Skocz do zawartości

Czy smarowac uszczelki silnikonem i co dac miedzy kartery w dt 80


gutek_rapier
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A moze wez odrazu zaspawaj te kartery nie bedzie problemu z wyciekami i sylikonem oraz uszczelkami. Jak miala by tam byc uszczelka to producent by dal a widocznie nie ma tam byc nic. Przeciez to jest wszystko tak spasowane zeby nie bylo tam uszczelki, jak ja dasz to przeciez kartery nie zejda sie tak do siebie jak bez niej. Ale widze ze duzo polakow jedzcze lubi poprawiac fabryke, ludzie to nie sa WSKi zeby to poprawiac. Co do sylikonow to ja juz mialem do czynienia z roznymi, szarymi czerwonymi niebieskimi i czarnymi. I nigdy w zyciu nie kupie do silnika innego niz czarny, roznicy mi nie bedzie robic jaki sylikon stosuje jak bede rure od kibla uszczelnial. Co do pasty montarzowej takiej z ktora ja mialem do czynienia to wygladala ona jak bardzo gesta pasta do zebow, byla koloru bardzo ciemnego niebieskiego, nie wysychala caly czas pozostawala gumiastai zdolna do rozsmarowywania a pod wplywem temp zmieniala swoj kolor na jeszcze ciemniejszy.

Edytowane przez Asmodan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup oryginalne uszcezlniacze... masz problem

a jak nie to wytnij z papieru uszczelke robi sie to tak ze nakladasz kartke papieru na krater i klepiesz jakims kluczem odbija Ci sie ona i potem wycinasz, lub troche mniej dokladny sposob, smarujesz kreter olejem i odbijasz na kartce, potem wycinasz.

potem bierzesz ta uszczelke z papieru lekko na krater silikonu (ja dalalem czerwony w tkaich malych tubkach, nawet tata do samochodow taki stosuje)

kladziesz uszczelke papierowa na drugi krater tez silikon i zkladasz strecasz i musi byc dobrze!!!!!

nawet jak kupisz oryginalne uszczelniacze to powinno sie dac troche silikonu nawet nie dla tego ze moze cieknac ale zeby uszczelka Ci siedizala dobrze jak bedziesz kratery skladal.

a jak nie to daj do mechanika dasz mare zlotych i masz zrobione.

(ale sie nie nauczysz)

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale wy macie problemy....Ja robie zawsze uszczelki ale silikonu(czerwonego)tez lekko daje i to dziala :biggrin: Po co sie klucic kazdy ma swoj sposob jak trzyma i niezasmieca srodka silnika to jest dobrze.Kiedys na farbe slkadali i bylo git :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aa i jeszcze jedno b ozapomnialem,

 

przed zalozeniem nowych uszczelek trzeba:

wziac nazyka lub srubokret i zeskrobac to co zostalo na krateze...

tylko tak zeby zadziorow nie porobic !!

nastepnie wziac odtluscic to (przed nalozeniem silikonu) najlepiej benzyna lub rozpuszczalnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale ja kupiłem oryginalne uszczelki i tamniebyło miedzy kartery wiec czytaj uwaznie pozatym facet w sklepie móił ze każdy silikon do silników rozpuszcza sie pod wpywem paliwa sie rozpuszcza.

 

Zrobie chyba tak że wytne uszczelke z papieru zwykłego takiego do drukarki posmaruje cienko silikonem i chyba bedzie git bo róznicy to raczej niezrobi ponieważ to ma grubość max 0.01 mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lon_91 czy ty nie czaisz ze tam nie ma uszczelki oryginalnie?? Wez moze sobie przyczep cegle obok cylindra z budowy i moze bedzie miala jakies wlasciwosci magiczne i ci motor bedzie szedl na gume z 9 biegu i dostanie 30KM wiecej. Czlowieku zastanow sie najpierw co piszesz a pozniej pisz bo jezeli skrzynia i wal dostana luzow i silnik sie rozleci to ty nie bedziesz mu tego naprawial wiec radze ci wloz swoje rady miedzy bajki i idz wycinac sobie uszczelki.

 

Wracajac do tematu to nie wycinaj z kartki od drukarki bo to bedzie sie pocic jak sie silnik rozgrzeje nawet jezeli uzyl bys sylikonu wyprodukowanego przez NASA dla US Army. Porzadnie oczysc powieszchnie i naloz bardzo cieka warstwe sylikonu i poskladaj, poskrecaj dobrze i bedzie git. Mowie jeszcze raz NIE POPRAWIAJ FABRYKI jezeli tam nie bylo uszczelki TO NIE MA TAM JEJ BYC!!!! ale to twoja sprawa czy ja dasz czy nie, ja juz swoje napisalem. Zycze udanego skladania i bezproblemowej eksploatacji. A i zacisniety sylikon pomiedzy karterami nie rozpusci sie od paliwa (nie wyplucze go) luzny owszem :cool:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja składałem silnik na takie coś podobne do silikonu,ojciec mówił że to sie stosuje do japońskich silników,gdzie nie wszędzie są uszczelki.ale jak to sie nazywało to już nie pamiętam,wiem ze jak zaschło to było twardsze od silikonu i było szare.śmigam juz kilka lat na tym silniku i jest dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli orginalnie nie ma uszczelki to nie stosujemy jej, gdyz zalozenie uszczelki kiedy jest nie powinno byc , dziala jak dystans w skrzyni biegow, moze prowadzic do nieprawidlowej pracy skrzyni biegow, lecz nie zawsze tak jest.

Edytowane przez rzemyk90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popieram całkowicie rzemyka, ja dal bym tylko deliktatnie sylikonem wysokotemperaturowym zeby poprawic niedoskonalosci karterow i skladac, bez zadnych uszczelek tymbardziej takich z <hahaha> kartki do drukarki.

 

Pozdrawiam

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie dawaj zadnej uszczeli jesli tam nie bylo fabrycznie... oczysc dokladnie powierzchnie przemyj benzyna ekstrakcyjna i naluz cieniutka ale to naprawde cieniutka warstwe czarnego silikonu(jeden z lepszych). nie ma bata zeby puscilo...jezeli masz roginalne uszczeli to przesmaruj je delikatnie tawotem to zalatwi sprawe (nie smaruj ich silikonem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...