Skocz do zawartości

Zegary wariuja...srad


shenron
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jak w temacie , w ostatni dniach zaobserwowalem dziwna usterke.Mianowicie w motocyklu podczas jazdy wskazowki zegarow zarowno predko,jak i obrotosciomierza momentami opadaja , "wylaczaja" sie , by po sekundzie z powrotem wrocic do normny.

 

Podczas godzinnej jazdy zdarza mi sie to 2-3 czasem 4 razy. I nie jest to ze soba polaczone tj. raz wariuje predkosciomierz , raz obrotosciomierz ,a innym razem oba na raz.

 

Raczej przy wyzszych predkosciach.

Przez ostatnie 4 tys kilometrow , nie mialem czegos takiego. I teraz nie wiem czy to za sprawa linek czy elektryki.

Poniewaz dodam ze swiatla mijania , i lampki wszystkich kontrolek choc swieca ladnie i wyraznie , to stracznie migoczą , tzn nawet podczas jazdy to swiatlo jest raz intensywniejsze , raz mniej, wylgada to tak jakby raz dostawalo wiecej mocy raz mnie.

 

 

co to moze byc , doswiadczeni wyratujcie z opresji , bo choc nie wplywa to na jazde , bardzo irytuje.

 

Motocykli to Gsx-r 600 `00r.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że w motocyklu z 2000roku zegary są juz tylko elektroniczne i linek tam nie znajdziesz...

jeśli chodzi o te wariacje to najwidoczniej jest jakaś przerwa/zwarcie albo zaśniedziałe styki :flesje:

rozbierz to tak żebyś miał na wierzchu kostkę (wtyczkę) do zegarów i gniazdo widoczne tam powinna być taka gumowa osłona żeby sie wilgoć nie dostawała ale czasem i tak sie dostaje i styki we wtyczce/gnizdku korodują ,,. jak już odepniesz wtyczke to popsikaj jakimś środkiem czyszczącym styki np "KONTAKT" i pozakładaj wszystko starannie, powinno pomóc :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wiec akumulator ma 3 miesiące.

 

Wczoraj otworzylem ta kostek do zegarow i w sumie wszystkie te miedziane styki byly wlasnie bialo-zasniezone.Niestety nie mialem przy sobie zadnego sprzetu czyszczacego a to dosc mocno tam siedzialo, totez sprawe czyszczenia bede musial dokonczyc nastepnym razem.

 

Mam nadzieje ze pomoze.Przy okazji , czyscic takze te wloty ? w kostce ? tylko jak : )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze trochę na temat przygasania świateł!

Sprawdź koniecznie napięcie ładowania na aku- powinno być w granicach 14-14,5V no max 14,8V. Jeśli aku jest sprawany!!! to nie powinno przy prawidłowym ładowaniu występować przygasanie świateł i kontrolek!

Pisz jak Ci poszło czyszczenie.

Pozdro Seba

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...