kubus Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 dzisiaj podczas jazdy zrodzil mi sie nastepujacy problem. kiedy motocykl stoi i wrzuce 1 nie moge pozniej przejsc na luz. tak jakby dzwignia byla zablokowana. jak rusze problem znika i dwojke wbijam bez problemow.to samo jesli moto jest wylaczony.biegi chodza normalnie 1 luz 2 wszystko przeskakuje jak nalezy.tylko odpale silnik i znowu;/ ktos wiec gdzie moze lezec problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Proponowałbym sprawdzić na poczatek działanie sprzęgła-regulacje.Może Ci ciagnąc sprzęgło i powodowac trudnosci w przełączeniu biegów.Jak silnik nie pracuje to problem znika.Naturalna sprawa! Sprzęgło nier pracuje :icon_mrgreen::Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 to samo jest w mojej dt ... to musi byc wina sprzegla ... jak jest odpalony i wrzucisz 1 to jak zaczniesz odpychac sie nogami to prawdopodobnie wbijesz 2 albo luz ... albo np pusc sprzeglo i jak ruszysz to mozesz wbic ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus Opublikowano 14 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 dzieki wielkie teraz juz mam 100% pewnosc ze to sprzeglo bo wlasnie sprawdzialem ze na biegu trzymajc sprzeglo nie da sie go ruszyc;/pytanie czy to kwestoia regulacji czy tez np zerwana linka;/ a jesli regulacji to ktos sie orienuje jak to sie robi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 miejsca regulacji są 3 ......2 na lince przy kierownicy i silniku i trzecia w silniku i znajduje się pod klapka na 2 śruby od strony łańcucha.... ...zluzuj linkę na kierownic potem za pomocą regelacji nr 3 ( ta pod tą przykrywką) jest tam śruba z kontrą odkręć nakrętkę i wkręć śrubę do wyczuwalnego oporu potem ją wykręć o np 0.5 obrotu żeby było trochę luzu dalszą regulacje przeprowadzasz za pomocą regulacji nr. 1i 2 przy kierownicy lub na lince przy silniku ..... i jak regulujesz przy kierownicy to tez zachowaj pewien luz żeby przypadkiem linka nie była cały czas naprężona http://img273.imageshack.us/my.php?image=gsssssssszo2.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.