Don_Corleone Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 nie wiem czy mam prawo sie tu odzywac... :D bo jeżdze skromnym GS 500 .... ale kocham ten motorek.. ;) mniejsza z tym... od kąd zaczołem interesowac sie moto zawsze mazyłem o ZX12R poprosto zakochałem sie w nim od pierwszego wejżenia.... chciałem poprostu napisac, że ten motorek to naprawde super moto według mnie... szkoda, że mnie nie stac ..:D tZn. kupic mógłbym... sprzedałbym wszystko co cenne i bym kupił... ale nie dał bym go rady utrzymac.. dlatego żecze z całego serca innym spełnienia marzeń o tej cudownej Kawie :buttrock: pzdr :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Don_Corleone przynajmniej trzeźwo myslisz. Moj znajomy zawsze marzył o moto, ale go nie miał , a ja na moto jezdze juz chwile i on juz tak nie mogl wytrzymać ze kupił moto za 24 tysie z czego 18 tysi to kredyt. Wpierdzielił sie troche bo stracił prace, a moto trzeba spłacac. Od sierpnia zrobił moze z 1000 km bo nie ma kasy na paliwo.Porazka. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 W 12-tce seryjnie jest 200-tka z tyłu, ale często kładą rozmiary oczko niższe, w celu poprawy poręczności. Poszukaj posty użytkownika kris_big - lata ZX-12R i sporo o niej pisał na tym forum, również w kwestii eksploatacji (pewnie tu też się w końcu odezwie :) ) W sumie to się mi przypomniało, że też miałem okazję polatać, modelem 2001. Wrażenia opisałem na pl.rec.motocykle, pozwolę sobie zacytować: // początek (...) Ale za to do Bielawy miałem okazję polecieć zaprzyjaźnioną zx12r.Wrażenia: zaskakująco stabilny w łukach, nawet ostrych.Niespodziewanie łatwy (200 mm tylna guma!) do przerzucania pozakrętach (jechaliśmy bocznymi, krętymi drogami). Szóstka lepsza nawinkle, ale byłem zaskoczony że tak wielki motur też całkiem fajniedaje radę. Nieprawdopodobnie mocny - cała wuchta mocy na każdym biegu,w każdej chwili. Wczorajszego wieczora spróbowałem jak na gumie - bezżadnego treningu, w pierwszym podejściu dociągnąłem do 160 na dwójce,starczy. Na mokrym (złapało nas koło Strzegomia) - strach się bać.Nadmiar, nadmiar, okrutny nadmiar mocy. Inna rzecz, że moc przychodziliniowo, bez jakiegoś przełomowego momentu, płynnie i spokojnie.Skrzynia - wymaga przyzwyczajenia, biegi wchodzą znacznie ciężej igłośniej niż w szóstce, ale bez zarzutu, jak nóż w masło. Hamulce -jak w szóstce (takie same), tylko obsługują większą masę. Zawieszenia- przyjemne. Nie za twarde, nie za miękkie, zero bujania na winklach,zero dobijania na dziurach. Pozycja - IMO, i dla plecaka, i dlakierowcy - mniej wygodna niż na mojej szóstce. U mnie różnica poziomówsiodła kierowcy i pasażera jest mniejsza o połowę, a samo siodłoplecaczka - większe o połowę;) Pozycja nóg kierowcy podobna jak na 6,ale po trasie bolały mnie nadgarstki (i bolą nadal), a to nie zdarzami się na 6 nawet w mieście. Zupełnie nie czuć prędkości, chociażtrochę (dość mocno) wieje. Standardowa szyba, standard w kawie - 160 zpasażerem, i rzuca głową na wszystkie strony. Spalanie - przy 120-130wzięła niecałe 8, przy 100-120 - 7.4. O wiele za dużo. Generalnie - motur przezajebisty, duży, ciężki, stabilny. Niemalżecałkiem wygodny, przerażająco szybki i mocny. Na pewno nie dla mnie -ze względu na spalanie, i na ilość mocy. Jak na mój gust jest teżnieco za wysoki i za duży, dość trudny w manewrach przy małejprędkości, a także przy przetaczaniu do tyłu (siedząc na motocyklu).Na pewno nie dla początkujących, ani nie dla takich pozorantów jak ja,po prostu nawet przy moim 'doświadczeniu' trudno ten motocyklopanować. Choćby - ciężko zamknąć gaz po wyprzedzaniu ;)No, chyba tyle. // koniec Źródło: http://skocz.pl/cocy Tak to było pode mną. Krótko potem tę 12-tkę kumplowi ukradli, i tyle było. Może i dobrze, bo to było jego pierwsze moto. Potem miał VTR, którą rozwalił czołowo o sprintera w górach, i F4i sport, którą zaparkował w bagażniku Octavii. Jeszcze o ZX12R - wg mnie ze względu na masę i moc słabo nadaje się do miasta. Po prostu nie jest tak zwinny jak mniejsze, lżejsze motocykle, i skakanie w korkach z prawej na lewą i odwrotnie nie jest tak proste i swobodne. No, ale co kto lubi, niektórzy jeżdżą w korkach armaturą z kierą szeroką na metr ;) -- pzdryahoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_big Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 dla zainteresowanych tematem, kilka zdjec z forum ZX-12R.org (link ponizej)kilka motocykli uzytkownikow, w tym mniej lub bardziej przerobione http://www.zx-12r.org/phpBB2/viewtopic.php...7627175d129537e Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boruta Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Witam! No i stało sie, dzis udało mi sie zakupic moto. Po długotrwałych poszukiwaniach zakupilem zx12r z 2000r. Zycie płata figle miał byc tl1000r ewentualnie , r1, kawasaki (po gpz1000rx)jakos nigdy nie brałem pod uwage az tu nagle zostałem (mam nadzieje) szczęsliwym posiadaczem 12-ki. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekk Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Co tu bede duzo filozofowal...? Moja sygnaturka wszystko wyjasnia :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Gratuluje, dawaj fotki :) Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_big Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Witam! No i stało sie, dzis udało mi sie zakupic moto. Po długotrwałych poszukiwaniach zakupilem zx12r z 2000r. Zycie płata figle miał byc tl1000r ewentualnie , r1, kawasaki (po gpz1000rx)jakos nigdy nie brałem pod uwage az tu nagle zostałem (mam nadzieje) szczęsliwym posiadaczem 12-ki. pozdrawiam moje gratulacje!!! :) bardzo dobry sprzet, jak moto jest dobrze serwisowane przez poprzedniego wlasciciela i nie mialo powaznego dzwona to bedziesz bardzo zadowolony! Dwunastki sa bardzo zywotne, ja osobiscie znam goscia ktory juz ma prawie 150.000km! i przebieg ciagle rosnie, wiec o trwalosc to bym sie nie martwil. Jak bedziesz chcial jakies info na temat ZX12, jakies serwisowe, itp. to smialo pisz do mnie na PW, ja juz troche temat ZX12 rozgryzlem :) Jeszcze raz gratuluje i wrzuc jakies foty obowiazkowo!!! :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boruta Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Witam fotek niestety jeszcze nie mam. jak bede mial to wrzuce. . Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pixel Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Boruta gratuluje :wink: I również czekam na zdjęcia :offtopic: Co tu dużo gadac o 12-stce,to super sprzet :clap: Wspaniały jako sport, jeszcze lepszy jako turystyk ;) Po mieście dobrze się jezdzi a na zlot montuje sie kuferki i masz przyjemną,dynamiczna jazde :wink: Ale własnie ceny są podejrzanie niskie,ciekawe dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_big Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 (edytowane) Ale własnie ceny są podejrzanie niskie,ciekawe dlaczego? Ceny sa niskie ale w Polsce, w Niemczech za dobra, bezwypadkowa dwunastke z pierwszych lat produkcji trzeba dac tak 6-8tys euro, a w Polsce mozna juz nawet za 15-17tys zl kupic pierwsze roczniki. Wiec gdzie tu logika? Odpowiedz jest prosta, niska cena wynika po prostu ze stanu technicznego i wypadkowej przeszlosci motocykli ktore trafiaja do nas zza zachodniej granicy. Dwunastek ktore zostaly kupione w Polsce sa bezwypadkowe i maja udokumentowany serwsiowy przebieg mozna powiedziec ze nie ma. A ceny wynikaja z tego co i w jakim stanie zostało sprowadzone. Edytowane 4 Lutego 2007 przez Kris_big Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boruta Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 (edytowane) oto linki do zdjeć kawy: http://www.bikepics.com/pictures/800203/ http://www.bikepics.com/pictures/800204/ Edytowane 13 Lutego 2007 przez Boruta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cytryna ( bandit 400 ) Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 linki nie działaj :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boruta Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 juz działąja. Pozdrawaiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M. Opublikowano 13 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 to ta z Torzymia, co była na allegro? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.