Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem, że to nie do końca w temacie, ale też się pośrednio tyczy tłumika i szkoda nowego tematu na dwa posty. Czy rura wydechowa w tym ZX6R tak powinna wyglądać? Chodzi mi o ten spaw na wysokości podnóżka.

 

http://www.aukcjoner.pl/gallery/004972943,1-KAWASAKI-ZX6R-ZXR6-ZXR-NINJA-rok-1998-IG-A-.html

 

EDIT

Dzięki Panie moderatorze! :D

Edytowane przez Blood
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no to spoko, bo myślałem, że pękła i gościu sam pospawał :D

 

I takie jeszcze jedno pytanko - teraz widzę sporo ZX6R na allegro w cenie do 8-9 tysi. Czy za te pieniądze faktycznie sportowa maszyna może być tak tania i w stanie bardzo dobrym, jaki zapewniają sprzedający?

 

np:

 

http://moto.allegro.pl/kawasaki-zx6-i1604845216.html

http://moto.allegro.pl/sprzedam-kawasaki-zx6r-polecam-i1617123586.html

http://moto.allegro.pl/kawasaki-ninja-zx6r-2000-i1623990721.html

Edytowane przez Blood
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość psikus89

One tak chodzą. Rok temu sprzedałem w podobnej cenie. ZX-6R to tanie 600 na tle konkurencji.

Te dwie pierwsze to zapewne leżały - są malowane. Co do trzeciej, to ciężko stwierdzić - za mało zdjęć, ale może być ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jeśli można wiedzieć, skąd wiesz, że malowane czy nie? I generalnie ze swojej kawy byłeś zadowolony? Tak pytam bo cena tych motorów, ich wygląd i osiągi przemawiają do mnie :D i zastanawiam się nad kupnem tego modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość psikus89

a jeśli można wiedzieć, skąd wiesz, że malowane czy nie? I generalnie ze swojej kawy byłeś zadowolony? Tak pytam bo cena tych motorów, ich wygląd i osiągi przemawiają do mnie :D i zastanawiam się nad kupnem tego modelu.

 

W przypadku pierwszego, to w ogóle całe boki są pomalowane na czarno i oklejone, nie pasują do fabrycznego malowania. Drugi sprzęt miał malowaną czachę, bo nie ma naklejonego przedłużenia wzoru z bocznej owiewki. Przejrzyj sobie stronki: http://www.bikez.com, http://bikepics.com - tam znajdziesz zdjęcia sztuk w oryginalnych malowaniach (zwłaszcza na tej pierwszej, bo na bikepics możesz wszystko znaleźć :) ).

Prawdę mówiąc, ja byłem średnio zadowolony z Kawy. Jak się okazało po kupnie, miała trochę przejść, trochę przy niej kombinowano, ale ogólnie to się sprawowała. Wykończenie i ogólne wrażenia za sterami słabsze w porównaniu do konkurencji z tych lat. Na pewno jest to bardzo ładny motocykl i wygodny w trasie i ma ten swój drapieżny charakter - to jest bardzo mocny i lekki sprzęt.

Zastanów się 5 razy zanim zdecydujesz się na sportowe 600, a jeśli nie jeździłeś wcześniej niczym, to wybij sobie to lepiej z głowy. Kupując np. GPZ500 (jeśli zależy Ci na plastiku), czy popularne GS500, CB500 itp. szybciej nauczysz się jeździć w złożeniach, panowania nad maszyną, stawiania gumy (i tak każdy w końcu próbuje :icon_razz: ) i głupie wpadki typu gleba parkingowa itp. będą mniej bolesne i dla Ciebie i dla portfela i dla motocykla.

Ja wiem, że zdecydowanie za wcześnie wsiadłem na sporta i przez pewien czas po prostu się męczyłem. Gdyby zamiast Kawy pojawił się mniejszy i lżejszy motocykl, to dużo wcześniej zacząłbym czerpać prawdziwą przyjemność z jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co, podczas kursu jeździłem na GS500 (miałem taką dostępną w trakcie kursu na prawko) i specjalnie mnie mocą czy wielkością nie raziła. Instruktor powiedział mi, że przy moich umiejętnościach, spokojnie mogę zacząć od sportowej 600, choć wtedy niewiele się nauczę. Owszem, będę jeździł bez większych problemów, ale z taką maszyną ciężko mi będzie ogarniać nowe tematy. Szukam jakiegoś sporta 600 albo mocniejszego nakeda, który kosztował by właśnie poniżej 9000zł, a z tego co widziałem, ze sportów to chyba tylko zx-6r łapie się w tym przedziale, w dobrym stanie.

Edytowane przez Blood
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość psikus89

Wiesz co, podczas kursu jeździłem na GS500 (miałem taką dostępną w trakcie kursu na prawko) i specjalnie mnie mocą czy wielkością nie raziła. Instruktor powiedział mi, że przy moich umiejętnościach, spokojnie mogę zacząć od sportowej 600, choć wtedy niewiele się nauczę. Owszem, będę jeździł bez większych problemów, ale z taką maszyną ciężko mi będzie ogarniać nowe tematy. Szukam jakiegoś sporta 600 albo mocniejszego nakeda, który kosztował by właśnie poniżej 9000zł, a z tego co widziałem, ze sportów to chyba tylko zx-6r łapie się w tym przedziale, w dobrym stanie.

Generalnie, im mniej będziesz miał plastików na początku, tym lepiej. Zakładasz crash pady, kładziesz się na bok albo tracisz równowagę przy małej prędkości i sztuka upada (któreś z tych raczej nastąpi) i jest szansa, że obędzie się bez większych szkód. Rozpieprzenie boczku, czachy, kierunków itd. wiąże się ze sporymi wydatkami i z przerwą w sezonie.

Także naked to dobry pomysł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość psikus89

Jeśli zostać przy Kawasaki to masz ER5:

http://moto.allegro.pl/kawasaki-er5-zarejestrowana-zadbana-i1621976918.html

http://otomoto.pl/kawasaki-er-5-gwarancja-M2571692.html.

 

Yamaha XJ600:

http://otomoto.pl/yamaha-xj-diversion-M2516979.html

 

Suzuki Bandit 600:

http://moto.allegro.pl/sprzedam-suzuki-bandit-n-600-i1607221952.html (to byłby całkiem dobry wybór, chociaż to ciężka konstrukcja, zdecydowanie cięższa od ER5)

 

Jeśli koniecznie musi być bardzo mocny, to jest Honda Hornet:

http://moto.allegro.pl/honda-hornet-600-2002r-zamiana-na-enduro-i1626807879.html

 

Aukcje pierwsze z brzegu, nie żebym polecał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie chodzi mi o to, że nie widzę sensu kupowana słabego nakeda sobie, ponieważ skoro na 8 lekcji (dopiero kończę kurs na prawko) zamknąłem oponę czy jak to tam się pisze i generalnie byłem uznany za 'jeżdżącego' to wolałbym już kupić coś sensownego, a niestety lubię czuć, że mam jeszcze zapas mocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. A konkretnie, na co powinienem uważać przy kupnie zx6r, ile mi pociągnie (nie chodzi mi o km/h a o przebieg), co najczęściej jeśli w ogóle się psuje, czy ciężko z częściami, czy jest wymagającym motocyklem, co powinienem lać do baku, aby jeździł jak najlepiej i jak najdłużej, ile pali egzemplarz około 7 letni na trasie i w mieście oraz jakiekolwiek inne info które mogłoby mi się przydać. Dodam, że narazie dopiero zbieram kaske, a potem poproszę rodziców o wsparcie finansowe, i chce kupić właśnie zx6r, ale najbliżej za półtora roku. Czy nadal zx6r będzie dla mnie dobrym wyborem ? Do tej pory moja praktyka to:

16 lat jazdy z matka codziennie w charakterze pasażera ofc :]

około roku jazdy na quadzie 200cm

Kilkanaście km na skuterze kumpla. :D

Heaven

And nothin else matters.

sygnavr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...