Skocz do zawartości

Enduro na torze ?


blue GSX
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Co do DRek to sa to moto naprawde zywotne bo juz sa sporo odprezone :bigrazz: Co do podjazdow to taka DRka by sobie spoko na 3-ce poradzila ale nigdy nie wiadomo :crossy: Mysle ze ten motorek ci wystarczy do takiej zabawy i ze bedziesz z niego zadowolny :] POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trampki,dominatory i inne sprzęty tego typu w terenie to najwyżej jakiś szuterek , polna droga itd i wtedy jazda jest jeszcze w miare przyjemna

 

a z tego co piszesz wynika że potrzebujesz czegos w miare lekkiego

 

biorąc pod uwage to że nie chcesz remontowac zbyt często silnika to zdecydowanie 4T (np wymiana tłoka w dr350, xr, tt orientacyjnie co 20-40 tys)

 

wszystko zależy od ceny jaką chcesz przeznaczyc na moto

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak , to gdybym się zdecydował na DR 350 , to jakie orientacyjne koszty bedę ponosił ? Powiedzmy te codzienne i te remontowe ( raz na pare lat )? Napiszcie jaka jest cena czećci i robocizny , bo sam remontów nie mam czasu robić . Załużmy ,że kupiłem już nieżle zjechaną DR 350 i trzeba ją doprowadzić do porządku . :( Napiszcie po kolei co za ile ??? np. tłoki , korbowód , łozyska , łańcuch ,zębatki , uszczelniacze,klocki itd . co jaszcze jest konieczne .No i orientacyjna robocizna za to ( przypuszczam,że niemala ). Zakładam,że motor będzie wymagał remontu od zaraz , ale chcę go doprowadzić do porządku w całości . :bigrazz:

 

pozdrawiam - :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ile masz kasy ?? ja bym wybral na twoim miejscu LC4 400 - 620 albo jak masz kase cos z rodziny EXC,WR, 400 - 450 ale tu juz troszke kasy musisz miec (tak ok 15 tys ). Ale moc lekkosc i zawiecha rekompensuja koszt zakupu ,taka maszyna wymaga serwisu wiekszego raz w roku przy amatroskiej jezdzie.Chociaz na poaczatek to i DR-ka starczy ,ale po roku mozez czuc braki w mocy i zawieszeniu. Nie oplaca sie doprowadzac do stanu uzywalnosci totalnie zajchanego silnika, ale oczywiscie zalezy co myslec przez totalnie zajechany :bigrazz:

 

pozdro

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak - chcę się zamknąć w 10 tys. . Najlepiej już z koniecznymi wymianami . Chyba ,że poczekam jeszcze i w nastepnym sezonie jeszcze nie pojeżdzę na terenówce . Więc dylemat - starczy tyle na maszynę ? Tak , żeby jeżdzić i nie musieła stać w garażu ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

starczy ci na dobrego LC4 albo KLX-R ,poszukaj przejedz sie zobaczysz ze ci sie spodoba , a mocy i zawieszenia wystarczy na dluzej niz w DR 350 .

 

p.s za taka kase to kupisz Dr-ke w znakomitym stanie

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra wszystko spoko ale ja zapytam lc4 600 jest w miarę tani ale jak z jego waga i zachowaniem w terenie czy nie jest za ciężki???

 

 

Moim zdaniem lc4 jest dobry jak chcemy pojeździć w lekkim terenie czy po nieutwardzonych drogach, ale odradzam do jazdy w ciężkim terenie i po torze. Poprostu sie do tego nie nadaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlaczego ?? LC4 620 SC wazy tyle co DR 350, a ma o 20 koni wiecej no i zawiecha WP

 

bedac na zlocie ,militarnym bytlo kilka enduro w tym i LC4 620. Jezdzil tam gdzie jezdza czolgi i inne pojazdy gasienicowe ,teren dosc mocno rozryty gleboki piasek , dziury ,rowy pod piaskiem mimo to nie mial z tym najmniejszego klopotu

http://img286.imageshack.us/img286/1286/img2561bf4.jpg

 

a do tego co "blue GSX" opisuje DR-ka bedzie za slaba. Niema motocykla uniwerslanego, albo srednio ciezki teren, odpuszczas bardzo strome podjazdy i glebokie bagna wtedy kupujesz motocykl typu LC4 620, albo wjezdzasz w bagna i stromizny ale wtedy juz cos z wyczynowego enduro ....

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....do tego co "blue GSX" opisuje DR-ka bedzie za slaba. Nie ma motocykla uniwerslanego, albo średnio ciezki teren, odpuszczas bardzo strome podjazdy i glebokie bagna wtedy kupujesz motocykl typu LC4 620, albo wjezdzasz w bagna i stromizny ale wtedy juz cos z wyczynowego enduro ..

 

Dzieki tylko mam prośbę napisz w takim razie bliżej o jakie enduro Tobie chodzi , bo w tym własnie problem ,- nie wiem jaki to ma być motocykl .. Z góry dzięki ... Pozdrawiam . :buttrock: :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zalezy co masz na mysli , ciezki teren musisz sie okreslic jak ciezki :biggrin:.

Chodzi mi o KTM LC4 620 SC albo jesli masz kase to KTM EXC 250/300 2T albo 400/450 4T z tym ze EXC to wyczynowki i wymagaja czestego serwisowania, ale cos za cos.

 

przykaldowe aukcje

 

KTM LC4 620 SC - http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M297437

 

KTM EXC - http://www.allegro.pl/item135808209_ktm_exc_300.html tu akurat 2T bardzo mocny i bardzo lekki , ale wymagajacy dosc czestego serwisu no i ten wir w baku :biggrin: a w wersji 4T - http://www.allegro.pl/item136928751_ktm_40...jestrowany.html

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w EXC to normalne ze halasuje ,ale jesli gosc wie ze to normalne i pisze ze halasuje to ono pewnie napier..ala :D pozatym jak pisze stan dobry znaczy stan tragiczny , ale to taki zart :P. Zawsze mozna ogladnac ,pogadac nie wyglada z widoku na zniszczonego. Popros ekipe z Poznania Dominik Szymanski spec enduro mial juz pare KTM EXC napewno prawidlowo oceni jego stan , mozliwe nawet ze ta maszyna to jakiegos jego kolesia.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...