Deebo Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Dzisiaj odkręciłem sobie swiece i okazało się że są białe normalnie snieżno białe:) czyli motocykl ma zbyt ubogą mieszankę, żeby ją wzbogacić podniosłem iglice o jeden ząbek, pozytywne efekty to bardzo odczuwalnie większa moc motocykla(v-max nie sprawdziłem bo jest zbyt wietrzna pogoda), motocykl miał dziurę w zakresie 5000-6000 obrotów dziura była bardzo odczuwalna, a teraz prawie jej nie czuć tzn motocykl wolniej się zbiera w tym zakresie ale już nim tak nie "szarpie".w ogóle jazda jest płynniejsza. Minus jest taki że gdy przegazuje obroty szybko spadają do ok 2500-3000 po czym tak jakby na momencik zwalniają i wolniej schodzą do 1200 (tyle mam ustawione wolne) Chętnie pojechałbym do mechanika żeby opatrzył sprawę ale nie mam jakiegoś zaufanego w moim rejonie (jestem z nowego sącza) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 (edytowane) Jaki masz uklad wydechowy i jaki filtr powietrza ? Adam M. Edytowane 28 Października 2006 przez Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 28 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Wszystko oryginalne i nie przerabiane, swiece też standardowe(ngk DPR8EA-9) na następny sezon zamierzam założyć tłumik przelotowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Wyczyść gaźniki i zrób dobrą regulację. Obroty nie schodzą, bo masz za ubogie ustawienia biegu jałowego. Szybki test - skreć obroty na ciepłym silniku z 1200 na 1000 i powinny schodzić szybciej. Numer z przestawieniem iglicy wyżej jest dobry, wiele GS 500 (szczególnie wiekowych) dopiero wtedy pracuje prawidłowo i nie ma "dziury w gazie". Powody są różne, lewe powietrze, słaba kompresja itp. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 29 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Zgadza się jak skręce obroty niżej to faktycznie obroty szybciej schodzą. Narazie tak pojeżdze bo sezon się już prawie kończy a jak całkiem zepsuje się pogoda to zabiorę się za czyszczenie i regulacje. Dzięki za pomoc pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.