Skocz do zawartości

Zestaw pytań początkującego


ignac12
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ej Gawron, a to aluminiowe pokryte Nikasilem, nie nazywa się tuleja???

Nie :banghead: przy nicasilu nie ma wprasowanej aluminiowej tuleji tylko poprostu cylinder stanowi jedna całość. Tuleja zeliwna jest osobnym elementem wprasowanycm do aluminiowego cylindra.

:biggrin: Pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się pod temat. Też jestem początkujący. Czy możecie mi powiedzieć gdzie podłączyć przewód od tego wylotu w gaźniku :buttrock: : http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=6999e72dabcb2ed1

Z góry dzięki

jak na moje oko to bedzie zwykly odpowietrznik, ja w soim gazniku mam 3:) (w RMX-e)

jeden z komory plywakowej jeden w tym mijscu co Ty pokazales, a trzeci gdzis z drugiej strony,

raz jak koledze sie zaciol plywak w DT to wlasnie przez to sie wylewalo,

 

pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze Gawron, jak zwał tak zwał, cylinder = tuleja, poprostu użyłem nieodpowiednigo słowa.

Pozdro

wiem :flesje: ale u tego nowicjusza co załozył temat niewłaciwe pojecia której ja i ty doskonale rozumiemy mogą namieszac mu w głowie. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jak to kraj .. porownaj samochod z czech i z anglii ... pewnie podobna roznica :)

Ja mam pytanie ... tak przy okazji ...

Jaki lancuch najlepszy bedzie do mojej dt 50 mx ? Bo sa rozne typy lancuchow np: o-ringowe i jeszcze tam rozne ... jaki najmniej bedzie spowalnial maszyne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoją 50-tkę oba te łańcuchy(o-ring i x-ring) będą spowalniac. Kup zwykły łańcuch i bedzie git, bo taką 50 to zwykłego łańcucha przez kilka sezonów nie zniszczysz.

Edytowane przez endurowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie będa one zwalniały motocykla tak żeby dało się to odczuć :D

ale zgadzam sie z endurowcem nawet na zwykłym łańcuchu DT-tką pojeździsz długi czas.A różnica w cenie pomiędzy tymi łańcuchami jest znaczna.pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za te wszystkie posty :D

Oglądając motorki na allegro zauważyłem że niektórzy pisali o nikasilu czeskim i angielskim, a niektórzy pisali że czeski jest gorszy?

Czy to prawda?

Prawdziwy nicasil robią tylko w Anglii i w Niemczech w fabryce porshe. To co robia na Czechach to jest jakas tam warstwa chromowo coś tam :biggrin: jak byłem mechanika to mi pokazywał 2 cylindry regenerowane u Czechów to miało to inny kolor niz nicasil i było chropowate (po honowaniu) no moze nie chropowate ale nieprzyjemne w dotyku a nicasil ma delikatie żółtawe zabarwienie i jest gładki jak... :) ale ludzi jezdzą na tym czeskim i nie nażekają. jedyną wadą jest przynajmniej o połowe krótsza żywotność tej powłoki. :cool: Róznica ceowa tez jest bo za czechy trzeba dać do 600zł a za anglie 800zł ale to juz ze spawaniem rozwiercaiem i hoowaniem itp itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...