Angel Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Suzę troszke mocniej, dzis juz kilka razy lizneła 12 tys obrotów - na dwójce zaczyna iść na koło sama z siebieZnowu nie przesadzaj :) Mialem taka i tak sama z siebie na dwojce na gume nie idzie.No chyba ze lekkie podrygiwanie przedniego kola uwazasz za wychodzenie na kolo :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 17 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Znowu nie przesadzaj :clap: Mialem taka i tak sama z siebie na dwojce na gume nie idzie.No chyba ze lekkie podrygiwanie przedniego kola uwazasz za wychodzenie na kolo :clap: No dobra... daje się zauważyć tendencję to oderwania koła od ziemi :clap: Dziś dojechałem do 800 km, więc jak dobrze pójdzie to w poniedziałek przegląd po 1000 i zima może nadchodzic ;) Pozdrówki Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulawy Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 zajefajne, cudowne......marzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KEEPKRU Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Grutulacje :smile: :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 18 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Witka jednak sie udało - dzis dojechałem do 1034 km i w poniedziałek odstawiam Suze na pierwszy przegląd :buttrock: Co moge powiedziec po tym tysiącu kilometrów - naprawdę ciekawy motocykl, jak juz sie trochę przyzwyczaiłem do innych obrotów, to mam wrażenie że mozna nim jechac w kazdym łuku jeszcze szybciej i szybciej - on poprostu o to prosi :banghead: Nadal uwazam że porecznosc tego sprzętu jest niesamowita, w kazdym momencie łuku bez problemu i wysiłku mozna zrobić praktycznie dowolną korektę. Dynamika naprawdę fajna - wiadomo, że nie to co aktualny 1000, ale ani przez chwilę mi nie brakowało a jeszcze zawsze było min 3 tys obrotów w zapasie :icon_biggrin: Zawieszenie jest nisamowite, mimo stosunkowo już niskich temperatur świetnie wybiera nierówności i daje uczucie dużej pewności. Opony BT 014 chyba faktycznie sa ok, składałem sie juz mocniej dzisiaj i nic sie dziwnego nie działo. Pozdrówki Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej.62 Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Witam!Tomek moja opinia na temat tych opon jest zupełnie odmienna( co cię pewnie nie dziwi) i nie tylko moja. Niemcy również narzekali na 014, a konkretnie na przód. Przy głebszych pochyłach lubi puścić przód. Ponoć winę ponosi nie skład mieszanki a boczna konstrukcja opony. O ile dobrze pamiętam chyba zbyt mięka konstrukcja boków. W moim przypadku nawet nie zamkłem przedniej opony. Seksja zwłok wykazała jeszcze dwa, trzy milimetry do całkowitego zamknięcia,a i tak puściła. Fazeram jeźdźiłem na Dunlopach 208 RR i pozamykałem ją całkowicie bez problemu. Ja Suzi na Bringestonach 014 na torze napewno się już nie pojawie. Jestem w trakcie załatwiania porządnych opon. Pozdrawiam Andrzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 19 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 Witam!Tomek moja opinia na temat tych opon jest zupełnie odmienna( co cię pewnie nie dziwi) i nie tylko moja. Niemcy również narzekali na 014, a konkretnie na przód. Przy głebszych pochyłach lubi puścić przód. Ponoć winę ponosi nie skład mieszanki a boczna konstrukcja opony. O ile dobrze pamiętam chyba zbyt mięka konstrukcja boków. W moim przypadku nawet nie zamkłem przedniej opony. Seksja zwłok wykazała jeszcze dwa, trzy milimetry do całkowitego zamknięcia,a i tak puściła. Fazeram jeźdźiłem na Dunlopach 208 RR i pozamykałem ją całkowicie bez problemu. Ja Suzi na Bringestonach 014 na torze napewno się już nie pojawie. Jestem w trakcie załatwiania porządnych opon. Pozdrawiam Andrzej. Zgadza się, Niemcy narzekali na puszczający w głębokich złozeniach przód. I dlatego na tor założę torówki - zastanawiam się nad bridgestone bt002 - ponoć jest super, ale jak bedzie znacząco droższy od dunlopa GP to wezmę dunlopa. A te 014 zostawię sobie na wiosnę przed torem i jesień po torze, bo na drodze są całkiem ok, wczoraj juz dosyc przyp.....łem i nic sie nie działo, a szybciej po ulicach nie będę jeździł. Pozdrówki Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bocian cbr Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 gratuluje motorku naprawde super mój faworyt jeszcze w tym malowaniu nic dodać nic ująć wybór trafiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartezz Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 zajebisty sprzęt, serdeczne gratulacje :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śmigło (Sprint'er eSTeciak;-) Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Bardzo ładne moto. Gratki! Obyś bezpiecznie nawinął na niej jak najwięcej kaemów. Pozdro i samych prostych zakrętów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.