karol.hol Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Witam. Ostatnio moja WSK zaczęła się dławić. Zapłon , przerywacz, świeca , gaźnik - wszystko wyregulowane. WSK ma moc ale ją przerywa i dławi. Zauważyłem że przy kolanku i przy cylindrze są małe plamy czarnego jak smoła oleju- to raczej nie mixol. Słyszałem kiedyś że możliwe jest uszkodzenie simmeringa w silniku i połączenie się mieszanki z olejem ze skrzyni. Czy te objawy mogą na to wskazywać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Zauważyłem że przy kolanku i przy cylindrze są małe plamy czarnego jak smoła oleju- to raczej nie mixol. To akurat swiadczy TYLKO o tym ze masz nieszczelnosc - cylinder/kolanko. Wg Ciebie jakiego koloru jest niespalony nadmiar mixolu ?Jezeli w skrzyni ubywa oleju (badz masz go za duzo wlane) to oczywiscie moze byc uszczelniacz.Poza tym co moze byc jeszcze:- kondensator, swieca zaplonowa, przewod wysokiego napiecia, cewka wysokiego napiecia, cos ze stacyjka, badz przewodami - nie laczy lub zwiera na mase.PS. Napisz dokladniej jak wyglada utrata mocy tej WSK ? Na wysokich obrotach, niskich ? Na jakich biegach ? Czy jalowe obroty sa OK ? Czy podczas dlawienia sie silnika, jak popuscisz manetke gazu to rowno juz chodzi, czy dlawi sie do konca (zgasniecia silnika) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol.hol Opublikowano 18 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Na luzie chodzi poprawnie. Jeżeli chodzi o moc. To motocykl dobrze wchodzi w obroty, ma moc, tylko to dławienie jakby przeciwstawia sie mocy. Moge rozwinąć spokojnie 60 km/h ale cały czas dławi i przerywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 czy dlawi i przerywa podczas przyspieszania ? czy zaczyna to sie gdy osiagniesz predkosc 60km/h ? w przypadku mojego kumpla bylo to samo. te same zachowanie moto i przyczyna byl zaplon, jego zle ustawienie. I niedopalanie mieszanki paliwowej.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol.hol Opublikowano 1 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Powracam do tematu gdyż udało mi się wgrać zdjęcia dobrze przedstawiające tą sytuację. Czy to olej z silnika czy moze niespalony mixol ?. Mieszanka 1:30. Poza tematem: Czym dobrze oczyścić "osmalenia" chromu z kolanka ? http://bikepics.com/pictures/760541/ http://bikepics.com/pictures/760547/ http://bikepics.com/pictures/760548/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareczek804 Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Witam! ja w Mińsku leje 1:25 i nie mam problemu, w IŻ-u leje 1:30 i cały czas leje się olej z kolanka, ale ja się nie przejmuje, lepsze smarowanie ma..;] może wyreguluj mieszankę, paliwowo-powiętrzą, bo może benzyny, nie spala.. i zapłon..;] pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Nadmiar oleju w paliwie niczemu nie pomaga! Wrecz przeciwnie tworzy sie duzo nagaru paliwo gorzej miesza sie z powietrzem itp. Jak tak dalej pujdzie to bedziecie lac sam olej do tych silników:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol.hol Opublikowano 3 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Czy moglibyście pomóc mi rozwiązać problem ( po to zamieścilem temat) a nie wypowiadac się na temat innych spraw nie związanych z problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker6 Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 może się też dławić przez lipne paliwosprawdzałeś juz czy ubywa oleju w skrzyni?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 A "wypadają ci zapłony" podczas odkręcania manetki ?Mi to wyglada na niespaloną mieszanke gdy silnik przerywa.Przyczyną tego będzie zapłon. No chyba że ubywa Ci tego oleju ze skrzyni ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 a poziom paliwa w komorze plywakowej masz dobrze ustawiony?ew. drożność kranika w porzadku? Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.