Asmodan Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 (edytowane) A moze wez odrazu zaspawaj te kartery nie bedzie problemu z wyciekami i sylikonem oraz uszczelkami. Jak miala by tam byc uszczelka to producent by dal a widocznie nie ma tam byc nic. Przeciez to jest wszystko tak spasowane zeby nie bylo tam uszczelki, jak ja dasz to przeciez kartery nie zejda sie tak do siebie jak bez niej. Ale widze ze duzo polakow jedzcze lubi poprawiac fabryke, ludzie to nie sa WSKi zeby to poprawiac. Co do sylikonow to ja juz mialem do czynienia z roznymi, szarymi czerwonymi niebieskimi i czarnymi. I nigdy w zyciu nie kupie do silnika innego niz czarny, roznicy mi nie bedzie robic jaki sylikon stosuje jak bede rure od kibla uszczelnial. Co do pasty montarzowej takiej z ktora ja mialem do czynienia to wygladala ona jak bardzo gesta pasta do zebow, byla koloru bardzo ciemnego niebieskiego, nie wysychala caly czas pozostawala gumiastai zdolna do rozsmarowywania a pod wplywem temp zmieniala swoj kolor na jeszcze ciemniejszy. Edytowane 3 Listopada 2006 przez Asmodan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lon_91 Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 kup oryginalne uszcezlniacze... masz problema jak nie to wytnij z papieru uszczelke robi sie to tak ze nakladasz kartke papieru na krater i klepiesz jakims kluczem odbija Ci sie ona i potem wycinasz, lub troche mniej dokladny sposob, smarujesz kreter olejem i odbijasz na kartce, potem wycinasz.potem bierzesz ta uszczelke z papieru lekko na krater silikonu (ja dalalem czerwony w tkaich malych tubkach, nawet tata do samochodow taki stosuje)kladziesz uszczelke papierowa na drugi krater tez silikon i zkladasz strecasz i musi byc dobrze!!!!!nawet jak kupisz oryginalne uszczelniacze to powinno sie dac troche silikonu nawet nie dla tego ze moze cieknac ale zeby uszczelka Ci siedizala dobrze jak bedziesz kratery skladal.a jak nie to daj do mechanika dasz mare zlotych i masz zrobione.(ale sie nie nauczysz) pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 ale wy macie problemy....Ja robie zawsze uszczelki ale silikonu(czerwonego)tez lekko daje i to dziala :biggrin: Po co sie klucic kazdy ma swoj sposob jak trzyma i niezasmieca srodka silnika to jest dobrze.Kiedys na farbe slkadali i bylo git :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lon_91 Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 aa i jeszcze jedno b ozapomnialem, przed zalozeniem nowych uszczelek trzeba:wziac nazyka lub srubokret i zeskrobac to co zostalo na krateze... tylko tak zeby zadziorow nie porobic !!nastepnie wziac odtluscic to (przed nalozeniem silikonu) najlepiej benzyna lub rozpuszczalnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 3 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 No ale ja kupiłem oryginalne uszczelki i tamniebyło miedzy kartery wiec czytaj uwaznie pozatym facet w sklepie móił ze każdy silikon do silników rozpuszcza sie pod wpywem paliwa sie rozpuszcza. Zrobie chyba tak że wytne uszczelke z papieru zwykłego takiego do drukarki posmaruje cienko silikonem i chyba bedzie git bo róznicy to raczej niezrobi ponieważ to ma grubość max 0.01 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lon_91 Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 no spoko, twoj motor ja swoja opinie powieidzalem, ja dalbym silikon i uszczelke papierowa lub kupil w sklepie oryginalna i tez silikon,nigdy nie dal bym na samym silikonie. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 jak masz rowne powiechrznie to bedzie git a jak nie masz rownych to bedzie mokro :buttrock: mokro to pol biedy gorzej jak bedzie lewe lapal do komery wstepnego sprezania :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 lon_91 czy ty nie czaisz ze tam nie ma uszczelki oryginalnie?? Wez moze sobie przyczep cegle obok cylindra z budowy i moze bedzie miala jakies wlasciwosci magiczne i ci motor bedzie szedl na gume z 9 biegu i dostanie 30KM wiecej. Czlowieku zastanow sie najpierw co piszesz a pozniej pisz bo jezeli skrzynia i wal dostana luzow i silnik sie rozleci to ty nie bedziesz mu tego naprawial wiec radze ci wloz swoje rady miedzy bajki i idz wycinac sobie uszczelki. Wracajac do tematu to nie wycinaj z kartki od drukarki bo to bedzie sie pocic jak sie silnik rozgrzeje nawet jezeli uzyl bys sylikonu wyprodukowanego przez NASA dla US Army. Porzadnie oczysc powieszchnie i naloz bardzo cieka warstwe sylikonu i poskladaj, poskrecaj dobrze i bedzie git. Mowie jeszcze raz NIE POPRAWIAJ FABRYKI jezeli tam nie bylo uszczelki TO NIE MA TAM JEJ BYC!!!! ale to twoja sprawa czy ja dasz czy nie, ja juz swoje napisalem. Zycze udanego skladania i bezproblemowej eksploatacji. A i zacisniety sylikon pomiedzy karterami nie rozpusci sie od paliwa (nie wyplucze go) luzny owszem :cool:Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lon_91 Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 i ci motor bedzie szedl na gume z 9 biegu i dostanie 30KM wiecej. ta, mam 30 KM w KDX-e :notworthy: i na kolo idzie ale nie z 9 :buttrock: pozdro :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 wytne uszczelke z papieru zwykłego takiego do drukarki posmaruje cienko silikonem i chyba bedzie git Jaja sobie robisz? :D :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalloKS Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 ja składałem silnik na takie coś podobne do silikonu,ojciec mówił że to sie stosuje do japońskich silników,gdzie nie wszędzie są uszczelki.ale jak to sie nazywało to już nie pamiętam,wiem ze jak zaschło to było twardsze od silikonu i było szare.śmigam juz kilka lat na tym silniku i jest dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 (edytowane) Jezeli orginalnie nie ma uszczelki to nie stosujemy jej, gdyz zalozenie uszczelki kiedy jest nie powinno byc , dziala jak dystans w skrzyni biegow, moze prowadzic do nieprawidlowej pracy skrzyni biegow, lecz nie zawsze tak jest. Edytowane 5 Listopada 2006 przez rzemyk90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 popieram całkowicie rzemyka, ja dal bym tylko deliktatnie sylikonem wysokotemperaturowym zeby poprawic niedoskonalosci karterow i skladac, bez zadnych uszczelek tymbardziej takich z <hahaha> kartki do drukarki. Pozdrawiam Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 nie dawaj zadnej uszczeli jesli tam nie bylo fabrycznie... oczysc dokladnie powierzchnie przemyj benzyna ekstrakcyjna i naluz cieniutka ale to naprawde cieniutka warstwe czarnego silikonu(jeden z lepszych). nie ma bata zeby puscilo...jezeli masz roginalne uszczeli to przesmaruj je delikatnie tawotem to zalatwi sprawe (nie smaruj ich silikonem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.