tas23 Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Witam, Kupiłem lekko rozbitego Diversiona 600kę (96 r.). Poza różnymi popękaniami itd. miał lekko krzywe lagi (koło nawet nie doszło do kolektorów). Kupiłem w motobox'ie rury nośne, wymieniłem (z olejem i uszczelniaczami), wszystko zamontowałem, ale...Motocykl ogólnie jeździ prosto, ładnie się kładzie, nie mam zastrzeżeń, aż do momentu, gdy zaczynam hamować. Wtedy kierownica leciutko skręca w prawo, może o 1cm (patrząc na końce kierownicy). Z kolei przy cofaniu i wciśnięciu przedniego hamulca skręca w lewo. I teraz powiedzcie, co to może być?:)Wydedukowałem (również na podstawie innych tematów z tego forum), że mogę mieć luzy rury nośnej w goleni w lewej ladze - niby przy majtaniu ręką niewiele się zmienia, ale nie potrafię wygenerować takiej siły rękami jak hamujący motocykl. Jeśli tak, to czy wystarczy wymiana pierścieni prowadzących? Czy też jest możliwe żebym miał krzywy goleń - słyszałem, że one się nie odkształcają tylko pękają?! Jakie jeszcze macie pomysły? Motocykl walnął przodem w samochód, więc może coś z półkami... Chociaż sprawdzałem, wszystko porządnie dokręcone, to i tak nie bardzo widzę możliwość, żeby ich krzywizna dawała taki efekt... Jak jest krzywa, to wszystko jest krzywo, a nie się zmienia przy hamowaniu... Może się mylę? Łożysko główki ramy to też raczej nie jest, bo nic nie przeskakuje... No, ale mechanikiem nie jestem... Hilfe:) Gdzie z tym pójść w Warszawie, żeby mi to porządnie sprawdzili, naprawili i nie zdarli za bardzo (nie kupowałbym rozbitka cierpiąc na nadmiar kasy:P). Planuję jechać do Motomotion, bo profesjonalnie mnie kiedyś obsłużyli, ale też byli jedynym warsztatem, w którym cokolwiek robiłem:) PozdrawiamTas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Jak chcesz podjedź do mnie któregoś dnia, jestem na urlopie, ale moge spojrzeć na motocykl i powiem Ci wstępnie co to jest. Dywagowanie na forum w sutuacji w której można zobaczyć coś na żywo nie ma sensu. Namiary w podpisie. Oczywiście sie nie narzucam :-). Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Zalezy w ktorej czesci Warszawy mieszkasz. Ja znam dobrego mechanika na Brodnie. Naprawia motocykle prywatnie i robi to z sercem, no i malo bierze. W motomotion wymienialem olej i tylne klocki (to byla moja pierwsza wymiana w ogole i troche sie balem sam to robic :) ) i mam mieszane uczucia. Przede wszystkim jest drogo, no i obsluga jakas taka szorstka. Co do jakosci serwisu ciezko mi cokolwiek powiedziec, z racji wymienianych elementow. Tylny hamulec zaczal piszczec przy chamowaniu :) ale to chyba nie ma zwiazku z wymiana. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Z Bródna masz do mnie kawałek "Toruńską". Proponuję PW w celu dalszej korespondencji, nie ma co na forum robić zamieszania. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.