Skocz do zawartości

problem z KTM


crossowiec
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam chyba dosyc poważny problem.Mianowicie miałem uszkodzenie koła magnesowego i dałem je do naprawy.Człowiek mi pięknie wytoczył nowa tuleje i zespawał.I niestety jest taki problem że teraz nie ma iskry.Myśle że magnesy sie rozmagnesowały od spawania bo przedtem było wszystko ok więc to raczej napewno nic innego.Czy da sie je jakoś naprawić czy coś w tym stylu??proszę o pomoc.pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam chyba dosyc poważny problem.Mianowicie miałem uszkodzenie koła magnesowego i dałem je do naprawy.Człowiek mi pięknie wytoczył nowa tuleje i zespawał.I niestety jest taki problem że teraz nie ma iskry.Myśle że magnesy sie rozmagnesowały od spawania bo przedtem było wszystko ok więc to raczej napewno nic innego.Czy da sie je jakoś naprawić czy coś w tym stylu??proszę o pomoc.pozdr.

 

Powtórne magnesowanie jest jak najbardziej możliwe. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powtórne magnesowanie jest jak najbardziej możliwe. Pozdro

 

a jak i gdzie to zrobić??

aa jeszzce dodam ważną lub nie informacje.Mialem peknieta tulejke w miejscu gdzie wchodzi klin i zostala ona cala wycieta i wspawana nowa.czy to moze byc wina tej tulejki a nie magnesów??

Edytowane przez crossowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam chyba dosyc poważny problem.Mianowicie miałem uszkodzenie koła magnesowego i dałem je do naprawy.Człowiek mi pięknie wytoczył nowa tuleje i zespawał.I niestety jest taki problem że teraz nie ma iskry.Myśle że magnesy sie rozmagnesowały od spawania bo przedtem było wszystko ok więc to raczej napewno nic innego.Czy da sie je jakoś naprawić czy coś w tym stylu??proszę o pomoc.pozdr.

Musisz dokładnie opisać co zostało w tym kole magnesowym wymienione i w jakis sposób. Może poprosu przestawił Ci sie zapłon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak i gdzie to zrobić??

aa jeszzce dodam ważną lub nie informacje.Mialem peknieta tulejke w miejscu gdzie wchodzi klin i zostala ona cala wycieta i wspawana nowa.czy to moze byc wina tej tulejki a nie magnesów??

Przestawiły Ci sie bieguny magnesów względem wału korbowego, a to skutkuje tym że zapłon mógł pujść całkiem w maliny i żadna regulacja już mu nie pomoże. Poprostu czujnik Hallotronowy reaguje na zmianę biegunowości magnesów a w przypadku gdy zostały one przestawione względem wału (bo koło jest pozycjonowane klinem) to się wszystko pokaszaniło.

Edytowane przez DEAD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestawiły Ci sie bieguny magnesów względem wału korbowego, a to skutkuje tym że zapłon mógł pujść całkiem w maliny i żadna regulacja już mu nie pomoże. Poprostu czujnik Hallotronowy reaguje na zmianę biegunowości magnesów a w przypadku gdy zostały one przestawione względem wału (bo koło jest pozycjonowane klinem) to się wszystko pokaszaniło.

 

no tak coś pewnie takiego.I da sie to jakoś naprawić żeby była ta iskra??bo nie chce kupowac drugiego koła. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak coś pewnie takiego.I da sie to jakoś naprawić żeby była ta iskra??bo nie chce kupowac drugiego koła. :P

Rozwiązania są dwa. Albo przestawiasz tulejkę tam gdzie ma być, albo przenosisz czujnik w odpowiednie miejsce. A tak w ogóle to są tylko moje domysły i ktoś bardziej kompetentny powienien sie na ten temat wypowiedzieć. A jak sie przyjżysz temu kołu magnesowemu to nie ma na nim znaków do ustawiania zapłonu?

Edytowane przez DEAD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązania są dwa. Albo przestawiasz tulejkę tam gdzie ma być, albo przenosisz czujnik w odpowiednie miejsce. A tak w ogóle to są tylko moje domysły i ktoś bardziej kompetentny powienien sie na ten temat wypowiedzieć. A jak sie przyjżysz temu kołu magnesowemu to nie ma na nim znaków do ustawiania zapłonu?

 

tulejka i rowek na klin sa w tym samym miejscu co były oryginalnie.Człowiek sobie zaznaczył i jest tak samo jak było.Nie widziałem tam zadnych znaków do ustawiania zapłonu.Przeciez i tak nic mi to nie da skoro iskry nie ma.Chodzi mi tylko co można z tym kołem magnesowym zrobic a raczej z tymi magnesami zeby znowu była iskra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zaplonie SEM czujnik jest zinteegrowany z ceka...wiec nie przestawisz..moze byc sytuacja jeszcze taka ze magnes nie siadł wystarczająco --po prostu nowa tuleja jest za mała i odległosc magnesu od cewki jest wiekrza jak powinna byc bo pisałes o braku iskry czyli nie ma w zadnym punkcie! bo to ze po przestawieniu na klinie nie zapali to normalka ale iskra bedzie

 

w zaplonie SEM czujnik jest zinteegrowany z ceka...wiec nie przestawisz..moze byc sytuacja jeszcze taka ze magnes nie siadł wystarczająco --po prostu nowa tuleja jest za mała i odległosc magnesu od cewki jest wiekrza jak powinna byc bo pisałes o braku iskry czyli nie ma w zadnym punkcie! bo to ze po przestawieniu na klinie nie zapali to normalka ale iskra bedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zaplonie SEM czujnik jest zinteegrowany z ceka...wiec nie przestawisz..moze byc sytuacja jeszcze taka ze magnes nie siadł wystarczająco --po prostu nowa tuleja jest za mała i odległosc magnesu od cewki jest wiekrza jak powinna byc bo pisałes o braku iskry czyli nie ma w zadnym punkcie! bo to ze po przestawieniu na klinie nie zapali to normalka ale iskra bedzie

 

 

Zgadza sie iskry nie ma w ogóle, nigdzie.Tuleja nie jest za mała bo gdyby była za mała to magneto nie doszło by do śrtodka tyle co potrzeba, a dochodzi.A gdyby była za duża to by tarło o te kółeczko z cewkami a tak tez sie niedzieje.dodam że to nie jest SEM tylko hiszpansakie magneto.Motoplat electronico.Więc da rade je jakos namagnesować znowu te magnesy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, strasznie ciężko coś doradzić, jak nie ma chociaż rysunku, czy fotki... Może podasz trochę info o budowie tej instalacji... Czy to jest układ iskrownikowy? czy z cewką zapłonową? Czy jest akumulator?

Pozdrawiam Seb

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, strasznie ciężko coś doradzić, jak nie ma chociaż rysunku, czy fotki... Może podasz trochę info o budowie tej instalacji... Czy to jest układ iskrownikowy? czy z cewką zapłonową? Czy jest akumulator?

Pozdrawiam Seb

 

hm no więc jest to układ raczej z cewka zapłonowa, nie ma akumulatora, układ jest 6v bo tyle jest na magnecie.

to fotki magneto jeszcze przed naprawą

http://www.bikepics.com/members/crossowiec/05vice/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...