thefex Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Puszka z gazem jest od trzymania gazu :clap: ) Amor jak chcesz podniesc ucinasz na dole mocowania, dospawujesz przejsciowe rurki i caly dlugi amor dospawujesz do wachacza. Wszystko sklejasz poxylina i do tego troche kropelki. Uwaga po tym zabiegu motor bedzie wygladac jak sciagac gdyz jest to ostry tuning :) ) A tak na serio bierz moto i jezdzij. POZDRO jezu... czlowieku... jak ty pier**lisz... wiekszosc twoich wypowiedzi na tym forum to totalny spam.. wez zluzuj, bo jak widze twoj avatar to mi sie slabo robi.... mag*magic: chlopaki wyzej juz ci wyjasnili co i jak regulowac. podpowiem tylko, ze jezeli nie masz klucza hakowego, tzw pazura, to nie kalecz sprezyn mlotkiem i srubokretem.. do tego celu lepszy jest tzw rak.jezeli nie wiesz o co chodzi, to jest to klucz, podobny do francuza, jednak moze on byc zakleszczony jak kombinerki.. z tym ze po zakleszczeniu trzyma on dany element z sila, z jaka go scisnales.jak dalej nie wiesz o co chodzi, to wrzuce fotke Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Na tym gazowniku masz śrubke i służy ona do regulacji twardości spręzyny. Wkręć ja na maxa i zobaczysz jaki będzie twardy amor. Conajmniej żałosne endurowiec!pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioCKR Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Polecam ta stronke dokladnie opisane wraz ze zdjeciami , od siebie dodam ze u mnie w dr350 kontre zbilem mlotkiem potem juz latwo ja przesunac a duza nakretke krecisz razem ze sprezyna bo sprezyne jest latwiej zlapac , co do podwyzszenia moto oprocz twardych sprezyn czego zapewne nie palnujesz mozna zastosowac inne dzwigienki wachacza Kouba Links, u mnie w ten sposob moto bylo obnizone(dłuzsze dzwignie , krotsze podniosa). Śrubka w zbiorniczku sluzy do regulacji twardosci dobicia-odbicia amora tzn jak moto ma pochalniac nierownosci czy kolo bedzie szybko wracac do pozycji wysciowej po wjechaniu w dziure czy powoli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag*magic Opublikowano 16 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 ok. dzieki wielkie za pomoc. jutro postaram sie wszystko ustawic jak nalezy. PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Conajmniej żałosne endurowiec!pozdr.Niewiem czego się czepiacie. Ja jak wkreciłem tą śrubkę na gazowniku u góry to amor miałem bardzo twardy, a jak popuściłem to miękki. Także napisałem to co wiem, a pisząc że można tą śrubką utwardzić spręzyne to mi dokładnie chodziło o napięcie wstępne!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 pisząc że można tą śrubką utwardzić spręzyne to mi dokładnie chodziło o napięcie wstępne!!! :D N/C Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 pisząc że można tą śrubką utwardzić spręzyne to mi dokładnie chodziło o napięcie wstępne!!!hahaha ok to srx zwracam honor ;) ... a potem ludzie ida w polske i powtarzaja takie rzeczy heheheheh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag*magic Opublikowano 16 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 hehe... dobra zostawmy juz kwestie cytowania kogokolwiek :) czyli reasumujac jesli wybiera mi wszystko i tlumi ladnie to gaz zostawiam w spokoju i jesli chce go TYLKO podniesc to daje ta srobka kontrujaca i ta pod nia na amortyzatorze. czy dobrze wnioskuje?? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 NIE! Jak skrecisz sprezyne to zmienisz jej napiecie wstepne! Sciskasz - utwardzasz, luzujesz- tyl jest miekszy- tylko nie przesadz bo sprezyna bedzie latala luzno a to nic dobrego :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.