Skocz do zawartości

Duzo problemow z JAWA 350 TS


KHIWHIWHAIWHI
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wojtas, radzę Ci najpierw prześledzić cały temat liczący raptem 14 postów, a potem doradzać.

Poza tym co ma ustawienie iglicy i dysza paliwowa do braku paliwa w gaźniku? Bo chyba któryś z nas nie kuma działania gaźnika...

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie mam rozregulowany kompletnie zaplon... Moze jeszcze dzisiaj go nastawie jak trza... Ja jeszcze raz powiem ze do gaznika dochodzi paliwo i z nim jest wszytsko siur... Paliwo nie dochodzi do komory spalania, napisalem przeciez, ze swiece sa kompletnie suche...

Moze rzeczywiscie kompresja jest za mala albo tak jak wyzej luzy na tlokach. Jak moge to i to sprawdzic ? Cos tam ciagnie tyle wiem, jak na moje to chyba dobrze... Ale nie jestem pewien jak byc pewnym...

 

PS. Czy moze byc tak ze ciagnie paliwo do cylindrow, ale nie do komory spalania tylko pod cylindry... Jest to mozliwe ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie mam rozregulowany kompletnie zaplon... Moze jeszcze dzisiaj go nastawie jak trza... Ja jeszcze raz powiem ze do gaznika dochodzi paliwo i z nim jest wszytsko siur... Paliwo nie dochodzi do komory spalania, napisalem przeciez, ze swiece sa kompletnie suche...

Moze rzeczywiscie kompresja jest za mala albo tak jak wyzej luzy na tlokach. Jak moge to i to sprawdzic ? Cos tam ciagnie tyle wiem, jak na moje to chyba dobrze... Ale nie jestem pewien jak byc pewnym...

 

PS. Czy moze byc tak ze ciagnie paliwo do cylindrow, ale nie do komory spalania tylko pod cylindry... Jest to mozliwe ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie mam rozregulowany kompletnie zaplon... Moze jeszcze dzisiaj go nastawie jak trza... Ja jeszcze raz powiem ze do gaznika dochodzi paliwo i z nim jest wszytsko siur... Paliwo nie dochodzi do komory spalania, napisalem przeciez, ze swiece sa kompletnie suche...

Moze rzeczywiscie kompresja jest za mala albo tak jak wyzej luzy na tlokach. Jak moge to i to sprawdzic ? Cos tam ciagnie tyle wiem, jak na moje to chyba dobrze... Ale nie jestem pewien jak byc pewnym...

 

PS. Czy moze byc tak ze ciagnie paliwo do cylindrow, ale nie do komory spalania tylko pod cylindry... Jest to mozliwe ?

 

Sorry za te poprzednie, ale cos mi sie wali z siecia... Wszytsko sie wali... CO Z TO POLSKO ?!

Edytowane przez KHIWHIWHAIWHI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drogi kolego. po pierwsze mialem jawe przez 5 lat i wiem ze to powiedzmy "dziwka" jezeli chodzi o awaryjnosc. z tego co piszesz wedlug mnie wine za takie trudne zapalanie trzeba szukac w gazniku. niski poziom paliwa w komorze plywakowej, oczywiscie jezeli podczas rozruchu uzywasz ssania. jawa ma tak czuly gaznik na jakie kolwiek regulacje ze szlag trafia czlowieka. wydaje mi sie ze trzeba by bylo zwiekszyc poziom w komorze plywakowej, sparwdzic swiece i zaplon, odstep elektrod i odstep stykow przerywaczy zaplonu. jezeli swiece sa suche jak ja probujesz odpalac swiadczy to wlasnie o zbyt ubogeiej mieszance paliwowo-powietrznej. byc moze sruba skladu mieszanki jest zbyt duzo odkrecona, lub tak jak pisalem niski poziom benzyny w gazniku. jest jeszcze jedna sprawa. lewe powietrze ktore moze dostawac sie gdzies miedzy gaznikiem, a cylindrami, lub poprzez uszkodzony uszczelniacz na wale pod alternatorem (prawa strona silnika). co do biegow rowniez mialem przygody, wine za to pewnie ponosi aparat zmiany biegow lub krzywa os wodzikow, ostatecznie same wodziki. podsumowujac, potrzeba sprawdzic wszystkie te rzeczy o ktrych pisalem i spokojnie zabrac sie do weryfikacji i skladania. tak przy okazji Jawa ts 350 to naprawde ciezki i uparty motocykl i potrzeba do niego duzo cierpliwosci. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. Czy moze byc tak ze ciagnie paliwo do cylindrow, ale nie do komory spalania tylko pod cylindry... Jest to mozliwe ?

Powiem więcej, to jest nawet prawidłowe... :bigrazz:

 

Może jedź lepiej do mechanika, zaoszczędzisz dużo czasu.

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra to biore sie za gaznik, ustawie go od nowa... Wiecie moze jak najlatwiej to zrobic ? Raz widzialem opis zeby wkrecic na maxa (az sprezyna pozwala) a pozniej o iles tam obrotow wykrecic... Niewiem czy to wogole dobry sposob poniewaz nie wydaje mi sie zeby byl taki "przepis" na kazdy gaznik... chyba... A jak jednak tak to prosze o taki przepis poniewaz nie moge nigdzie tego znalezc :/ Jest to czeski oryginalny IKOV...

Edytowane przez KHIWHIWHAIWHI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie dalo skutku... Na dodatek rozregulowalem zaplon i niechce mi sie tego znowu robic... Juto zabieram go do znajomego mechanika znajomego. Taki ktos przynajmniej dokladnie powie mi co bylo zle i co trzeba bylo naprawic/zmienic/wymienic, przynajmniej bede wiedzial z czym moge sie spotkac w przyszlosci i wziac ta awarie (jakby ich bylo malo) pod uwage i zrobic to samemu... Jak sie dowiem w czym tkwil problem to odrazu dam znac w tym temacie. Mam nadzieje ze to pomoze tez innym jesli takiego problemu jeszcze nie bylo...

 

PS. Czy wlasnie w takim przypadku kiedy paliwo leci pod cylindry, zdaza sie ze jednak od czasu do czasu dobrze toto zaciagnie ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry stary, ale zacznij może jednak nie od serwisówki do Jawy ale od zasady działania silnika dwusuwowego.

 

W przeważającej ilości przypadków wszelkie problemy dwusuwa a Jawy w szczególności biorą się nie z uszkodzeń lecz z nieodpowiedniej, nieumiejętnej regulacji oraz podpowiedzi wszelkiej maści pseudofachowców.

 

Musisz zadać sobie pytanie czy chcesz w przyszłości SAM naprawiać i regulować swój sprzęt czy też będziesz po prostu od czasu do czasu dawał zarobić machanikowi. Obydwa rozwiązania mają swoje plusy i minusy, decyzja należy do Ciebie.

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno mnie nie bylo, a to dlatego poniewaz motor stoi u mechanika od poniedzialku i czekam na konkretna odpowiedz. Pisze dzisiaj poniewaz powiedzial ze udalo mu sie go odpalic (po dlugim, dluugim kopaniu bez robienia czegokolwiek przy nim). Powiedzial, ze raz chodzi na dwa, raz na jeden, raz na oba nieregularnie cylindry... Ale tak czy inaczej gasl i juz nie chcialo mu sie dalej nic robic bez zagladania do nie. Powiedzial zebym zadzwonil znowu w poniedzialek wieczorem... Bede wiedzial co tam z nim dokladnie jest zle.

 

P.S. Mechanik tez musial jakos madrosc o tym wszytskim posiasc... Nic nie stoi na przeszkodzie aby inni i ja tez znali na wylot caly ten silnik i mechanizm i wiedzial co jest nie tak jesli cos jest nie tak... A juz przy pomocy wlasnej wiedzy i inteligencji zrobic zeby dzialalo jak nalezy. W poniedzialek napisze co jest do dupy jesli bede wiedzial. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem tez takie samo moto z tym że CZ 350.Wydaje mi się że masz uszkodzone pierścienie ,z tego co piszesz.Objawy sa typowe.Czasami takie objawy,że silnik gaśnie po nagrzaniu dają uszkodzone kondensatory ale wtedy świczki sa mokre.Jezeli chcesz na dłuższą metę jeżdzić tym sprzętem to zamontuj sobie elektroniczny zapłon.Ja miałem zapłon Prametti (dokładnej nazwy nie pamietam).Na mechanicznym zapłonie też można śmigać ale trzeba go regulować co 2 do 3 tys. km.Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Da sie z tym cos zrobic ? I jakie moga byc jeszcze powody ? Dzieki z gory.

Czy to ze niechce odpalic moze byc spowodowane brakiem mieszanki paliwowej ? I czy olej "MOBIL Super S 10W-40 Semi Synthetic Motor Oil very high performance" jest dobry do zrobienia tej mieszanki ? Bardzo dobrze rozpuszcza sie w benzynie...

A czy nie jest to olej do 4-suwów :icon_razz: , bo tak mi się wydaje że Jawa 350 TS to 2-suw. Mobil Super S 10W-40 mam aktualnie w samochodzie. Chyba ,że jest inaczej to niech mnie ktoś poprawi lub potwierdzi.

Edytowane przez Bajo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...