Unek Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Witam,mam problem zwiazany z mini moto- otóz problem polega na tym, że po okolo minucie od zapalenia silnika samoistnie gaśnie. Wymieniłem świece, wyczysciłem gaznik i cos co imituje filtr paliwa. I dalej jest to samo. Zapalam i po chwili gaśnie. Dla mnie wyglada to tak jakby nie dostawal paliwa - ale gaznik juz rozbieralem. Prosze o rady co z tym fantem zrobic bo na 2T za bardzo sie nie znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Ewidentnie dostaje za malo paliwa ... albo zapchany kranik,albo plywak sie zacial i w gazniku zbyt wolno uzupelnia sie poziom paliwa.Ja bym zagladnal do plywaka .Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 jest to ewidentna wina gaznika...nie dostaje paliwa..nie mam pojecia jak jest zbudowany ten gaznik ale powinien miec regulacje poziomu paliwa. trzeba by ja zwiekszyc.. lub 2 opcja zawieszajacy sie plywak lub zaworek.. obejrzyj dokladnie plywaczek :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unek Opublikowano 6 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Witam ,osobnej regulacji poziomu paliwa ten gaznik nie ma. ma plywaczek i za pomoca blaszki domyka zawor iglicowy. Rozumiem , ze jak w standardowym gazniku musze podgiac te ramiona blaszki do gory tak by plywak pozniej domykal zawor pozwalajac na naplyniecie wiekszej ilosci paliwa? Poprzednik wspominal rowniez o kraniku- jest to jedyny element ktorego nie rozbieralem wiec moze tam jest przyczyna. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Mini moto... :icon_biggrin: Mialem doczynienia z takim sprzętem, ale gaźnika nie rozbierałem. Jak nie pomoze podniesienie poziomu paliwa, to moze warto powiekszyc przeplyw kranika przez przewietranie go na ciut wiekszy rozmiar... Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sovietek Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 (edytowane) podstawowe pytanie: od keidy się tak dzieje? od nowego, do chwili w której go kupiłeś używanego, czy może od pewnego czasu, ale śmigałeś na nim jak było ok? różnica między ciepłym a zimnym silnikiem? jak zgaśnie to od razu odpali, czy dopiero po jakimś czasie? jak wygląda świeca po "zdechnięciu" silnika?jak zgaśnie - to zwróć uwagę na filterek paliwa: czy jest w nim paliwo itd. a może poprostu nie wyłączasz mu ssania - i jak się rozgrzeje to niechce chodzić? :icon_mrgreen: Edytowane 6 Listopada 2006 przez sovietek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 no wlasnie podstawowe pytanie jak wyglada swieca po zgasnieciu bo jezeli jest sucha to 100% pewnosc ze nie ma takiej dawki paliwa jak trzeba.. i dla pewnosci sprawdz jeszcze raz dysze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sovietek Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 (edytowane) takie nietypowe pytanie, można powiedzieć że statystyczne..co się wszyscy tak uparli że paliwa brakuje?:clap: pozdrawiam tradycyjnie, czyli ------> :icon_mrgreen: Edytowane 6 Listopada 2006 przez sovietek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 (edytowane) ja bym jescze sprawdził filtr powietrza jeśli taki jest, i puścił mu paliwo bezpośrednio bez kranika, a regulować poziomu paliwa nieradze, bo dlaczego ma mu teraz brakowac paliwa a wcześniej nioe brakowało jeśli chodził. sprawdź w gaźniku zawór odcinający dopływ paliwa czy sie zacina i chodzi płynnie. pzdr Edytowane 7 Listopada 2006 przez kuba_195 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unek Opublikowano 7 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Ok dzieki wszystkim za podpowiedzi. Jutro jeszcze raz go rozbiore i mam nadzieje ze bedzie dzialac. Dzieki wszystkim :banghead: i zamykamy kramik w tym temacie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sovietek Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 byś się pochwalił co w końcu wyszło :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaju3 Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 ja mialem taki sam problem w romecie(komar czy cos w tym stylu) :notworthy: poprostu zbiornik paliwa sie zapowietrzal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unek Opublikowano 12 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Witam, poszedlem za radami i sprawdzilem kranik- okazal sie zatkany. Zmniejszyc musze tez poziom paliwa bo przelewa sie przez rurke odprowadzajaca nadmiar_ pozostalosc z poprawki kiedy zakladalem , ze dostaje za malo paliwa. W kazdym razie po wyczyszczeniu kranika pali i chodzi bez problemu. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.