Soku11 Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Co do DRek to sa to moto naprawde zywotne bo juz sa sporo odprezone :bigrazz: Co do podjazdow to taka DRka by sobie spoko na 3-ce poradzila ale nigdy nie wiadomo :crossy: Mysle ze ten motorek ci wystarczy do takiej zabawy i ze bedziesz z niego zadowolny :] POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 trampki,dominatory i inne sprzęty tego typu w terenie to najwyżej jakiś szuterek , polna droga itd i wtedy jazda jest jeszcze w miare przyjemna a z tego co piszesz wynika że potrzebujesz czegos w miare lekkiego biorąc pod uwage to że nie chcesz remontowac zbyt często silnika to zdecydowanie 4T (np wymiana tłoka w dr350, xr, tt orientacyjnie co 20-40 tys) wszystko zależy od ceny jaką chcesz przeznaczyc na moto Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue GSX Opublikowano 31 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 Tak , to gdybym się zdecydował na DR 350 , to jakie orientacyjne koszty bedę ponosił ? Powiedzmy te codzienne i te remontowe ( raz na pare lat )? Napiszcie jaka jest cena czećci i robocizny , bo sam remontów nie mam czasu robić . Załużmy ,że kupiłem już nieżle zjechaną DR 350 i trzeba ją doprowadzić do porządku . :( Napiszcie po kolei co za ile ??? np. tłoki , korbowód , łozyska , łańcuch ,zębatki , uszczelniacze,klocki itd . co jaszcze jest konieczne .No i orientacyjna robocizna za to ( przypuszczam,że niemala ). Zakładam,że motor będzie wymagał remontu od zaraz , ale chcę go doprowadzić do porządku w całości . :bigrazz: pozdrawiam - :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 (edytowane) a ile masz kasy ?? ja bym wybral na twoim miejscu LC4 400 - 620 albo jak masz kase cos z rodziny EXC,WR, 400 - 450 ale tu juz troszke kasy musisz miec (tak ok 15 tys ). Ale moc lekkosc i zawiecha rekompensuja koszt zakupu ,taka maszyna wymaga serwisu wiekszego raz w roku przy amatroskiej jezdzie.Chociaz na poaczatek to i DR-ka starczy ,ale po roku mozez czuc braki w mocy i zawieszeniu. Nie oplaca sie doprowadzac do stanu uzywalnosci totalnie zajchanego silnika, ale oczywiscie zalezy co myslec przez totalnie zajechany :bigrazz: pozdro Edytowane 31 Października 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue GSX Opublikowano 31 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 Tak - chcę się zamknąć w 10 tys. . Najlepiej już z koniecznymi wymianami . Chyba ,że poczekam jeszcze i w nastepnym sezonie jeszcze nie pojeżdzę na terenówce . Więc dylemat - starczy tyle na maszynę ? Tak , żeby jeżdzić i nie musieła stać w garażu ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 starczy ci na dobrego LC4 albo KLX-R ,poszukaj przejedz sie zobaczysz ze ci sie spodoba , a mocy i zawieszenia wystarczy na dluzej niz w DR 350 . p.s za taka kase to kupisz Dr-ke w znakomitym stanie Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi16q Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 No dobra wszystko spoko ale ja zapytam lc4 600 jest w miarę tani ale jak z jego waga i zachowaniem w terenie czy nie jest za ciężki??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1171 Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 No dobra wszystko spoko ale ja zapytam lc4 600 jest w miarę tani ale jak z jego waga i zachowaniem w terenie czy nie jest za ciężki??? Moim zdaniem lc4 jest dobry jak chcemy pojeździć w lekkim terenie czy po nieutwardzonych drogach, ale odradzam do jazdy w ciężkim terenie i po torze. Poprostu sie do tego nie nadaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 (edytowane) dlaczego ?? LC4 620 SC wazy tyle co DR 350, a ma o 20 koni wiecej no i zawiecha WP bedac na zlocie ,militarnym bytlo kilka enduro w tym i LC4 620. Jezdzil tam gdzie jezdza czolgi i inne pojazdy gasienicowe ,teren dosc mocno rozryty gleboki piasek , dziury ,rowy pod piaskiem mimo to nie mial z tym najmniejszego klopotu http://img286.imageshack.us/img286/1286/img2561bf4.jpg a do tego co "blue GSX" opisuje DR-ka bedzie za slaba. Niema motocykla uniwerslanego, albo srednio ciezki teren, odpuszczas bardzo strome podjazdy i glebokie bagna wtedy kupujesz motocykl typu LC4 620, albo wjezdzasz w bagna i stromizny ale wtedy juz cos z wyczynowego enduro .... Edytowane 1 Listopada 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue GSX Opublikowano 1 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 ....do tego co "blue GSX" opisuje DR-ka bedzie za slaba. Nie ma motocykla uniwerslanego, albo średnio ciezki teren, odpuszczas bardzo strome podjazdy i glebokie bagna wtedy kupujesz motocykl typu LC4 620, albo wjezdzasz w bagna i stromizny ale wtedy juz cos z wyczynowego enduro .. Dzieki tylko mam prośbę napisz w takim razie bliżej o jakie enduro Tobie chodzi , bo w tym własnie problem ,- nie wiem jaki to ma być motocykl .. Z góry dzięki ... Pozdrawiam . :buttrock: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 to zalezy co masz na mysli , ciezki teren musisz sie okreslic jak ciezki :biggrin:. Chodzi mi o KTM LC4 620 SC albo jesli masz kase to KTM EXC 250/300 2T albo 400/450 4T z tym ze EXC to wyczynowki i wymagaja czestego serwisowania, ale cos za cos. przykaldowe aukcje KTM LC4 620 SC - http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M297437 KTM EXC - http://www.allegro.pl/item135808209_ktm_exc_300.html tu akurat 2T bardzo mocny i bardzo lekki , ale wymagajacy dosc czestego serwisu no i ten wir w baku :biggrin: a w wersji 4T - http://www.allegro.pl/item136928751_ktm_40...jestrowany.html Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue GSX Opublikowano 1 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 http://www.allegro.pl/item136928751_ktm_40...jestrowany.html[/url] - myślisz ,że do tego KTM 400 4T nie będę musiał dokładać ? - ile Twoim zdaniem polata on jeszcze ? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag*magic Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 to niestety jest Polska i nikt jasno nie napisze: Trochę hałasuje sprzęgło - pewnie jest albo u kresu zywota albo juz roz&^%$&$ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 w EXC to normalne ze halasuje ,ale jesli gosc wie ze to normalne i pisze ze halasuje to ono pewnie napier..ala :D pozatym jak pisze stan dobry znaczy stan tragiczny , ale to taki zart :P. Zawsze mozna ogladnac ,pogadac nie wyglada z widoku na zniszczonego. Popros ekipe z Poznania Dominik Szymanski spec enduro mial juz pare KTM EXC napewno prawidlowo oceni jego stan , mozliwe nawet ze ta maszyna to jakiegos jego kolesia. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag*magic Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 ooo wlasnie jak jest napisane stan dobry to trzeba sie dobrze przyjzec ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.