Demus2 Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Witam. Mam problem z WSK. Nie wchodzi na wysokie obroty. Odpala od kopa, na wolnych pracuje dość dobrze a przy wysokich zaczyna przerywać. Nie wiem czy ma to jakiś wpływ ale jest tam trochę namieszane w elektryce tak żeby sprzęt chodził bez akumulatora. Pozdrawiam i z góry serdecznie dziękuję za podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Sprawdz iskre na swiecy a najlepiej zamontuj druga swiece i sprawdz jak moto chodzi :icon_mrgreen: Jesli to nie to to posprawdzaj wszsytkie przewody i dokladne polaczenia i wszystko inne co zmieniales w elektryce. Bo domyslam sie ze przed zmiana tego nie bylo... POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Witam. Mam problem z WSK. Nie wchodzi na wysokie obroty. Odpala od kopa, na wolnych pracuje dość dobrze a przy wysokich zaczyna przerywać. Nie wiem czy ma to jakiś wpływ ale jest tam trochę namieszane w elektryce tak żeby sprzęt chodził bez akumulatora. Pozdrawiam i z góry serdecznie dziękuję za podpowiedzi.Jeśli chcesz jeździć na WSK 175 bez akumulatora to musisz w jego miejsce wstawić kondensator elektrolityczny (o pojemności rzędu 5 000 - 10 000 mikro faradów, i na napięcie najlepiej 40 V lub wyższe). Patent jest sprawdzony i działa napewno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demus2 Opublikowano 23 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Dzięki za podpowiedzi. Sprzęt kupiłem już przerobiony i nie wiem jak chodził z akumulatorem. Wyczytałem w archiwum że WSK 175 bez aku bardzo kuleje. Iskrę na świecy mam dobrą. Muszę dowiedzieć się co tam zostało zmienione w elektryce i powrócić do oryginału. Spróbuje zastosować patent z kondensatorem. Jeżeli to nic nie da to będę musiał przeprosić akumulator. Tą Wuesią mam zamiar latać po polnych drogach i światła nie są mi do niczego potrzebne. Interesuje mnie tylko żeby silniczek normalnie chodził. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Ja miałem kilka WSK 175 i wszystkie są wrażliwe na przerwę przerywacza, ma wynosić od 0,2-0,3 mm jak jest większa to właśnie zaczyna się dławić, przerywać po przekroczeniu pewnych obrotów. Pozdrawiam Seb Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumcajs Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Ja tam miełem przerwę na przerywaczu 0.7 mm i też darła :icon_mrgreen:. Ale teraz zmieniłem na taką jaka ma być. Nie zauważyłem większych zmian po zmianie przerwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.