Skocz do zawartości

Rozwiercony tłumnik w CB500 ...


mzetz150
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

mam pytanie czy rozwiercony oryginalny czarny tłumnik w Hondzie CB500 (wykonane trzy otwory o średnicy ok. 1 cm wokół oryginalnego otworu wylotowego) wpływa na większe zużycie paliwa lub w jakiś sposób na trwałość silnika lub samego wydechu?

 

Czy motocykl taki przejdzie spokojnie przegląd techniczny na stacji diagnostycznej?

Czy mierzy się głośność wydechu (dB)?

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez mzetz150

Ride to Live - Live to Ride

Romet PONY 301>Mz ETZ 150>Yamaha XJ 600N>Honda VFR 750F>Honda VTR 1000F

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sie masz.

Sam nie dawno nawierciłem 4 otwory 10 mm,i nie zauważyłem niczego niepokojącego jeśli chdzi o zużycie paliwa.ważne jest, aby po wierceniu otwory te zakonserwować(jakaś dobra farba).

Dzwięk nie jest może powalający, ale mi się podoba.

A o normy głośności nie musisz sie martwić, bez wydarcia wnętrzności tłumika nie bedzie on wcale ryczał.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem ile w tym prawdy, ale neczytalem sie na TYM forum, iz po takim zabiegu nalezaloby wyregulowac nieco gaznik oraz istnieje ryzyko wypalenia gniazd zaworow...(?)

ile w tym prawdy- nie wiem.

 

w kazdym badz razie wprowadzone ingerencje nie beda mialy raczej wiekszego wplywu na silnik, gdyz w porownaniu z zalozeniem chociazby sportowej koncowki sa one znikome.

 

pzdr:)

Edytowane przez magneto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

dziękuję za info,

 

a moto jeśli kupię, to napewno wyślę na synchronizację gaźników,

pomijając wymianę wszelkich płynów łącznie z filtrami.

 

Pozdrawiam.

 

PS.

Myślę, że płyny i filtry to wymienię samodzielnie,

a gaźniki to oddam w ręce fachowców, ale czy warto iść z tym do serwisu Hondy (180 zł)

czy skorzystać z prywatnego warsztatu???

Edytowane przez mzetz150

Ride to Live - Live to Ride

Romet PONY 301>Mz ETZ 150>Yamaha XJ 600N>Honda VFR 750F>Honda VTR 1000F

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elo! Jeśli masz sprawdzony warsztat (tj. jeśli pracują tam faktycznie fachowcy) i mają sprzęt do synchronizacji gaźników to możesz dać moto na ten warsztat ale jeśli nie jesteś co do niego do końca pewien to od razu wbijaj do serwisu Hondy bo ten zabieg jest czynnością ważną i nie zrobi tego jakiś wioskowy kowal :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez rozwiercałem wydech w swojej cebuli ale powiem wam ze nie podobała mi sie praca z tymi otworami.... Na wolnych obrotach bylo brzydkie furkotanie...Teraz załozylem do niej sportowy przelotowy wygar.Chodzi rewelacyjnie i swietnie wyglada ale do przegladu załoze chyba orginalna rurka bo boje sie ze ta nie przejdzie. Nic nie regulowałem, w serwisie mowili ze nie trzeba... Chodzi rowno itd... i świetnie buczy!!! :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez rozwiercałem wydech w swojej cebuli ale powiem wam ze nie podobała mi sie praca z tymi otworami.... Na wolnych obrotach bylo brzydkie furkotanie...Teraz załozylem do niej sportowy przelotowy wygar.Chodzi rewelacyjnie i swietnie wyglada ale do przegladu załoze chyba orginalna rurka bo boje sie ze ta nie przejdzie. Nic nie regulowałem, w serwisie mowili ze nie trzeba... Chodzi rowno itd... i świetnie buczy!!! :lalag:

 

Co założyłeś i ile kosztowało ? Jakieś przeróbki czy pasował idealnie ? Dzieki za info :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...