Skocz do zawartości

Coś sie dzieje z moim tłumikiem.


wookie23
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

Byłem zadowolony z mojego moto jak chodzi lecz dzisiaj postanowiłem zdjąc tłumik z dt 125 2t i zobaczyć jak to jest jeździć bez. Okazało że po zdjęciu kręci do 6 tyś i nie idzie więcej dobra mniejsza z tym. Gdy założyłem tłumik moto nagle dostało takiego kopa że sam nie wierzyłem. O co tu chodzi?? Dodam tylko że gdy tłumik leżał przez pewien czas(10-20 minut) w garażu to wyciekło z niego troche nagaru. Czy to wina że miałęm wydech zablokowany nagare?? Jak tak to powiedzcie jak wyczyścic ten nagar...

 

Z góry dzięki

Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

Byłem zadowolony z mojego moto jak chodzi lecz dzisiaj postanowiłem zdjąc tłumik z dt 125 2t i zobaczyć jak to jest jeździć bez. Okazało że po zdjęciu kręci do 6 tyś i nie idzie więcej dobra mniejsza z tym. Gdy założyłem tłumik moto nagle dostało takiego kopa że sam nie wierzyłem. O co tu chodzi?? Dodam tylko że gdy tłumik leżał przez pewien czas(10-20 minut) w garażu to wyciekło z niego troche nagaru. Czy to wina że miałęm wydech zablokowany nagare?? Jak tak to powiedzcie jak wyczyścic ten nagar...

 

Z góry dzięki

Łukasz

 

 

 

zdjąłeś to grube kolanko(dyfuzor) czy puszke na końcu(tłumik) ? bo tłumik tylko tłumi hałas i nic więcej nie robi, natomiast dyfuzor odpowiada za moc silnika

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że motor bez wydechu chodzi gorzej, nie jest niczym nadzwyczajnym, bo w dwusuwach odgrywa dużą rolę w mocy silnika. Jeżeli z wydechu wycieka Ci olej, to jest on raczej dosyć mocno zaświniony. Spróbuj go przeczyścić. Są na to różne sposoby. Ja osobiście preferuje jeden - wg mnie najskuteczniejszy. Wygrzewasz tłumik przez dłuższy czas na palenisku, może się nawet zagrzać "do czerwoności", raczej nie uda Ci się go przepalić (może być w ognisku, jeśli nie masz możliwości). Cały olej ze środka pod wpływem temperatury spali się, wypadnie Ci z niego trochę sadzy, i po kłopocie. Tylko że wizualnie zejdzie Ci farba - będziesz musiał oszlifować trochę papierem ściernym do równości, i pomalować sprayem na wysoką temperaturę(10zł), kilkoma cieńkimi warstwami - wychodzi skuteczne, i dobrze wygląda, jak w oryginale. Sposób może nie jest najprostszy ale na pewno skuteczny, niedrogi, a przecież nie każdy ma dostęp do narzędzi, by rozcinać czy przerabiać tłumik. Pozdrawiam

Edytowane przez Wybranietz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najprostrzą metodą na wyczyszczenie dyfuzora jest jego zakołkowanie z jednej strony i wlanie wrzątku z "kretem do rur" , korkujemy z drugiej, "shakeujemy" trochę , odstawiamy na godzinkę , później wylewamy "zupkę" i zakładamy gruche do moto

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec to pewnie wina zabrudzonego na maxa wydechu... ok spróbuje zrobić ten chcwyt. Zatkać z jednej strocy wrzątek i kret... bo jakoś nie chce mi sie wypalać tłumika:) ale dzięki za rade:) teraz pytanie zalać tą miksturą cały wydech czy tylko tube bądz tłumik?? Ostatnie pytanie dlaczego mam tyle nagaru jeżeli już chyba 3 raz zalewałem cały pojemnik z olejem Castrola 2t za 40 zł?? Troche dziwne bo pisza że powoduje że jednak nie ma tego nagaru i jest chyba najdroższy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...