pozdro600 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 moj szpieg z PePe mowil ze wczoraj mieli dostawe litrow. Bodzyn, twoj chyba tez doszedl??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 no ku*wa w koncu dobra wiadomosc, w poniedzialek dzwonie do nich z samego ranca i odbieram Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 no ku*wa w koncu dobra wiadomosc, w poniedzialek dzwonie do nich z samego ranca i odbieramjak odbierzesz kej seven to moze udostepnilbys koledze millera do lansu ;) :) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CRASH Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Lista startujących w pucharze sie wydłuza , tym bardziej milusio że w końcu maruderzy z forum dołączyli :icon_razz: Sligier widzę że idziesz na całość :crossy: Bandzior też się nie poddaje :) , regulamin techniczny ma byc w tym tygodniu zatwierdzony a jak narazie jest lista akcesoriów w preferencyjnych cenach dla pucharowiczów http://www.gsxr-cup.eu/lista_akcesoriow_do...ow_gsxr-cup.pdf .Pod koniec marca / początek kwietnia będą już graty do odboiru z pakietów więc będzie można wypróbowac gumki, zobaczymy jak się sprawują , mam pytanie zaopatrujecie się w koce ? napewno WSMy beda ich używać a jak z pozostałymi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 no dzisiaj glaskalem swojego sprzeta, taki smutny w kaciku stal :) najpozniej w piatek go odbieram i :) trzeba szybko dotrzec aby moc na full napierdalac :) musze pogadac z Grandysami aby mi znizke dali na koncowke tytanowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CRASH Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 no dzisiaj glaskalem swojego sprzeta, taki smutny w kaciku stal :icon_razz: najpozniej w piatek go odbieram i :icon_razz: trzeba szybko dotrzec aby moc na full napierdalac :icon_mrgreen: musze pogadac z Grandysami aby mi znizke dali na koncowke tytanowachyba końcówki bo masz dwie , z tego co mi wiadomo to narazie yosimura i arow ma oferte do 1000k7, akrap w fazie testów, też dzisiaj oglądałem litra k7 Maria kozak sprzęt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BOLEK Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 no dzisiaj glaskalem swojego sprzeta, taki smutny w kaciku stal :P najpozniej w piatek go odbieram i :notworthy: trzeba szybko dotrzec aby moc na full napierdalac :P musze pogadac z Grandysami aby mi znizke dali na koncowke tytanowaa czy w tym kąciku może więcej stało k7 bo ja z kumplem niby też w tym tygodniu mam odebraći też nam się bardzo niecierpliwi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Sligier widzę że idziesz na całość :D Qrwa juz zakupielem odpowiedni stroj coby sie dobrze prezentowac na padokui w Malezji :D :icon_biggrin: Pozdrawiam z cannes - sprzetow tu wiecej niz samochodow :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 (edytowane) jaki stroj??btw, jakby ktos nie wiedzial - Pietia bedzie latac z nami - jest na liscie juz:) Edytowane 14 Marca 2007 przez pozdro600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzR1 Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 a czy w tym kąciku może więcej stało k7 bo ja z kumplem niby też w tym tygodniu mam odebraći też nam się bardzo niecierpliwi Jak będzie tak dalej z dostawą sprzętów to pierwszą rundę pojedziemy na rowerkach :lalag: Pozdrawiam.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 powiem tak jutro po poludniu odbieram sprzeta (juz najprawdopodobniej z przewodami w stalowym oplocie) :icon_mrgreen: byly inne 1000 bialo niebieskie (chyba wszystkie dla PP) i jeden pomaranczowo czarny chyba do wziecia Crash chodzi o 1 koncowke bo taki tlumik biore, chyba ze zdecyduje sie na podwojny :D - podstawa to musi zniknac pucha z katalizatorem i co najmniej 7kg mniej :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Bodzyn moze zafunduj sobie docieranie na hamowni w PP?tu masz artykul ze strony dynotecha, btw jednego ze sponsorow Cupu:Docieranie Nowy sezon, nowe motocykle i nowe nadzieje na najszybszy, najmocniejszy sprzęt. Warto wiedzieć iż osiągi silnika w znacznej mierze zależą od tego jak go potraktujemy na początku. Każdy tuner silników wyścigowych zaleci stosowanie oleju na bazie mineralnej podczas docierania nowego silnika nawet jeżeli w późniejszym czasie ma być stosowany wyścigowy syntetyk. Wyjątkowo skuteczne dodatki zmniejszające tarcie zawarte w syntetykach utrudniają lub przynajmniej znacznie opóźniają dotarcie elementów współpracujących co powoduje iż przez dłuższy okres czasu występują spore „przedmuchy”, nadmierne zużycie oleju i spadek mocy; spowodowane nieszczelnością pierścieni tłokowych. Producenci olejów oficjalnie nie podzielają tego zdania, utrzymując iż dotarcie silnika stosując syntetyki potrafi być równie zadowalające. Być może - ale nie wiadomo ile czasu by to zajęło.Docieranie nie ogranicza się jedynie do kwestii zastosowanego oleju. Nowe lub wyremontowane silniki czasami mają problemy z dotarciem mimo zastosowania oleju na bazie mineralnej. Spalają olej, dymią, nie osiągają pełnej mocy. Wynika z tego iż oleje najnowszych klasyfikacji jakościowej zawierają takie ilości nowoczesnych dodatków redukujących tarcie, że docieranie silnika w tradycyjnie przyjmowany sposób może okazać się nieskuteczne. Wraz ze wzrostem produkcji silników wysokoobrotowych zaistniało zapotrzebowanie na oleje wytrzymujące większe obciążenia. Duża poprawa właściwości smarnych olejów zaczęła sprawiać iż dotarcie nie następowało właściwie lub znacznie się opóźniało. Producenci zareagowali poprawą jakości wykończenia współpracujących elementów zbliżając ją znacznie do poziomu jakiego możemy spodziewać się po właściwym dotarciu. Jednakże nawet tak dokładne wykonanie wymaga dotarcia aby pierścienie uległy właściwemu osadzeniu osiągając maksymalną szczelność. Kiedyś pierścienie nie były wykonane tak dokładnie, a honowanie na powierzchni cylindra działało na nie jak pilnik, ścierając je do odpowiedniego poziomu. Nie stosowano wtedy jeszcze obróbki wykończeniowej po honowaniu i tą rolę spełniały pierścienie usuwając nadmiar chropowatego materiału stopniowo doprowadzając do właściwej szczelności tego układu. Eksperci budujący od lat silniki wyścigowe docierając silniki na hamowni – po około 20 testach uzyskują spadek nieszczelności pierścieni o około połowę. Jeden test to trwające 10-15 sekund przyśpieszanie pod obciążeniem na ostatnim biegu przez cały zakres obrotów. Docieranie motocykli drogowych wiąże się z tym samym: częstym otwieraniem przepustnicy na maxa, jednak bez dłuższego utrzymywania wysokich obrotów lub obciążenia. Pomiędzy pełnymi otwarciami silnik powinien mieć czas na odprowadzenie ciepła z silnie nagrzanych miejsc i usunięcie cząsteczek metalu z docierających się elementów. Dzisiejsze silniki są produkowane z taką dokładnością, że naprawdę potrzebują dużych obciążeń aby elementy mogły przedrzeć się przez film olejowy i przez częściowy kontakt dotrzeć się do idealnego spasowania. Pyrkanie kilometr za kilometrem z oszczędnym manipulowaniem manetką gazu w żaden sposób tego nie dokona. Tu potrzebne są Prawdziwe obciążenia.Jak to mówią: „Docieraj powoli to zawsze będzie wolny, docieraj szybko to będzie szybki” Podczas tego całego wstępnego dopieszczania nie należy jednak zapominać o najważniejszych zasadach:1. Zawsze nagrzej silnik do temperatury pracy /większość szkód jest wyrządzana silnikom przez obciążanie ich przed nagrzaniem/2. Stosując gwałtowne otwarcia i zamknięcia gazu w ruchu ulicznym, pamiętaj o pojazdach za tobą – chyba nie chcesz by rozochocony dres zaparkował ci Golfa GTIturboMpowerRS zaparkował ci w tył..3. Uważaj na temperaturę. Nawet chwilowe przegrzanie na oleju niesyntetycznym może doprowadzić do jego zeszklenia na honowanej powierzchni cylindra uniemożliwiając skuteczne dotarcie i uszczelnienie. Decyzja należy do Ciebie! Delikatnym docieraniem możesz „oszczędzić” sobie 2-10% mocy i podobny procent żywotności /bo tego, że przedmuchy przez pierścienie są „niezdrowe” dla silnika to nikogo nie musze przekonywać/. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 chyba jednak zaufam sobie, jak narazie docieralem dwa motocykle i oba daja rade :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzR1 Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Tak panowie zrobiła nam się równowaga w klasach 12 do 12 :icon_mrgreen: Pozdrawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil2 Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Tak panowie zrobiła nam się równowaga w klasach12 do 12 :icon_evil: jest niezle, ale to ciagle troche malo :) poza tym "Pan Żarówa" startuje w litrach (#54)? - bedzie ciekawie, bo on jezdzi jak wariat :) (jest tutaj moze?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.