Skocz do zawartości

Problem z WSK 175


Demus2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z WSK. Nie wchodzi na wysokie obroty. Odpala od kopa, na wolnych pracuje dość dobrze a przy wysokich zaczyna przerywać. Nie wiem czy ma to jakiś wpływ ale jest tam trochę namieszane w elektryce tak żeby sprzęt chodził bez akumulatora. Pozdrawiam i z góry serdecznie dziękuję za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz iskre na swiecy a najlepiej zamontuj druga swiece i sprawdz jak moto chodzi :icon_mrgreen: Jesli to nie to to posprawdzaj wszsytkie przewody i dokladne polaczenia i wszystko inne co zmieniales w elektryce. Bo domyslam sie ze przed zmiana tego nie bylo... POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z WSK. Nie wchodzi na wysokie obroty. Odpala od kopa, na wolnych pracuje dość dobrze a przy wysokich zaczyna przerywać. Nie wiem czy ma to jakiś wpływ ale jest tam trochę namieszane w elektryce tak żeby sprzęt chodził bez akumulatora. Pozdrawiam i z góry serdecznie dziękuję za podpowiedzi.

Jeśli chcesz jeździć na WSK 175 bez akumulatora to musisz w jego miejsce wstawić kondensator elektrolityczny (o pojemności rzędu 5 000 - 10 000 mikro faradów, i na napięcie najlepiej 40 V lub wyższe). Patent jest sprawdzony i działa napewno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzi. Sprzęt kupiłem już przerobiony i nie wiem jak chodził z akumulatorem. Wyczytałem w archiwum że WSK 175 bez aku bardzo kuleje. Iskrę na świecy mam dobrą. Muszę dowiedzieć się co tam zostało zmienione w elektryce i powrócić do oryginału. Spróbuje zastosować patent z kondensatorem. Jeżeli to nic nie da to będę musiał przeprosić akumulator. Tą Wuesią mam zamiar latać po polnych drogach i światła nie są mi do niczego potrzebne. Interesuje mnie tylko żeby silniczek normalnie chodził. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ja miałem kilka WSK 175 i wszystkie są wrażliwe na przerwę przerywacza, ma wynosić od 0,2-0,3 mm jak jest większa to właśnie zaczyna się dławić, przerywać po przekroczeniu pewnych obrotów.

Pozdrawiam Seb

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...