shoti Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 witam zakładam gmole do GS'a i zastanawiam jak mocno powinno sie dokręcać śruby którymi silnik przymocowany jest do tych długich szpilek i do ramy. trzeba sie trzymać ściśle momentu podanego w dokumentacji (jeśli takowy jest to ile on wynosi? może ktoś wie? ) Czy poprostu tyle ile da rade. nie chce czegoś urwać a nie mam klucza dynamometrycznego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CiasnyBaniak Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 Napewno nie na siłe.Kazda śruba na swój moment, moze ktos odpowie ja w kazdym razie polecam zobacyzć w manualu- tam powinno byc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 no ale co z momentu dokręcania skoro nie ma sie klucza?????????? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shoti Opublikowano 19 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 no ale co z momentu dokręcania skoro nie ma sie klucza?????????? No to już wiem,że nie mozna na oko tego robić. Jak dowiem sie moment to klucz pożycze i przykręce jak trzeba i jak manual przykazał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cykoria Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Doczepiam się. Jaki ma być moment dokręcenia śrub od silnika w gsie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rider143 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Na skanie z linka wszystko jest podane, kolejność dokrecania też jest ważna. http://img32.imageshack.us/i/gs500.jpg/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 A daliście radę odkręcić w ogóle te długie szpilki z przodu? Tzn. odkręcić się da ale wyjąć szpilkę to już wyższa szkoła jazdy często bywa w GS500E. Lekcja pt."Palnik gazowy". :biggrin: Jak się udało wyjąć to radzę posmarować szpilkę smarem tam gdzie wchodzi w "ucho" bloku silnika. One często się zapiekają/rdzewieją i w przyszłości będą jaja żeby ją wyjąć jeśli się zapiecze. Taka mini-porada. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.