MłodyVFR Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Oj chyba niektorzy nie czytaja tematu od poczatku. oj, wiesz ile farb jest na swiecie? a co do proszkowego... tez mam duza stycznosc, cala mz pomalowalem kiedys, wlacznie z najdrobniejszymi pierdolkami, nawet pompa hamulcowa byla w proszku i klamki :bigrazz: malowalem i wydech i kolanko. o ile wydech trzymal sie zajebiscie, o tyle kolanko zmatowialo i wyskoczyly (moze nie pecherze) ale takie male wulkaniki :icon_razz: moze znowu piecowka piecowce nierowna? co do polysku, to teraz mam kola do vfr malowane proszkowo na srebrny polysk - prawie lakier. prawie, bo fachowiec zawsze powie, ze nie :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReBeLlion Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 ale malowanie proszkowe a malowanie proszkowe to co innego bo so ludzie ktorzi naprawde maja kiepski sprzet i nie umia malowac a sa tez fachowcy z profesjonalnym sprzetem i efekt koncowy miedzy nimi dwoma jest ogromny :( wiem co mowie Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 WitamJest też coś takiego http://www.allegro.pl/item136459404_dupli_..._do_800_st.htmlja malowałem tym cylinder i jakoś trzymapozdrawiam Jaka jest powierzchnia po tym spraju? Mat czy polysk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Po prostu na kolankach rur wydechowych na dluzsza mete proszek nie wytrzyma. Jedyne co naprawde wytrzymuje, jest odporne na uderzenia i zadrapania to powloki ceramiczne, ktore dosc drogo kosztuja.Natomiast malowanie proszkowe, zrobione w sposob opisany przez ReBeLiona wytrzyma bez problemu na tlumikach. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Natomiast malowanie proszkowe, zrobione w sposob opisany przez ReBeLiona wytrzyma bez problemu na tlumikach. no to samo ja zaobserwowalem na paru przykladach - tlumik zawsze tak, kolanko raczej nie zawsze :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WALDEK72 Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 lakieruje proszkiem od 11 lat i prawda jest taka lakiery tego rodzaju wytrzymaja temperature max 250 stopni pozniej zmatowieja nastepna rzecza jest lakier ktory musi byc fasadowy inny odpadnie no i na koniec koszty samo malowanie to ok 050 pln za decymetr szesciennyplus lakier od 40 do 140 pln za kg mniej nie sprzedaja aczkolwiek czarny jest popularny jak trafisz na stanie lakierni to zaplacisz max 50 pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puzel Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Ja polecam Boll 650C w sprayuNajpierw odtłuść malowaną powieszchnię, pomaluj, następnie przyczep tłumik do kolanka i odpal silnik. Uważaj apy nie skapnęła benzyna na pomalowaną część bo farba sie zmyje.Gdy tłumik sie nagrzeje farba zacznie się dymić-palić. Nie ma co panikować. Zostanie ładny matowy kolor, i juz odporny na benzyne pozddrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EEEmm Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 A kto zna i może polecić jakiś dobry warsztat lakierniczy w Wawie i okolicach co by mi pomalował tłumik - Ale dobry warsztat !!! co się trochę zna na tłumikach :P - bo zeszłej zimy jeden taki mi malował i do kitu to wyszło - miało być super hiper proszkowo a pomalował sprayem ... bla bla bla ..( to długa historia nie chce mi się rozpisywać ) w każdym razie teraz zowu szukam malarza. Za każde info dzięx. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maverik Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 A kto zna i może polecić jakiś dobry warsztat lakierniczy w Wawie i okolicach co by mi pomalował tłumik - Ale dobry warsztat !!! co się trochę zna na tłumikach :) - bo zeszłej zimy jeden taki mi malował i do kitu to wyszło - miało być super hiper proszkowo a pomalował sprayem ... bla bla bla ..( to długa historia nie chce mi się rozpisywać ) w każdym razie teraz zowu szukam malarza. Za każde info dzięx. pzdr. ogolnie jak napisal Adam M. kolektory tylko powloki ceramiczne, ja osobiscie tego typu rzeczy robie w sposob piasek + lakier włoski Ivaty czarny mat- niestety inne kolory trzeba sprowadzac, tak moge tez koledze zaproponowac odnowienie tlumika, przez przypadek jestem z pod Wawy :) pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek425 Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 no to samo ja zaobserwowalem na paru przykladach - tlumik zawsze tak, kolanko raczej nie zawsze :cool: alo AloKoledzy a myślicie że jest sens malować tłumiki od środka , np srebrzanką (czy czymś lepszym) żeby zapobiec rzdzewieniu? Pzdr.W Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Nie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.