Skocz do zawartości

KTM 250 EXC 2T czy 4T


Camaross
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No więc zdecydowane .... kupuje motocykl enduro !!!!

Pojemność .. hmmm narazie 250 wystarczy

Marka?? ...... KTM zdecydowanie nie ma sobie równych

Ale teraz jaki silnik ...... dwusów czy czterosów....

a może pojemnosć 300 albo 350 z czterosówie ......

Co mi polecacie ..... i co wiecie o KTM 250 EXC ??

Podobno 2T jest w stanie palić 10 litrów ... to prawda .....

A i tak z ciekawości ... jakie one mają V-MAX ???

Chodz po Kawasaki ninja zx-12r predkości już mnie nudzą .

Teraz wole enduro. :) :clap:

 

:( :notworthy: :notworthy: :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EXC 250 2T ma ok 55KM a Vmax to okolo 150km/h ja mam SX czyli crossowego brata tegoż KTMa i pali mi kolo 12l na 100km. Ale cos za cos. 250 w 4T bedzie duuuzo słabsza bo bedzie miała kolo 40KM przy coprawda minimalnie wiekszej masie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mysle ze raczej 5-6 litrów :(

Motocykle 2T są z regóły lzejsze i mocniejsze. 2T to bardzo narowiste silniki uzyskujące max moc dopiero w wyzszych partiach obrotów. 4T to duzo spokojniejsze silniki które oddają moc juz od najnizszych obrotów. 2T maja badzo prostą budowe i ja robie sobie sam okresowe remonty silnika. W 4t raczej by mi to tak łatwo nie poszło. W 2T musisz pilnowac zmian tłoka na czas itp a w 4T musisz barrrdzo rygorystycznie przestrzegac czestej regulacji zaworów. 250 4T startują i są klasyfikowane na zawodach razem ze 125 2T. Jak dla mnie jezeli 4T EXC to conajmniej 450. Zwłasszcza ze masz juz duze doswiadczenie z mocnymi motorkami :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mysle ze raczej 5-6 litrów :clap:

Motocykle 2T są z regóły lzejsze i mocniejsze. 2T to bardzo narowiste silniki uzyskujące max moc dopiero w wyzszych partiach obrotów. 4T to duzo spokojniejsze silniki które oddają moc juz od najnizszych obrotów. 2T maja badzo prostą budowe i ja robie sobie sam okresowe remonty silnika. W 4t raczej by mi to tak łatwo nie poszło. W 2T musisz pilnowac zmian tłoka na czas itp a w 4T musisz barrrdzo rygorystycznie przestrzegac czestej regulacji zaworów. 250 4T startują i są klasyfikowane na zawodach razem ze 125 2T. Jak dla mnie jezeli 4T EXC to conajmniej 450. Zwłasszcza ze masz juz duze doswiadczenie z mocnymi motorkami :biggrin:

Wielkie dzieki dokładnie takiej porady potrzebowałem ..... czyli 250 2T EXC 2006 roku będzie mój .... wielkie dzieki do zobaczenia w terenie ;D :wink: :clap: :] :clap: :) :( :notworthy: :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

450 4T jest słabsza od 250 2T w związku z tym jest spokojniutka ale znowu ćwiara ma fajowe długaśne biegi co mi bardzo pasowało, na torze wystarczyła 2 i 3ka

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

250 2t na jazdę amatorską w zupełności wystarczy.

:D Przeciez to w tej chwili klasa Królewska w motocrossie :biggrin: 250 2T :flesje:

a co słuzy w takim razie do jazdy nieamatorskiej czyli dla zawodowców?? :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...