Skocz do zawartości

Cagiva W8 125 2000r.


mag*magic
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam!!

mam takie pytanie.mam juz troche czasu ten moto http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M305871

i nurtuje mnie jedno pytanie: ile to moze miec koni???? powiem tylko tyle ze dt'ki 125 to wciagam nosem, a jak wkrece to na max. obroty to zapierd*** jak crossowka. a wczoraj latalem z kolega, on dr350 no to powiedzial ze nie odstaje od niego. a ktos mi pieprzyl ze to nie jest wersja PRO (podobno 33 KM) i ze to ma cos tam ponad 20 KM?? to mozliwe??!! to bym mial problem z dtkami ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według katalogu "Motocykle swiata 97r" W8 ma 24KM a DT 17KM czyli pewnie obydwie są zdławione. W8 wazy sucha 14,5kg a DT 120kg. MAX obr/min w W8 to 9900 a w DT 8,5

w W8 zawiecha: przód ma skok 215mm a tył 270mm.

W8 jak widac jest lepsza pod wieloma wzgledami od DT. Zciagając niepotrzebne duperele bagazniki migacze i dorabiajac kilka dodatków chyba mozna W8 w terenie naprawde niejednemu fullowi pokazać :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cagiva W8 to zajefajne enduro! Sam miałem takie http://myszono.neostrada.pl/mx/fotki/zakopower.jpg ale sprzedałęm koledze na rzecz YZ :icon_mrgreen: Tak jak mówisz ten motor nie odstaje praktycznie od crosówy! W terenie spisuje się naprawde zawodowo! Tu masz filmik z aparatu - taki mały skok oddałem :) http://www.myszono.neostrada.pl/mx/filmiki/jump.avi Wersja PRO różni się tym że jest chłodzona cieczą i ma pare ładnych koników więcej od zwykłej. Ja miałem jak widać chłodzoną powietrzem - maszyna szła jak burza niema co. Wywaliłem z niej lusterka , kierunki i tylny czarny błotnik - to było zbyteczne w terenie. Ta twoja i moja W8 są chłodzone powietrzem więc mają nie więcej jak 24KM ale charakterystyka silnika jest całkiem inna niż w DT - chyba sam wiesz że W8 idzie od samego dołu jak 4T a DT już potrzebuje obrotów - zresztą smigaliśmy na 3 motorki Ja na YZ witson na DT 125 i kumpel na tej mojej W8 - w sumie to poza tym że na YZ odchodziłem na któtkich odcinkach to za chwile obaj koledzy mnie doganiali z łatwością i puźniej niestety ja zostawałem w tyle gdyż DT i W8 spokojnie 125km/h polecą a YZ ok 100km/h przy czym nieźle wyje i żal silnika.

Mam jeszcze jeden filmik jak W8 skakam przez droge - kiedys w brudnych filmach to było ale patrzyłem na rapidshare i plik został usunięty - jak byś chciał to moge wrzucić jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie charakterystyka silnika jest zuuupeeelnie inna niz np w DT. i to chyba sprawia ze ma sie wrazenie ze ma wiecej kucy. tak jak widac w ogloszeniu napisalem ca. 30 KM bo na tyle wg mnie sie doczuwa. gdyby troszke szybciej wkrecala sie na najwyzsze obroty to bym sie z nia nie rozstawal. no i przede wszystkim niedotykam sie do niej: czyszcze, smaruje, zmieniam to co sie zuzywa i jezdze...

 

PS. myszon jak da rade to chetnie bym tez zobaczyl te filmiki bo link ktory podales nie dzial...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny motocykl, mam go od ponad miesiaca i nie narzekam. Ja mam wersje Unlimited chlodzoną powietrzem. Co prawda mam teraz małe problemy ale wszystko w swoim czasie sie zrobi :icon_mrgreen: Mocy to ma cos ponad 20 km z tym ze moja ma troche wiecej bo mam splanowaną głowice i wiekszy gaznik Mikuni 28 mm.

Czy to prawda ze to jest ten sam silnik co w Cagivie Mito tylko różnią sie cylindrem i głowicą?? Bo jesli tak to zastanawialem sie narazie czysto teoretycznie czy mozna by wstawic gore silnika od mito i miec chlodzoną cieczą?

mag*magic - masz moze na kompie serwisówkę do w8?

pzdr

Edytowane przez mortal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że co? 100km/h i wyje silnik? :icon_mrgreen:

 

A co kurna kaze w tym dziwnego ? żeby seta nie wyła przy 100km/h to trzeba by chyba zębatke 33 na tył dać a wtedy to byś nie miał startu z 80cc. Miałem licznik założony dość długo do YZ to wiem co mowie - najlepsza przelotowa predkość na YZ 125 to od 60-75km/h Wtedy silnik fajnie bzyczy i mozna pokonywac dlugie dystanse ale jak sie dopitoli manetką do konca no to chyba nie musze nikomu tłumaczyc co sie dzieje no nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaze nie jestes jedyną osobą na tym forum ktora dziwi sie temu zjawisku związanym z myszonem. :bigrazz:

 

To nie jest zjawisko związane ze mną tylko normalna praca silnika 125cc 2T w YZ na wysokich obrotach. Dla ciebie to może się nazywać inaczej dla mnie to jest poprostu wycie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

witam mam takie pyt. czy ktos mi moze pow. jaki tłok mam kupic do cagivy w8 125 chłodzonej powietrzem widziałem tłok do kupienia i pisało ze to do chłodzonych powietrzem i woda czy to prawda?? i czy kazdy model ma inny tłok>?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...