Nitomen Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 jakie oznaczenie ma ten gaznik Mikuni ?? mozna go kupic uzywanego gdzies z ebay czy allegro ??? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 (edytowane) Ciężko trafić, a jeśli już to za używkę Mikuni w okolicach 600 zł to chyba najmniejsza cena. Też bym się pozbył DellOrta, ale wiadomo, kasa. Choc udało mi się go w miarę dobrze wyregulować.Mikuni BST 40, a Keihin to FCR 41 MX, stosowany fabrycznie w 625 SXC.Jeszcze taki ranking gaźników do LC 4 znalazłem:Mikuni BST - nice easy cheap carb (the donkey)Dello - cheap tuning but rough (the wild stallion)Mikuni TM40/42 - mid priced tuning, perfect for the Lc4 ( Dunno how you call this cowboy horses )Keihin FCR41/39 - high price top of the range (the Arab)-ten gaźnik nowy kosztuje 1150 $! Edytowane 22 Października 2006 przez BartekJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 ale np:taki zolteczek z forum ma LC4 400 i nie ma problemow z tym gaznikiem delltoro , moze to zalezy od szczescia Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 (edytowane) Być może czterysetka nie jest taka wymagająca, czy tez humorzasta, ale ja miałem dużo kłopotów z zalewającą się maszyną. Informacja, że na Dellorto motor jest jak wild stallion to prawda - szarpie bestia przy lekkim dodaniu gazu. Na małych otwarciach przepustnicy ciężko jest płynnie jechać, co nie znaczy, że się nie da. Edytowane 22 Października 2006 przez BartekJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 ale dzinwe ze takie firmy jak hausberg , i huskie tez stosuja ten gaznik Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 A jakie typy gaźników były stosowane w Husabergu czy są stosowane w Husce? Model Dellorto PHM 38 SD, który jest w LC4 600 to dosyć stara konstrukcja, jeszcze sprzed '90 roku. Poza tym jeździłem na lc 4 400, rok chyba '94, z gaźnikiem PHM 36 , i to jest całkiem inna bajka, motorek jest duuużo łagodniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 (edytowane) znaczy sie nie wiem jakie typy , ale wiem ze delltoro a skoro pojemnosc podobna to moze i gaznik podobny :icon_mrgreen: ciekawe czy tam tez sa takie kaprysne , bo jesli nie mozna by sie pokusic o podmianke , zastanawiam sie czy nie mozna by tu zastosowac gaznika z innego japonskiego enduro klasy 600 - 650 ccm Edytowane 22 Października 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 (edytowane) Mikuni dostaniesz na niemieckim e-bay`u bez problemu, wrzuc tylko hasło LC4 lub LC4 vergaser, i powinno wyskoczyć kilka ofert na Mikuni. Uczestniczyłem w 2 aukcjach, poszły po ok. 400-500 PLN,później obserwowałem temat z ciekawości i najtaniej poszło za 250 PLN. W tej chwili stracilem motywację do szukania Mikuniego bo:-z Dell`Orto zaczynam się umiec dogadywac i wciąga mnie ta nauka jego strojenia, są efekty.-dostałem informację ze na Mikunich można naciąć się na minę-typ ze starszym rodzajem przepustnicy, które lubią pękać. Koszt nowej 600 PLN. Nowszy typ ma poprawiony ten element.BartekJ-wiesz z tym co piszesz o "miękkiej" pracy czterysetki, faktycznie może coś być. Jeżdżąc na 640 miałem wrażenie w sposobie oddawania mocy jakby to był prawie taki łagodny japończyk klasy 600-650, trudno mi było znaleźć tą brutalność i szorstkość w oddawaniu mocy którą ma moja stara 600, a uwielbiam to. Jeśli tak mają wszystkie 640 na Mikuni, to ja to chrzanię i będę szukał albo Keihina, albo zostanę przy kapryśnym, ale nieokrzesanym dell`orto:). Edytowane 23 Października 2006 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 22 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Jeżdżąc na 640 miałem wrażenie w sposobie oddawania mocy jakby to był prawie taki łagodny japończyk klasy 600-650, trudno mi było znaleźć tą brutalność i szorstkość w oddawaniu mocy którą ma moja stara 600, a uwielbiam to. Jeśli tak mają wszystkie 640 na Mikuni, to ja to chrzanię i będę szukał albo Keihina, albo zostanę przy kapryśnym, ale nieokrzesanym dell`orto:).Jak dla mnie to sprawa jest jasna chociaż mam tylko wiedzę teoretyczną na ten temat i są to tylko domysły. Mianowicie gaźnik MIKUNI BST jest gaznikiem podciśnienowym (z membraną) a na dodatek całkiem możliwe że w 640 współpracuje z systemem EPC (Electronic Power Controll System) a system ten na 2 i 3 biegu spowalnia otwieranie przepustnicy. I pewno stąd ta cywilizowana reakcja 640. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 (edytowane) Jak dla mnie to sprawa jest jasna chociaż mam tylko wiedzę teoretyczną na ten temat i są to tylko domysły. Mianowicie gaźnik MIKUNI BST jest gaznikiem podciśnienowym (z membraną) a na dodatek całkiem możliwe że w 640 współpracuje z systemem EPC (Electronic Power Controll System) a system ten na 2 i 3 biegu spowalnia otwieranie przepustnicy. I pewno stąd ta cywilizowana reakcja 640.Chyba się nie mylisz, bo ta 640 jest nowym nabytkiem, i prawdopodobnie EPC jest jeszcze nie zdemontowane. Edytowane 22 Października 2006 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 22 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 (edytowane) prawdopodobnie EPC jest jeszcze nie zdemontowane.????. Chyba nie zamontowane? To właśnie EPC dłąwi silnik na 2 i 3 biegu. Edytowane 22 Października 2006 przez DEAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 (edytowane) No jasne ze EPC zamula silnik, i większość właścicieli demontuje w swoich LC4 ten system po to by silnik nabrał lepszego charakteru. Jest to dość powszechny proceder, odłączanie EPC jest mało skomplikowane.Tak jak podejrzewam-w tej LC4 640 właściciel najprawdopodobniej nie mial czasu jeszcze odłączyć tego systemu, stąd ten soft w reakcji na gwałtownie odkręcony gaz. Sprawdzę, bo mam cały czas kontakt z włascicielem.I dlatego potwierdziłem wcześniej Twoją hipotezę-nie rozumiem więc skąd????????? To co wcześniej napisałeś o EPC i "spokojnym" gaźniku membranowym Mikuniego zgadza się. Edytowane 23 Października 2006 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 23 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Sorki coś mi sie popieprzyło :-). Chyba już śpiący byłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 (edytowane) TE 350 Dell'Orto PHF34DS (z pompka przyspieszenia)TE 410 MIKUNI TM 34 (z pompka przyspieszenia)TE 610 Dell'Orto PHM 40 MS (bez pompki przyspieszenia)TC 610 Dell'Orto PHM 40 MS (z pompka przyspieszenia) ----> Ja posiadam taki Dane z serwisowki takze 100% pewne:)Pozdro:) Edytowane 23 Października 2006 przez MateuszEnduroboyz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 25 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 (edytowane) Mam jeszcze jedno pytanko, na co zwócić szczególną uwage przy kupnie LC4? (chodzi mo o rzeczy specyficzne dla tego motocykla, oczywiście oprócz tych już wyżej wymienonych). Może coś sie szczególnie szybko zużywa, może gdzieś się tworzą luzy, może gdzieś sie szybko pojawia korozja? Edytowane 25 Października 2006 przez DEAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.