shenron Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Witam jak w temacie , w ostatni dniach zaobserwowalem dziwna usterke.Mianowicie w motocyklu podczas jazdy wskazowki zegarow zarowno predko,jak i obrotosciomierza momentami opadaja , "wylaczaja" sie , by po sekundzie z powrotem wrocic do normny. Podczas godzinnej jazdy zdarza mi sie to 2-3 czasem 4 razy. I nie jest to ze soba polaczone tj. raz wariuje predkosciomierz , raz obrotosciomierz ,a innym razem oba na raz. Raczej przy wyzszych predkosciach.Przez ostatnie 4 tys kilometrow , nie mialem czegos takiego. I teraz nie wiem czy to za sprawa linek czy elektryki.Poniewaz dodam ze swiatla mijania , i lampki wszystkich kontrolek choc swieca ladnie i wyraznie , to stracznie migoczą , tzn nawet podczas jazdy to swiatlo jest raz intensywniejsze , raz mniej, wylgada to tak jakby raz dostawalo wiecej mocy raz mnie. co to moze byc , doswiadczeni wyratujcie z opresji , bo choc nie wplywa to na jazde , bardzo irytuje. Motocykli to Gsx-r 600 `00r. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Wydaje mi się że w motocyklu z 2000roku zegary są juz tylko elektroniczne i linek tam nie znajdziesz...jeśli chodzi o te wariacje to najwidoczniej jest jakaś przerwa/zwarcie albo zaśniedziałe styki :flesje: rozbierz to tak żebyś miał na wierzchu kostkę (wtyczkę) do zegarów i gniazdo widoczne tam powinna być taka gumowa osłona żeby sie wilgoć nie dostawała ale czasem i tak sie dostaje i styki we wtyczce/gnizdku korodują ,,. jak już odepniesz wtyczke to popsikaj jakimś środkiem czyszczącym styki np "KONTAKT" i pozakładaj wszystko starannie, powinno pomóc :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareksit Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Spróbuj najpierw to co napisał Lolek. Powinno pomóc :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shenron Opublikowano 13 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 (edytowane) Motocykl wyprodukowany w 00 roku ale wersja jeszcze z 99. Edit. Dzieki za porady , sprobujemy powalczyc Edytowane 13 Października 2006 przez shenron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Do czego zmierzam , styki byly wlasnie niedawno czyszczone...a wszystkie styki? rozebrales sprzeta w najdrobniejsze kawalki i wyczysciles wszystkie? zacznij od zegarow, czyli wtyczek do nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tot79 Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 (edytowane) Ja tak miałem w swoim sradzie gdy akumulator był słabiutki i po wymianie juz było ok!!! Edytowane 13 Października 2006 przez Tot79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shenron Opublikowano 14 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Tak wiec akumulator ma 3 miesiące. Wczoraj otworzylem ta kostek do zegarow i w sumie wszystkie te miedziane styki byly wlasnie bialo-zasniezone.Niestety nie mialem przy sobie zadnego sprzetu czyszczacego a to dosc mocno tam siedzialo, totez sprawe czyszczenia bede musial dokonczyc nastepnym razem. Mam nadzieje ze pomoze.Przy okazji , czyscic takze te wloty ? w kostce ? tylko jak : ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boby Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 posprawdzaj przy okazji bezpieczniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 Jeszcze trochę na temat przygasania świateł!Sprawdź koniecznie napięcie ładowania na aku- powinno być w granicach 14-14,5V no max 14,8V. Jeśli aku jest sprawany!!! to nie powinno przy prawidłowym ładowaniu występować przygasanie świateł i kontrolek!Pisz jak Ci poszło czyszczenie.Pozdro Seba Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.