mag*magic Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 witam!!mam takie pytanie.mam juz troche czasu ten moto http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M305871 i nurtuje mnie jedno pytanie: ile to moze miec koni???? powiem tylko tyle ze dt'ki 125 to wciagam nosem, a jak wkrece to na max. obroty to zapierd*** jak crossowka. a wczoraj latalem z kolega, on dr350 no to powiedzial ze nie odstaje od niego. a ktos mi pieprzyl ze to nie jest wersja PRO (podobno 33 KM) i ze to ma cos tam ponad 20 KM?? to mozliwe??!! to bym mial problem z dtkami ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 według katalogu "Motocykle swiata 97r" W8 ma 24KM a DT 17KM czyli pewnie obydwie są zdławione. W8 wazy sucha 14,5kg a DT 120kg. MAX obr/min w W8 to 9900 a w DT 8,5w W8 zawiecha: przód ma skok 215mm a tył 270mm.W8 jak widac jest lepsza pod wieloma wzgledami od DT. Zciagając niepotrzebne duperele bagazniki migacze i dorabiajac kilka dodatków chyba mozna W8 w terenie naprawde niejednemu fullowi pokazać :icon_mrgreen: Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Ale chyba w8 jest chłodzona powietrzem nie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myszon Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Cagiva W8 to zajefajne enduro! Sam miałem takie http://myszono.neostrada.pl/mx/fotki/zakopower.jpg ale sprzedałęm koledze na rzecz YZ :icon_mrgreen: Tak jak mówisz ten motor nie odstaje praktycznie od crosówy! W terenie spisuje się naprawde zawodowo! Tu masz filmik z aparatu - taki mały skok oddałem :) http://www.myszono.neostrada.pl/mx/filmiki/jump.avi Wersja PRO różni się tym że jest chłodzona cieczą i ma pare ładnych koników więcej od zwykłej. Ja miałem jak widać chłodzoną powietrzem - maszyna szła jak burza niema co. Wywaliłem z niej lusterka , kierunki i tylny czarny błotnik - to było zbyteczne w terenie. Ta twoja i moja W8 są chłodzone powietrzem więc mają nie więcej jak 24KM ale charakterystyka silnika jest całkiem inna niż w DT - chyba sam wiesz że W8 idzie od samego dołu jak 4T a DT już potrzebuje obrotów - zresztą smigaliśmy na 3 motorki Ja na YZ witson na DT 125 i kumpel na tej mojej W8 - w sumie to poza tym że na YZ odchodziłem na któtkich odcinkach to za chwile obaj koledzy mnie doganiali z łatwością i puźniej niestety ja zostawałem w tyle gdyż DT i W8 spokojnie 125km/h polecą a YZ ok 100km/h przy czym nieźle wyje i żal silnika.Mam jeszcze jeden filmik jak W8 skakam przez droge - kiedys w brudnych filmach to było ale patrzyłem na rapidshare i plik został usunięty - jak byś chciał to moge wrzucić jeszcze raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RazieL Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 wrzuć, wrzuć chętnie obejżymy :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag*magic Opublikowano 22 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 dokladnie charakterystyka silnika jest zuuupeeelnie inna niz np w DT. i to chyba sprawia ze ma sie wrazenie ze ma wiecej kucy. tak jak widac w ogloszeniu napisalem ca. 30 KM bo na tyle wg mnie sie doczuwa. gdyby troszke szybciej wkrecala sie na najwyzsze obroty to bym sie z nia nie rozstawal. no i przede wszystkim niedotykam sie do niej: czyszcze, smaruje, zmieniam to co sie zuzywa i jezdze... PS. myszon jak da rade to chetnie bym tez zobaczyl te filmiki bo link ktory podales nie dzial... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortal Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 (edytowane) Bardzo fajny motocykl, mam go od ponad miesiaca i nie narzekam. Ja mam wersje Unlimited chlodzoną powietrzem. Co prawda mam teraz małe problemy ale wszystko w swoim czasie sie zrobi :icon_mrgreen: Mocy to ma cos ponad 20 km z tym ze moja ma troche wiecej bo mam splanowaną głowice i wiekszy gaznik Mikuni 28 mm.Czy to prawda ze to jest ten sam silnik co w Cagivie Mito tylko różnią sie cylindrem i głowicą?? Bo jesli tak to zastanawialem sie narazie czysto teoretycznie czy mozna by wstawic gore silnika od mito i miec chlodzoną cieczą?mag*magic - masz moze na kompie serwisówkę do w8?pzdr Edytowane 22 Października 2006 przez mortal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag*magic Opublikowano 22 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 niestety nie mam tej serwisowki na PC ale napisz o co konkretnie Ci chodzi to postaram sie napisac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 No no Cagiva idzie mu niezle :icon_mrgreen: Sa dwa wyjscia - albo moto mocny i niezajechany albo dobry kierowca :) Co do jazdy - davalismy rade :P POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 ja zostawałem w tyle gdyż DT i W8 spokojnie 125km/h polecą a YZ ok 100km/h przy czym nieźle wyje i żal silnika.Że co? 100km/h i wyje silnik? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myszon Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Że co? 100km/h i wyje silnik? :icon_mrgreen: A co kurna kaze w tym dziwnego ? żeby seta nie wyła przy 100km/h to trzeba by chyba zębatke 33 na tył dać a wtedy to byś nie miał startu z 80cc. Miałem licznik założony dość długo do YZ to wiem co mowie - najlepsza przelotowa predkość na YZ 125 to od 60-75km/h Wtedy silnik fajnie bzyczy i mozna pokonywac dlugie dystanse ale jak sie dopitoli manetką do konca no to chyba nie musze nikomu tłumaczyc co sie dzieje no nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Kaze nie jestes jedyną osobą na tym forum ktora dziwi sie temu zjawisku związanym z myszonem. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myszon Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Kaze nie jestes jedyną osobą na tym forum ktora dziwi sie temu zjawisku związanym z myszonem. :bigrazz: To nie jest zjawisko związane ze mną tylko normalna praca silnika 125cc 2T w YZ na wysokich obrotach. Dla ciebie to może się nazywać inaczej dla mnie to jest poprostu wycie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag*magic Opublikowano 23 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 No no Cagiva idzie mu niezle :icon_razz: Sa dwa wyjscia - albo moto mocny i niezajechany albo dobry kierowca :icon_razz: Co do jazdy - davalismy rade :buttrock: POZDRO ja mysle ze raczej to pierwsze :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graber Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 witam mam takie pyt. czy ktos mi moze pow. jaki tłok mam kupic do cagivy w8 125 chłodzonej powietrzem widziałem tłok do kupienia i pisało ze to do chłodzonych powietrzem i woda czy to prawda?? i czy kazdy model ma inny tłok>? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.