mzetz150 Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 (edytowane) Witam, mam pytanie czy rozwiercony oryginalny czarny tłumnik w Hondzie CB500 (wykonane trzy otwory o średnicy ok. 1 cm wokół oryginalnego otworu wylotowego) wpływa na większe zużycie paliwa lub w jakiś sposób na trwałość silnika lub samego wydechu? Czy motocykl taki przejdzie spokojnie przegląd techniczny na stacji diagnostycznej?Czy mierzy się głośność wydechu (dB)? Pozdrawiam. Edytowane 13 Listopada 2006 przez mzetz150 Cytuj Ride to Live - Live to RideRomet PONY 301>Mz ETZ 150>Yamaha XJ 600N>Honda VFR 750F>Honda VTR 1000F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Sie masz.Sam nie dawno nawierciłem 4 otwory 10 mm,i nie zauważyłem niczego niepokojącego jeśli chdzi o zużycie paliwa.ważne jest, aby po wierceniu otwory te zakonserwować(jakaś dobra farba).Dzwięk nie jest może powalający, ale mi się podoba.A o normy głośności nie musisz sie martwić, bez wydarcia wnętrzności tłumika nie bedzie on wcale ryczał.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 (edytowane) nie wiem ile w tym prawdy, ale neczytalem sie na TYM forum, iz po takim zabiegu nalezaloby wyregulowac nieco gaznik oraz istnieje ryzyko wypalenia gniazd zaworow...(?)ile w tym prawdy- nie wiem. w kazdym badz razie wprowadzone ingerencje nie beda mialy raczej wiekszego wplywu na silnik, gdyz w porownaniu z zalozeniem chociazby sportowej koncowki sa one znikome. pzdr:) Edytowane 13 Listopada 2006 przez magneto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzetz150 Opublikowano 13 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 (edytowane) Witam, dziękuję za info, a moto jeśli kupię, to napewno wyślę na synchronizację gaźników,pomijając wymianę wszelkich płynów łącznie z filtrami. Pozdrawiam. PS.Myślę, że płyny i filtry to wymienię samodzielnie,a gaźniki to oddam w ręce fachowców, ale czy warto iść z tym do serwisu Hondy (180 zł)czy skorzystać z prywatnego warsztatu??? Edytowane 13 Listopada 2006 przez mzetz150 Cytuj Ride to Live - Live to RideRomet PONY 301>Mz ETZ 150>Yamaha XJ 600N>Honda VFR 750F>Honda VTR 1000F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuntman2 Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 elo! Jeśli masz sprawdzony warsztat (tj. jeśli pracują tam faktycznie fachowcy) i mają sprzęt do synchronizacji gaźników to możesz dać moto na ten warsztat ale jeśli nie jesteś co do niego do końca pewien to od razu wbijaj do serwisu Hondy bo ten zabieg jest czynnością ważną i nie zrobi tego jakiś wioskowy kowal :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzetz150 Opublikowano 13 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 (edytowane) Racja, zgadzam się z Tobą. Pozdrawiam. Edytowane 13 Listopada 2006 przez mzetz150 Cytuj Ride to Live - Live to RideRomet PONY 301>Mz ETZ 150>Yamaha XJ 600N>Honda VFR 750F>Honda VTR 1000F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel_gorzow Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Tez rozwiercałem wydech w swojej cebuli ale powiem wam ze nie podobała mi sie praca z tymi otworami.... Na wolnych obrotach bylo brzydkie furkotanie...Teraz załozylem do niej sportowy przelotowy wygar.Chodzi rewelacyjnie i swietnie wyglada ale do przegladu załoze chyba orginalna rurka bo boje sie ze ta nie przejdzie. Nic nie regulowałem, w serwisie mowili ze nie trzeba... Chodzi rowno itd... i świetnie buczy!!! :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markom13 Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Tez rozwiercałem wydech w swojej cebuli ale powiem wam ze nie podobała mi sie praca z tymi otworami.... Na wolnych obrotach bylo brzydkie furkotanie...Teraz załozylem do niej sportowy przelotowy wygar.Chodzi rewelacyjnie i swietnie wyglada ale do przegladu załoze chyba orginalna rurka bo boje sie ze ta nie przejdzie. Nic nie regulowałem, w serwisie mowili ze nie trzeba... Chodzi rowno itd... i świetnie buczy!!! :lalag: Co założyłeś i ile kosztowało ? Jakieś przeróbki czy pasował idealnie ? Dzieki za info :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 a gaźniki to oddam w ręce fachowców, ale czy warto iść z tym do serwisu Hondy (180 zł)czy skorzystać z prywatnego warsztatu???Masz blisko do Pawla Boruty jakby co Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel_gorzow Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Co założyłeś i ile kosztowało ? Jakieś przeróbki czy pasował idealnie ? Dzieki za info :icon_biggrin: Był to tłumik z hondy cbr600. Przerobiłem tylko wejscie .jesli chcesz wysle ci fotki...[email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markom13 Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Chce fotki :wink: Wyślij mi na adres [email protected] Dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.