Stifler Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 (edytowane) Witam. Chce kupić Yamahe R1 z rocznika 98-99 i podczas ogledzin jednej slyszalem dziwne odgłosy z silnika i wątpie żeby bylo to normą. Jak dodawałem gazu płynnie wszystko było ok, ale jak chodził na niskich obrotach i dodałem gwałtownie to przez chwile było słychać taki dziwny stukot, trudno określić jaki to dźwiek ale cos w rodzaju "tututu" (nie śmiejcie sie) Nie było to specjalnie głośne ale ja jestem wyczulony na wszelkiego rodzaju stuki. Właściciel tlumaczył ze to wina świec ale miałem Bandita i wiem jak pracował jak sie świece zalewały i to nie miało nic wspólnego z tym. A poza tym na co warto zwrócić szczególną uwage podczas kupowania R1? PozdroMikołaj Edytowane 4 Listopada 2006 przez Stifler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 ja mam tak w cb500, dzieje sie to za sprawą kosza sprzęglowego. Przy dodaniu gazu slychać stuk, przy dodawaniu gazu przy wciśnietym sprzęgle stuku nie ma. Zrób taki test, moze to koszyk... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pazur Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 prawdopodobnie wina łańcuszka rozrządu i napinacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 4 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 To nie dźwiek łańcuszka.. ten umiem rozpoznać.. Co było zupełnie innePozdro Mikołaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Louis3 Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 a wyczailes skad te stuki dokladnie, gora czy doł?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Świece?Tosz to szok. Lepiej go dobrze obejżyj skoro tak właściciel Ci sugieruje. O świecach zapomnij bo na knotach to nie chodzi a świeca nie ma żadnych ruchomych części. A te pukanie jest na zimnym czy rozgrzanym silniku? Bo jeśli na zimnym to można stawiać na wyrobione panewki na wale. Musisz też obadać czy w czasie jazdy jak mu dobrze przyłożysz na 2 czy też 3 biegu w wyższych obrotach nie popukują korbowody. Jaki ma licznikowy przebieg te moto? Może ma jakieś kwity z serwisu żeby ustalić przebieg. A może być tak że poprostu moto wymaga regulacji zaworów, bo też mogą popukiwać przy niższych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 5 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Juz sobie ten egzamplarz odpuściłem.. pisałem w innym dziele jaki to złom..ale chcialem tylko wiedzieć czy to normalne w r1.. pukalo niezaleznie od tego czy byl zimny czy rozgrzany, przejechac sie nie moglem bo ty był powypadkowy...Dźwiek wydobywal sie jakos ze srodkowej cześci silnika, myslalem ze to kosz sprzegłowy ale z drugiej strony silnika tak samo bylo slychac.. Według licznika moto mialo naczaskane 70 tys przebiegu, z jednej strony duzo ale juz przestałem wierzyć w "polskie" przebiegi 20 tys dla kilkuletnich maszym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymekk Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 witam przy kupnie r1 z roku 98 99 zwruc uwage na skrzynie biegow poniewarz przy tych modelach najczesciej padal drugi bieg wiec przed kupnem przejedz sie i porzadnie zapodaj moto na drugim biegu i sprawdz czy nie wypada lub nie dzieja sie inne rzeczy typu dziury miedzy biegami pozdro :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 wczoraj oglądałem kolegi 954 oraz inne 954; i jesli dobrze rozumiem to samo się działo; taki tu-tu-tu a potem juz normalnie;kolega ma napewno nie katowanego sprzeta i u niego tez takie cos wystepuje; silniki w obu motocyklach pochodziły tylko pare minut, bez dluszej jazdy;ciekawe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 5 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 aa.. jeszcze jedno .. Nie wiecie czy jak się ma słaby akumulator to juz zapalony silnik będzie działał??.. Gość musiał zapalić podłączając aku od auta na krotko ale jak po chwili odłączył to moto momentalnie się zaksztusiło i zgasło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Louis3 Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 aa.. jeszcze jedno .. Nie wiecie czy jak się ma słaby akumulator to juz zapalony silnik będzie działał??.. Gość musiał zapalić podłączając aku od auta na krotko ale jak po chwili odłączył to moto momentalnie się zaksztusiło i zgasło no tego to akurat bym sie nie czepial, to normalne ze sprzet bedzie przygasal trzeba trzymac na gazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.