Gawron Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Ej Gawron, a to aluminiowe pokryte Nikasilem, nie nazywa się tuleja???Nie :banghead: przy nicasilu nie ma wprasowanej aluminiowej tuleji tylko poprostu cylinder stanowi jedna całość. Tuleja zeliwna jest osobnym elementem wprasowanycm do aluminiowego cylindra. :biggrin: Pozdr! Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kreda14 Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Podłącze się pod temat. Też jestem początkujący. Czy możecie mi powiedzieć gdzie podłączyć przewód od tego wylotu w gaźniku :rolleyes: : http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=6999e72dabcb2ed1 Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 No dobrze Gawron, jak zwał tak zwał, cylinder = tuleja, poprostu użyłem nieodpowiednigo słowa.Pozdro Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lon_91 Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Podłącze się pod temat. Też jestem początkujący. Czy możecie mi powiedzieć gdzie podłączyć przewód od tego wylotu w gaźniku :buttrock: : http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=6999e72dabcb2ed1 Z góry dziękijak na moje oko to bedzie zwykly odpowietrznik, ja w soim gazniku mam 3:) (w RMX-e)jeden z komory plywakowej jeden w tym mijscu co Ty pokazales, a trzeci gdzis z drugiej strony,raz jak koledze sie zaciol plywak w DT to wlasnie przez to sie wylewalo, pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 ta rurka to jest dysza oleju, łączy się ona z pompką oleju poprzez gumowy wężyk Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 No dobrze Gawron, jak zwał tak zwał, cylinder = tuleja, poprostu użyłem nieodpowiednigo słowa.Pozdrowiem :flesje: ale u tego nowicjusza co załozył temat niewłaciwe pojecia której ja i ty doskonale rozumiemy mogą namieszac mu w głowie. :P Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Tak, tak masz rację, my posługujemy się, że tak powiem żargonem, a on biedaczysko zachodzi w głowę, o co nam chodzi...Pozdro Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ignac12 Opublikowano 4 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Dzięki wielkie za te wszystkie posty :icon_eek: Oglądając motorki na allegro zauważyłem że niektórzy pisali o nikasilu czeskim i angielskim, a niektórzy pisali że czeski jest gorszy? Czy to prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 no jak to kraj .. porownaj samochod z czech i z anglii ... pewnie podobna roznica :)Ja mam pytanie ... tak przy okazji ...Jaki lancuch najlepszy bedzie do mojej dt 50 mx ? Bo sa rozne typy lancuchow np: o-ringowe i jeszcze tam rozne ... jaki najmniej bedzie spowalnial maszyne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ignac12 Opublikowano 4 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Popatrz sobie na 1 strone tego tematu, tam niejaki "crossowiec" napisał o łańcuchach "o-ring" i "x-ring", że jedne są słabsze a drugie mocniejsze, ale ja nie mam pojęcia jaki łańcuch bardziej spowalnia maszyne...pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 (edytowane) Twoją 50-tkę oba te łańcuchy(o-ring i x-ring) będą spowalniac. Kup zwykły łańcuch i bedzie git, bo taką 50 to zwykłego łańcucha przez kilka sezonów nie zniszczysz. Edytowane 4 Listopada 2006 przez endurowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 nie będa one zwalniały motocykla tak żeby dało się to odczuć :D ale zgadzam sie z endurowcem nawet na zwykłym łańcuchu DT-tką pojeździsz długi czas.A różnica w cenie pomiędzy tymi łańcuchami jest znaczna.pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Dzięki wielkie za te wszystkie posty :D Oglądając motorki na allegro zauważyłem że niektórzy pisali o nikasilu czeskim i angielskim, a niektórzy pisali że czeski jest gorszy? Czy to prawda? Prawdziwy nicasil robią tylko w Anglii i w Niemczech w fabryce porshe. To co robia na Czechach to jest jakas tam warstwa chromowo coś tam :biggrin: jak byłem mechanika to mi pokazywał 2 cylindry regenerowane u Czechów to miało to inny kolor niz nicasil i było chropowate (po honowaniu) no moze nie chropowate ale nieprzyjemne w dotyku a nicasil ma delikatie żółtawe zabarwienie i jest gładki jak... :) ale ludzi jezdzą na tym czeskim i nie nażekają. jedyną wadą jest przynajmniej o połowe krótsza żywotność tej powłoki. :cool: Róznica ceowa tez jest bo za czechy trzeba dać do 600zł a za anglie 800zł ale to juz ze spawaniem rozwiercaiem i hoowaniem itp itd. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.