Skocz do zawartości

Mini moto


Unek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam problem zwiazany z mini moto- otóz problem polega na tym, że po okolo minucie od zapalenia silnika samoistnie gaśnie. Wymieniłem świece, wyczysciłem gaznik i cos co imituje filtr paliwa. I dalej jest to samo. Zapalam i po chwili gaśnie. Dla mnie wyglada to tak jakby nie dostawal paliwa - ale gaznik juz rozbieralem. Prosze o rady co z tym fantem zrobic bo na 2T za bardzo sie nie znam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest to ewidentna wina gaznika...nie dostaje paliwa..nie mam pojecia jak jest zbudowany ten gaznik ale powinien miec regulacje poziomu paliwa. trzeba by ja zwiekszyc.. lub 2 opcja zawieszajacy sie plywak lub zaworek.. obejrzyj dokladnie plywaczek :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ,

osobnej regulacji poziomu paliwa ten gaznik nie ma. ma plywaczek i za pomoca blaszki domyka zawor iglicowy. Rozumiem , ze jak w standardowym gazniku musze podgiac te ramiona blaszki do gory tak by plywak pozniej domykal zawor pozwalajac na naplyniecie wiekszej ilosci paliwa? Poprzednik wspominal rowniez o kraniku- jest to jedyny element ktorego nie rozbieralem wiec moze tam jest przyczyna. :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mini moto... :icon_biggrin:

Mialem doczynienia z takim sprzętem, ale gaźnika nie rozbierałem. Jak nie pomoze podniesienie poziomu paliwa, to moze warto powiekszyc przeplyw kranika przez przewietranie go na ciut wiekszy rozmiar...

Honda CBR F4 99

 

http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podstawowe pytanie: od keidy się tak dzieje? od nowego, do chwili w której go kupiłeś używanego, czy może od pewnego czasu, ale śmigałeś na nim jak było ok?

różnica między ciepłym a zimnym silnikiem? jak zgaśnie to od razu odpali, czy dopiero po jakimś czasie?

 

jak wygląda świeca po "zdechnięciu" silnika?

jak zgaśnie - to zwróć uwagę na filterek paliwa: czy jest w nim paliwo itd.

 

a może poprostu nie wyłączasz mu ssania - i jak się rozgrzeje to niechce chodzić? :icon_mrgreen:

Edytowane przez sovietek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym jescze sprawdził filtr powietrza jeśli taki jest, i puścił mu paliwo bezpośrednio bez kranika, a regulować poziomu paliwa nieradze, bo dlaczego ma mu teraz brakowac paliwa a wcześniej nioe brakowało jeśli chodził. sprawdź w gaźniku zawór odcinający dopływ paliwa czy sie zacina i chodzi płynnie. pzdr

Edytowane przez kuba_195
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

poszedlem za radami i sprawdzilem kranik- okazal sie zatkany. Zmniejszyc musze tez poziom paliwa bo przelewa sie przez rurke odprowadzajaca nadmiar_ pozostalosc z poprawki kiedy zakladalem , ze dostaje za malo paliwa. W kazdym razie po wyczyszczeniu kranika pali i chodzi bez problemu. :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...