crossowiec Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Witam mam chyba dosyc poważny problem.Mianowicie miałem uszkodzenie koła magnesowego i dałem je do naprawy.Człowiek mi pięknie wytoczył nowa tuleje i zespawał.I niestety jest taki problem że teraz nie ma iskry.Myśle że magnesy sie rozmagnesowały od spawania bo przedtem było wszystko ok więc to raczej napewno nic innego.Czy da sie je jakoś naprawić czy coś w tym stylu??proszę o pomoc.pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Witam mam chyba dosyc poważny problem.Mianowicie miałem uszkodzenie koła magnesowego i dałem je do naprawy.Człowiek mi pięknie wytoczył nowa tuleje i zespawał.I niestety jest taki problem że teraz nie ma iskry.Myśle że magnesy sie rozmagnesowały od spawania bo przedtem było wszystko ok więc to raczej napewno nic innego.Czy da sie je jakoś naprawić czy coś w tym stylu??proszę o pomoc.pozdr. Powtórne magnesowanie jest jak najbardziej możliwe. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 zagadaj do mnie na prv bo ja miałem (dalej mam) duze probelmy z elektronika i mam pare nr do roznych firm:) wiec jak cos to wal na gadu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 idz do tego miszcza co ci to zrobil i powiedz zeby zwracal koszty za nowe kolo magnesowe ewentualnie naprawawial to twoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 28 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 (edytowane) Powtórne magnesowanie jest jak najbardziej możliwe. Pozdro a jak i gdzie to zrobić??aa jeszzce dodam ważną lub nie informacje.Mialem peknieta tulejke w miejscu gdzie wchodzi klin i zostala ona cala wycieta i wspawana nowa.czy to moze byc wina tej tulejki a nie magnesów?? Edytowane 28 Października 2006 przez crossowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Witam mam chyba dosyc poważny problem.Mianowicie miałem uszkodzenie koła magnesowego i dałem je do naprawy.Człowiek mi pięknie wytoczył nowa tuleje i zespawał.I niestety jest taki problem że teraz nie ma iskry.Myśle że magnesy sie rozmagnesowały od spawania bo przedtem było wszystko ok więc to raczej napewno nic innego.Czy da sie je jakoś naprawić czy coś w tym stylu??proszę o pomoc.pozdr.Musisz dokładnie opisać co zostało w tym kole magnesowym wymienione i w jakis sposób. Może poprosu przestawił Ci sie zapłon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 28 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 no tak jak wczesniej napisałem.Pękła mi troche tulejka w miejscu gdzie wchodzi klin.I taki człowiek wyciął tą starą tulejke i wspawał nową.Czy to może byc wina tulejki czy raczej magnesów?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 (edytowane) a jak i gdzie to zrobić??aa jeszzce dodam ważną lub nie informacje.Mialem peknieta tulejke w miejscu gdzie wchodzi klin i zostala ona cala wycieta i wspawana nowa.czy to moze byc wina tej tulejki a nie magnesów??Przestawiły Ci sie bieguny magnesów względem wału korbowego, a to skutkuje tym że zapłon mógł pujść całkiem w maliny i żadna regulacja już mu nie pomoże. Poprostu czujnik Hallotronowy reaguje na zmianę biegunowości magnesów a w przypadku gdy zostały one przestawione względem wału (bo koło jest pozycjonowane klinem) to się wszystko pokaszaniło. Edytowane 28 Października 2006 przez DEAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 28 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Przestawiły Ci sie bieguny magnesów względem wału korbowego, a to skutkuje tym że zapłon mógł pujść całkiem w maliny i żadna regulacja już mu nie pomoże. Poprostu czujnik Hallotronowy reaguje na zmianę biegunowości magnesów a w przypadku gdy zostały one przestawione względem wału (bo koło jest pozycjonowane klinem) to się wszystko pokaszaniło. no tak coś pewnie takiego.I da sie to jakoś naprawić żeby była ta iskra??bo nie chce kupowac drugiego koła. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 (edytowane) no tak coś pewnie takiego.I da sie to jakoś naprawić żeby była ta iskra??bo nie chce kupowac drugiego koła. :PRozwiązania są dwa. Albo przestawiasz tulejkę tam gdzie ma być, albo przenosisz czujnik w odpowiednie miejsce. A tak w ogóle to są tylko moje domysły i ktoś bardziej kompetentny powienien sie na ten temat wypowiedzieć. A jak sie przyjżysz temu kołu magnesowemu to nie ma na nim znaków do ustawiania zapłonu? Edytowane 28 Października 2006 przez DEAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 28 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Rozwiązania są dwa. Albo przestawiasz tulejkę tam gdzie ma być, albo przenosisz czujnik w odpowiednie miejsce. A tak w ogóle to są tylko moje domysły i ktoś bardziej kompetentny powienien sie na ten temat wypowiedzieć. A jak sie przyjżysz temu kołu magnesowemu to nie ma na nim znaków do ustawiania zapłonu? tulejka i rowek na klin sa w tym samym miejscu co były oryginalnie.Człowiek sobie zaznaczył i jest tak samo jak było.Nie widziałem tam zadnych znaków do ustawiania zapłonu.Przeciez i tak nic mi to nie da skoro iskry nie ma.Chodzi mi tylko co można z tym kołem magnesowym zrobic a raczej z tymi magnesami zeby znowu była iskra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 w zaplonie SEM czujnik jest zinteegrowany z ceka...wiec nie przestawisz..moze byc sytuacja jeszcze taka ze magnes nie siadł wystarczająco --po prostu nowa tuleja jest za mała i odległosc magnesu od cewki jest wiekrza jak powinna byc bo pisałes o braku iskry czyli nie ma w zadnym punkcie! bo to ze po przestawieniu na klinie nie zapali to normalka ale iskra bedzie w zaplonie SEM czujnik jest zinteegrowany z ceka...wiec nie przestawisz..moze byc sytuacja jeszcze taka ze magnes nie siadł wystarczająco --po prostu nowa tuleja jest za mała i odległosc magnesu od cewki jest wiekrza jak powinna byc bo pisałes o braku iskry czyli nie ma w zadnym punkcie! bo to ze po przestawieniu na klinie nie zapali to normalka ale iskra bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 29 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 w zaplonie SEM czujnik jest zinteegrowany z ceka...wiec nie przestawisz..moze byc sytuacja jeszcze taka ze magnes nie siadł wystarczająco --po prostu nowa tuleja jest za mała i odległosc magnesu od cewki jest wiekrza jak powinna byc bo pisałes o braku iskry czyli nie ma w zadnym punkcie! bo to ze po przestawieniu na klinie nie zapali to normalka ale iskra bedzie Zgadza sie iskry nie ma w ogóle, nigdzie.Tuleja nie jest za mała bo gdyby była za mała to magneto nie doszło by do śrtodka tyle co potrzeba, a dochodzi.A gdyby była za duża to by tarło o te kółeczko z cewkami a tak tez sie niedzieje.dodam że to nie jest SEM tylko hiszpansakie magneto.Motoplat electronico.Więc da rade je jakos namagnesować znowu te magnesy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Cześć, strasznie ciężko coś doradzić, jak nie ma chociaż rysunku, czy fotki... Może podasz trochę info o budowie tej instalacji... Czy to jest układ iskrownikowy? czy z cewką zapłonową? Czy jest akumulator? Pozdrawiam Seb Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 29 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Cześć, strasznie ciężko coś doradzić, jak nie ma chociaż rysunku, czy fotki... Może podasz trochę info o budowie tej instalacji... Czy to jest układ iskrownikowy? czy z cewką zapłonową? Czy jest akumulator? Pozdrawiam Seb hm no więc jest to układ raczej z cewka zapłonowa, nie ma akumulatora, układ jest 6v bo tyle jest na magnecie.to fotki magneto jeszcze przed naprawąhttp://www.bikepics.com/members/crossowiec/05vice/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.