motozgrzyt Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Irbit ja dobrze wiem że placki są dostępne, pytanie jak długo bedzie trwało że bedą dostępne w przystępnej cenie :notworthy: dlatego jestem ciekaw tego rozwiązania dot. zamiennika do placka. Pietroni a to nie wiedziałeś że musisz mieć odpowietrzenie bo inaczej wszystkie simery padają . Ja mam w korku wlewu oleju. Pozdreowionka zdrowo zakręconym :flesje: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IRBIT Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Myśle że jeszcze przez najblższe lata cena gwałtonie nie wzrośnie bo zapasy w kijowskiej fabrce jaszcze sa :) A później beda je dorabiać jak reszte czesci i bez problemu bedzie można je dostać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietroni Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 W skrzyni jest ale o dyfrze zabyłem na śmirc ;) a jednak dobrze tu czasem zajrzec podobno właśnie banalne rozwiązania przysparzają najwięcej kłopotów bo kto by tam myślał o jkimś tam odpowietrzeniu pasowania dystanse uszczelnienia to tak a takie tam odpowietrzenie :) :clap: :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IRBIT Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 W niektórych korkach wlewu oleju sa oryginalne odpowietrzenia :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anretam Opublikowano 16 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Pytanie będzie pewnie laickie ale panowie jak domowym sposobem zrobić sprawne odpowietrzenie dyfra. Irbit piszesz , że niektóre korki już je mają - czy jest to otwór z jakimś zaworem, czy też poprostu z mikroskopijnym otworem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Rany wiercić,zaworki wprawiac ? Na każdym moto bajzlu,u każdego handlarza,w prawie każdym garażu w którym się zajmowano ruskami leżą korki z otpowietrznikami i kosztują tyle co placek dyfra (a nie zmienia ich się co sezom). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 U mnie w oryginalnym korku odpowietrzenie to byl malutki otworek (nawiercony z boku korka- na jednej ze scianek szesciakata na ktory zaklada sie klucz, a od spodu centralnie - czyli taki kanalik pod katem prostym). Jednak co mnie wkurzalo to ciagle wilgotny dyfer - przez ten odpowietrznik.Tak jak juz wczesniej gdzies pisalem zalozylem odpowietrznik pompy wtryskowej samochodu Star. Wg mnie ladnie wyglada - metalowy, okragly, w srodku jest jakis filterek, nie za duzy. Aby to zamontowac trzeba stary korek przewiercic na wylot, nagwintowac (sluzy to za redukcje). W odpowietrzniku (na kroccu) trzeba narzynka zrobic nowy, mniejszy gwint.Odpowietrznik bardzo dobrze spelnia swoje zadanie, a co najwazniejsze nic nie cieknie.Wiec jak by ktos mial dostep do takich rzeczy to proponuje sprobowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anretam Opublikowano 16 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Rany wiercić,zaworki wprawiac ? Na każdym moto bajzlu,u każdego handlarza,w prawie każdym garażu w którym się zajmowano ruskami leżą korki z otpowietrznikami i kosztują tyle co placek dyfra (a nie zmienia ich się co sezom).Prince takie rzeczy to tylko w Erze i/lub w Krakowie ale nie w Krośnie..... i może lubię majsterkować? :icon_razz: Dzięki ural_zgora - jak zwykle można na Ciebie liczyć :) - konkretnie i na temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motozgrzyt Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Ale pytanko po co się tak z tym babrać wywierć otworek wiertłem w korku 1,5-1,6 mm i bedzie ok :D a po drugie zobacz czy w tym korku przypadkiem niemasz już tego otworu bo często gęsto można go przegapić jak się go nie umyje. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IRBIT Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 U mnie w oryginalnym korku odpowietrzenie to byl malutki otworek (nawiercony z boku korka- na jednej ze scianek szesciakata na ktory zaklada sie klucz, a od spodu centralnie - czyli taki kanalik pod katem prostym). Jednak co mnie wkurzalo to ciagle wilgotny dyfer - przez ten odpowietrznik.Tak jak juz wczesniej gdzies pisalem zalozylem odpowietrznik pompy wtryskowej samochodu Star. Wg mnie ladnie wyglada - metalowy, okragly, w srodku jest jakis filterek, nie za duzy. Aby to zamontowac trzeba stary korek przewiercic na wylot, nagwintowac (sluzy to za redukcje). W odpowietrzniku (na kroccu) trzeba narzynka zrobic nowy, mniejszy gwint.Odpowietrznik bardzo dobrze spelnia swoje zadanie, a co najwazniejsze nic nie cieknie.Wiec jak by ktos mial dostep do takich rzeczy to proponuje sprobowac. chyba przez zimne mojemu uralowi też zafunduje taki patent:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Chetnie bym zrobil zdjecie jak to wszystko na gotowo wyglada, jednak na obecny dzien nie posiadam cyfry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.