Skocz do zawartości

nowy motocykl


waldi16q
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Część mam bardzo ważne pytanie i proszę o poradę, bo sam nie jestem zdecydowany(taki typ człowieka)otóż chce zakupić enduro i nie wiem czy lekkie 250 w dwutakcie (np.ktm suzuki kawasaki) czy może ktm lc4 600 boje się ze będzie za ciężkie mam 186 cm wzrostu i 70 kilo

Problem jest w tym ze kasa dysponuje do 4 tysięcy a ceny tych motorów są podobne interesuje mnie jazda w ciężkim terenie(max błota strome podjazdy ale bez skoków no bez takich wysokich) no i tu jest problem

Edytowane przez waldi16q
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Część mam bardzo ważne pytanie i proszę o poradę, bo sam nie jestem zdecydowany(taki typ człowieka)otóż chce zakupić enduro i nie wiem czy lekkie 250 w dwutakcie (np.ktm suzuki kawasaki) czy może ktm lc4 600 boje się ze będzie za ciężkie mam 186 cm wzrostu i 70 kilo

Problem jest w tym ze kasa dysponuje do 4 tysięcy a ceny tych motorów są podobne interesuje mnie jazda w ciężkim terenie(max błota strome podjazdy ale bez skoków no bez takich wysokich) no i tu jest problem

problem jest o tyle ze LC4 za 4000 to kupisz raczej w złym stanie. A 2T za te pieniądze to zeby był dobry rocznikowo itp to crossa a enduro to jakiegoś CRM 250 usiałbys wychaczyć albo KDX 250 bo to fajne maszyny w tych pieniądzach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza sie za ta kase tylko 2T ,niestety koszta utrzymania dosc wysokie

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stary za ta kase to 2T ja tez borykam sie z tym problemem ale juz wybralem cr 250 4T w terenie za te pieniadze nie bardzo mi sie widzi wiem z doswiadczenia kupisz motror kolo 90 rocznika 89... 93 wydasz kase pojedziesz sobie posimigac w blocie przegrzejesz go i kicha prycha na obroty nie wchodzi kopci to 4T te roczniki to nie nowe wynalaski i czesto do tej pory nie byly robione a 2T to jest to kupisz 90 rocznik ale 2takty musza byc robione bo inaczej to chodza jak komarki poszukaj jakiegos po remacie albo do rematu i zrob lepiej na tym wyjdziesz bo kupisz o 1000zl taniej kupisz tlok tuleje wstawisz itp i wiesz co masz a 4T sa zajebiste lubie ich charakter pracy silnika ale w teren z tego rocznika nie bardzo mi sie widzi moje zdanie pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stary za ta kase to 2T ja tez borykam sie z tym problemem ale juz wybralem cr 250 4T w terenie za te pieniadze nie bardzo mi sie widzi wiem z doswiadczenia kupisz motror kolo 90 rocznika 89... 93 wydasz kase pojedziesz sobie posimigac w blocie przegrzejesz go i kicha prycha na obroty nie wchodzi kopci to 4T te roczniki to nie nowe wynalaski i czesto do tej pory nie byly robione a 2T to jest to kupisz 90 rocznik ale 2takty musza byc robione bo inaczej to chodza jak komarki poszukaj jakiegos po remacie albo do rematu i zrob lepiej na tym wyjdziesz bo kupisz o 1000zl taniej kupisz tlok tuleje wstawisz itp i wiesz co masz a 4T sa zajebiste lubie ich charakter pracy silnika ale w teren z tego rocznika nie bardzo mi sie widzi moje zdanie pozdro

jejku nie da się tego czytać!!!

Mój kumpel kupił KTM 250 2T z 90 roku za 1000zł. Wpakował w niego 1400zł i hula jak nigdy. Trzeba poprostu dobrze szukać NIE TYLKO NA ALLEGRO ! ! ! !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc teraz już wiem ze 2T w tej cenie nadaje się jeszcze do jazdy a ze czasem trzeba będzie podłubać to nic niema przyjemności bez dodatkowych kosztów a co powiecie na ktm GS 300 w 2T jak jest z ta maszyna?? Aha a suzuki RM 250 ?? i jeszcze jedno małe

pytanko jak jest z wałami co jaki czas je trzeba regenerować??? Mam nadzieje ze nie co roczek ale wierze w technikę 90 lat :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Kiedy siedze na maszynie totalny czuję luz, włanczam silnik daje kopa, za mna tylko kurz.."

 

Witam wszystkich!

jestem tu nowa i mam do Was kilka pytań. w przyszłym roku zamierzam zrobic prawko na motor ale już teraz szukam maszyny dla mnie. marzy mi sie potężna maszyna typu YAMAHA XV 750, albo suzuki intruder VS 700, ale jestem świadoma tego że są one dla mnie za ciężkie i najlepiej zaczynac od czegoś małego w okolicach 200kg. Mam parę modeli na oku, ale głównie ciekawi mnie honda: SB500, CB650 Nighthawk, VT 500 SHADOW, te dwa ostatnie interesują mnie najbardziej. Wiem że ten CB650 Nighthawk nadaje się na pierwszy motor, bo nie jest trudny w prowadzeniu, wygodny i nie pasuje raczej do amatorów szybkiej jazdy (co mi odpowiada), a VT500 Shadow też nie wygląda na groźną, ale właśnie o tym modelu nie mam za dużo informacji, nie wiem ile waży, jak się prowadzi i między innymi tego chciałabym się od was dowiedziec. Byłabym wdzięczna za wszelkie porady co do tych modeli, oraz byc może propozycje innych. :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SOrry hheeh 10 :icon_twisted: hehe mam 18 lateczek i nie sądzę żeby było za dużo mocy, nigdy

nie jest za dużo heh dzięki w sprawie RM przyda się a co z ktm GS 300?? jak z częściami i czy się nie

sypie????? pozdro 4all

Edytowane przez waldi16q
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...