RO Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 3 tys to jednak duzo , nie ma co. Jednak WR 400 wydaje sie bardziej przystepna , dobrze byloby jakby jakis posiadacz sie wypowiedzial i najlepiej tych starszych modeli.. Kurcze , a od którego roku były kute a ne odlewane ? 2001 zdaje sie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Chodzilo mi o to ,że 400sety zalewaly świece, i po zalaniu mogleś juz swiece za 6dych wywalic.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 (edytowane) Ze świecami to prawda - największa bolączka, ale wystarczy wejsc na forum www.thumpertalk.com i poczytać opinie o 400/426. Sprzety praktycznie bez awaryjne. Wracajac do swiec, niby irydowe sa lepsze (jezdzilem na niej 5 miesiecy i padla) teraz kupilem 2 zwykle i zobaczymy co to bedzie. Pozdro EDIT: Enduras bez przesady z 6 dychami :( za 6 to masz irydowa;) zwykle po 2 dyszki. Edytowane 25 Października 2006 przez zielorz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RO Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Gdybys mogl a widziales juz tam temat o porównaniu starszych modeli WR 400 to wklej bezpośredni link bo powiem szczerze sie tam troche pogubiłem.. I jak jest z tą skrzynią ? Od któego roku został wprowadze skrzynie kute i czy czasami nie były już w modelach wyzej ? 426 , 450 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 B.powaznie podchodze do tego sprzetu (jesli $ pozwoli).Co do awaryjnosci to moj kolega miał takową i mowi ze jedna z wiekszych wad jest odlany wałek rozrządu ktorego material jest bardzo miekki i szyko zebatka sie konczy.Koszt wałka ok. 2500zł.Co do trybów skrzyni biegów to 320 zł JEDEN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RO Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 To od którego roku WR stały sie używalne ? Od 2001 ? 2002 ? czy od modelu 450 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RO Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Podnosze temat w celu uzyskania większej ilości informacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 ja mam takie pytanko czy wr mozna smiało jechac w dalsza trase?? (pomijam niewygody podozy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Raczej nie bo Wr ma 5 biegowaa skrzynie przez co przy predkosciach rzedu 100 km/h ma wysokie obroty!pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruszon Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Raczej nie bo Wr ma 5 biegowaa skrzynie przez co przy predkosciach rzedu 100 km/h ma wysokie obroty!pozdr.A czy inne motocykle typu np. EXC450 też się nie nadają w trase? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 jezeli ktos z was szuka WRki w naprawde b. dobrym stanie to moj znajomy ma wlasnie taka sztuke na sprzedaz: http://moto.allegro.pl/item137911611_yamaha_wr_400f.html GORĄCO POLECAM!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RO Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Pewnie szukałbym gdybym coś o niej wiedział.. Najbardziej interesuje mnie to od któej pojemności te WR zaczeły robić sie zdatne do mniej awaryjnej jazdy. Czy to było 426 czy 450. I jak z tymi częściami lanymi i kutymi ? I właśnie.. co ważniejsze jak sie ma do KTM'a EXC 400 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruszon Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 Cześć, sorka, że odświerzam temat ale... Znalazłem ciekawą oferte na allegro. Sprzedającego znam bo kupiłem od niego poprzednią YZ450F :cool: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M336174 Brać czy nie brać ?? Czy były jakieś poważne wady silnikowe w tych modelach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 Ej dlaczego znowu 400 ? A co do pytania to te silniki jak mówiniono wczesnij mialy choroby wieku dzirciecego czesc odmałwiały posłuszenstwa itd. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruszon Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 Choroby wieku dziecięcego?? To WR400 wyszła w 2002 roku? :cool: Powiedzcie coś więcej! :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.