obrotomierz na przerywacz, to ci zawyzy wskazanie dwa razy ;) bo pewnie masz od 4T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 ja mialem taki obrotomierz elekrtoniczny firmy stage 6 i podlaczalo sie go przez owiniecie przewodu od "liczenia obrotow" na kablu od fajki i dzialalo bylo w nim wiele funkcji na 2t i 4t na 1,2,3,4,5,6 garkow , mial tez podswietlanie niebieskie i jak naprzyklad silnik przekroczyl ustalono temp. lub ustalone obrotu to caly obrotomierz mrugal na niebiesko ;D zajebisty bajer , pewnie ty masz podobnie czarny to masa czerwony to plus a zielony owijasz na kablu od fajki ( ma to byc owiniete scisle!! wtedy pomiar jest dokladny) pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 19 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 sprawdze jutro to co pisze kolega Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.