Lukass102 Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 (edytowane) Dysza główna ma rozmiar 70 czyli masz o dużo za małą. Śruba pod pląbą reguluje skład mieszanki i powinna być wykręcona 2-2,5 obrotu. Edytowane 14 Listopada 2006 przez Lukass102 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 ja mam dysze 72 w tym samym gazniku co zoltecek i przy ustawieniach nie grzebalem oprucz iglicy i pozomu ktury fabryczeni (nowy kupilem gaznik) byl za niski. a simson chodzi mi tak jak trzeba i nie pali za duzo :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 (edytowane) zapłon tez kilka razy i zawsze po ustawieniu jest dobrze przez chwile pozniej znow po staremuno to tak, ja w swoim musialem co chwile przesuwac zaplon w prawo(jezdzilem godzine i musialem ,przestawiac)po zmianie przerywacza jest ok, ale z tym poziomem paliwa, bardzo mozliwe ze masz luzy na plywaku przez styranego bolca ktory go trzyma, ale wtedy raczej by sie zalewal, a twoj zamalo dostaje, jak wszystko ustwione to moze kranik??albo dysze jak inni mowią, 2 sprawa około połaczenia gaznika z cylindrem jest na gorze taka gumowa zatyczka pod nia jest sroba nie wiem do czego wyglada jak jakic ogranicznik przepływu czegos- czego i ile powinna byc wkrecona??a tak konkretniej?bo nierozumiem o co chodzi Edytowane 16 Listopada 2006 przez Jimmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 o ogranicznik to jest regulacja mieszanki paliwowo powiecznej.. to jest w tych nowszych gaznikach(nie bing) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 17 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 kupiłem nowe dysze i jest tak ze motorek pryka fajnie ale mam dysze wolnych obrotow 0.6 a głowna 0.7 :icon_mrgreen: simek smiga ale wiem ze jest cos nie tak bo jednak dawka paliwa powinna byc mniejsza ale na razie sie nie bede zastanawiał co i jak jezdzi nie musze ssania trzymac jest okP.S ile moze sie zwiekszyc spalanie jezeli moja dysza wolnych obrotow jest wieksza od seryjnej o 0.25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aivars Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Dysza glowna powinna byc 70, a ta dysze 60 powinienes wkrecic w ta dolna pokrywe komory plywakowej.Inaczej mowiac jest to dysza ''urzadzenia rozruchowego''. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 19 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 to ze ona jest od rozruchu to ja wiem ale dlaczego na normalnych dyszach nie chce mi chodzic ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.