Skocz do zawartości

Pierdo**** simson


zoltecek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

zapłon tez kilka razy i zawsze po ustawieniu jest dobrze przez chwile pozniej znow po staremu

no to tak, ja w swoim musialem co chwile przesuwac zaplon w prawo(jezdzilem godzine i musialem ,przestawiac)po zmianie przerywacza jest ok, ale z tym poziomem paliwa, bardzo mozliwe ze masz luzy na plywaku przez styranego bolca ktory go trzyma, ale wtedy raczej by sie zalewal, a twoj zamalo dostaje, jak wszystko ustwione to moze kranik??albo dysze jak inni mowią,

 

 

2 sprawa około połaczenia gaznika z cylindrem jest na gorze taka gumowa zatyczka pod nia jest sroba nie wiem do czego wyglada jak jakic ogranicznik przepływu czegos- czego i ile powinna byc wkrecona

??a tak konkretniej?bo nierozumiem o co chodzi

Edytowane przez Jimmy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupiłem nowe dysze i jest tak ze motorek pryka fajnie ale mam dysze wolnych obrotow 0.6 a głowna 0.7 :icon_mrgreen: simek smiga ale wiem ze jest cos nie tak bo jednak dawka paliwa powinna byc mniejsza ale na razie sie nie bede zastanawiał co i jak jezdzi nie musze ssania trzymac jest ok

P.S ile moze sie zwiekszyc spalanie jezeli moja dysza wolnych obrotow jest wieksza od seryjnej o 0.25

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...