Browarny Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 Wojtas, radzę Ci najpierw prześledzić cały temat liczący raptem 14 postów, a potem doradzać. Poza tym co ma ustawienie iglicy i dysza paliwowa do braku paliwa w gaźniku? Bo chyba któryś z nas nie kuma działania gaźnika... Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 sorry nie doczytałem. Myślałem że paliwo nie dochodzi do komory spalania a nie do gaźnika. Jak to gaźnika to zwróć uwage na to co chlopaki wymienili powyzej, a nie masz wrażenia że silnik nie ma siły zassać mieszanki< kompresja> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHIWHIWHAIWHI Opublikowano 31 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 Narazie mam rozregulowany kompletnie zaplon... Moze jeszcze dzisiaj go nastawie jak trza... Ja jeszcze raz powiem ze do gaznika dochodzi paliwo i z nim jest wszytsko siur... Paliwo nie dochodzi do komory spalania, napisalem przeciez, ze swiece sa kompletnie suche... Moze rzeczywiscie kompresja jest za mala albo tak jak wyzej luzy na tlokach. Jak moge to i to sprawdzic ? Cos tam ciagnie tyle wiem, jak na moje to chyba dobrze... Ale nie jestem pewien jak byc pewnym... PS. Czy moze byc tak ze ciagnie paliwo do cylindrow, ale nie do komory spalania tylko pod cylindry... Jest to mozliwe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHIWHIWHAIWHI Opublikowano 31 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 Narazie mam rozregulowany kompletnie zaplon... Moze jeszcze dzisiaj go nastawie jak trza... Ja jeszcze raz powiem ze do gaznika dochodzi paliwo i z nim jest wszytsko siur... Paliwo nie dochodzi do komory spalania, napisalem przeciez, ze swiece sa kompletnie suche... Moze rzeczywiscie kompresja jest za mala albo tak jak wyzej luzy na tlokach. Jak moge to i to sprawdzic ? Cos tam ciagnie tyle wiem, jak na moje to chyba dobrze... Ale nie jestem pewien jak byc pewnym... PS. Czy moze byc tak ze ciagnie paliwo do cylindrow, ale nie do komory spalania tylko pod cylindry... Jest to mozliwe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHIWHIWHAIWHI Opublikowano 31 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 (edytowane) Narazie mam rozregulowany kompletnie zaplon... Moze jeszcze dzisiaj go nastawie jak trza... Ja jeszcze raz powiem ze do gaznika dochodzi paliwo i z nim jest wszytsko siur... Paliwo nie dochodzi do komory spalania, napisalem przeciez, ze swiece sa kompletnie suche... Moze rzeczywiscie kompresja jest za mala albo tak jak wyzej luzy na tlokach. Jak moge to i to sprawdzic ? Cos tam ciagnie tyle wiem, jak na moje to chyba dobrze... Ale nie jestem pewien jak byc pewnym... PS. Czy moze byc tak ze ciagnie paliwo do cylindrow, ale nie do komory spalania tylko pod cylindry... Jest to mozliwe ? Sorry za te poprzednie, ale cos mi sie wali z siecia... Wszytsko sie wali... CO Z TO POLSKO ?! Edytowane 31 Października 2006 przez KHIWHIWHAIWHI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 drogi kolego. po pierwsze mialem jawe przez 5 lat i wiem ze to powiedzmy "dziwka" jezeli chodzi o awaryjnosc. z tego co piszesz wedlug mnie wine za takie trudne zapalanie trzeba szukac w gazniku. niski poziom paliwa w komorze plywakowej, oczywiscie jezeli podczas rozruchu uzywasz ssania. jawa ma tak czuly gaznik na jakie kolwiek regulacje ze szlag trafia czlowieka. wydaje mi sie ze trzeba by bylo zwiekszyc poziom w komorze plywakowej, sparwdzic swiece i zaplon, odstep elektrod i odstep stykow przerywaczy zaplonu. jezeli swiece sa suche jak ja probujesz odpalac swiadczy to wlasnie o zbyt ubogeiej mieszance paliwowo-powietrznej. byc moze sruba skladu mieszanki jest zbyt duzo odkrecona, lub tak jak pisalem niski poziom benzyny w gazniku. jest jeszcze jedna sprawa. lewe powietrze ktore moze dostawac sie gdzies miedzy gaznikiem, a cylindrami, lub poprzez uszkodzony uszczelniacz na wale pod alternatorem (prawa strona silnika). co do biegow rowniez mialem przygody, wine za to pewnie ponosi aparat zmiany biegow lub krzywa os wodzikow, ostatecznie same wodziki. podsumowujac, potrzeba sprawdzic wszystkie te rzeczy o ktrych pisalem i spokojnie zabrac sie do weryfikacji i skladania. tak przy okazji Jawa ts 350 to naprawde ciezki i uparty motocykl i potrzeba do niego duzo cierpliwosci. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 PS. Czy moze byc tak ze ciagnie paliwo do cylindrow, ale nie do komory spalania tylko pod cylindry... Jest to mozliwe ?Powiem więcej, to jest nawet prawidłowe... :bigrazz: Może jedź lepiej do mechanika, zaoszczędzisz dużo czasu. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHIWHIWHAIWHI Opublikowano 31 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 (edytowane) Dobra to biore sie za gaznik, ustawie go od nowa... Wiecie moze jak najlatwiej to zrobic ? Raz widzialem opis zeby wkrecic na maxa (az sprezyna pozwala) a pozniej o iles tam obrotow wykrecic... Niewiem czy to wogole dobry sposob poniewaz nie wydaje mi sie zeby byl taki "przepis" na kazdy gaznik... chyba... A jak jednak tak to prosze o taki przepis poniewaz nie moge nigdzie tego znalezc :/ Jest to czeski oryginalny IKOV... Edytowane 31 Października 2006 przez KHIWHIWHAIWHI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHIWHIWHAIWHI Opublikowano 6 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Nic nie dalo skutku... Na dodatek rozregulowalem zaplon i niechce mi sie tego znowu robic... Juto zabieram go do znajomego mechanika znajomego. Taki ktos przynajmniej dokladnie powie mi co bylo zle i co trzeba bylo naprawic/zmienic/wymienic, przynajmniej bede wiedzial z czym moge sie spotkac w przyszlosci i wziac ta awarie (jakby ich bylo malo) pod uwage i zrobic to samemu... Jak sie dowiem w czym tkwil problem to odrazu dam znac w tym temacie. Mam nadzieje ze to pomoze tez innym jesli takiego problemu jeszcze nie bylo... PS. Czy wlasnie w takim przypadku kiedy paliwo leci pod cylindry, zdaza sie ze jednak od czasu do czasu dobrze toto zaciagnie ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Sorry stary, ale zacznij może jednak nie od serwisówki do Jawy ale od zasady działania silnika dwusuwowego. W przeważającej ilości przypadków wszelkie problemy dwusuwa a Jawy w szczególności biorą się nie z uszkodzeń lecz z nieodpowiedniej, nieumiejętnej regulacji oraz podpowiedzi wszelkiej maści pseudofachowców. Musisz zadać sobie pytanie czy chcesz w przyszłości SAM naprawiać i regulować swój sprzęt czy też będziesz po prostu od czasu do czasu dawał zarobić machanikowi. Obydwa rozwiązania mają swoje plusy i minusy, decyzja należy do Ciebie. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHIWHIWHAIWHI Opublikowano 11 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Dawno mnie nie bylo, a to dlatego poniewaz motor stoi u mechanika od poniedzialku i czekam na konkretna odpowiedz. Pisze dzisiaj poniewaz powiedzial ze udalo mu sie go odpalic (po dlugim, dluugim kopaniu bez robienia czegokolwiek przy nim). Powiedzial, ze raz chodzi na dwa, raz na jeden, raz na oba nieregularnie cylindry... Ale tak czy inaczej gasl i juz nie chcialo mu sie dalej nic robic bez zagladania do nie. Powiedzial zebym zadzwonil znowu w poniedzialek wieczorem... Bede wiedzial co tam z nim dokladnie jest zle. P.S. Mechanik tez musial jakos madrosc o tym wszytskim posiasc... Nic nie stoi na przeszkodzie aby inni i ja tez znali na wylot caly ten silnik i mechanizm i wiedzial co jest nie tak jesli cos jest nie tak... A juz przy pomocy wlasnej wiedzy i inteligencji zrobic zeby dzialalo jak nalezy. W poniedzialek napisze co jest do dupy jesli bede wiedzial. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Mialem tez takie samo moto z tym że CZ 350.Wydaje mi się że masz uszkodzone pierścienie ,z tego co piszesz.Objawy sa typowe.Czasami takie objawy,że silnik gaśnie po nagrzaniu dają uszkodzone kondensatory ale wtedy świczki sa mokre.Jezeli chcesz na dłuższą metę jeżdzić tym sprzętem to zamontuj sobie elektroniczny zapłon.Ja miałem zapłon Prametti (dokładnej nazwy nie pamietam).Na mechanicznym zapłonie też można śmigać ale trzeba go regulować co 2 do 3 tys. km.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 (edytowane) Da sie z tym cos zrobic ? I jakie moga byc jeszcze powody ? Dzieki z gory.Czy to ze niechce odpalic moze byc spowodowane brakiem mieszanki paliwowej ? I czy olej "MOBIL Super S 10W-40 Semi Synthetic Motor Oil very high performance" jest dobry do zrobienia tej mieszanki ? Bardzo dobrze rozpuszcza sie w benzynie...A czy nie jest to olej do 4-suwów :icon_razz: , bo tak mi się wydaje że Jawa 350 TS to 2-suw. Mobil Super S 10W-40 mam aktualnie w samochodzie. Chyba ,że jest inaczej to niech mnie ktoś poprawi lub potwierdzi. Edytowane 21 Listopada 2006 przez Bajo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Tak jak mówiłem to olej do 4T :) , chyba, że to nie ten olej co jest na tej stronie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.