Skocz do zawartości

problem z gs 500


konczu84
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc wszystkim jestem swierzak jesli chodzi o mechanike motocyklowa, a generalnie wystapi problem w moim , sprzecie.Jest to Suzuki Gs500 z 1992r. problem jest tego rodz. ze strasznie ciezko rusza z miejsca gdyz sie dlawi i musze mu niezle dawac w piec to samo jest na drugim biegu, bo dop powyzej 3 tys obr. wkreca sie ladnie i zaczyna dobrze pracowac.Po za tym jak juz sie dobrze rozgrzeje zawiesza mi sie na 3 tys obrotow i dop. spadaja obroty jak zostaje wysprzeglony, na zimnym silniku nie ma takiej reakcji.Ostatnio zas zaczela mi sie swiecic kontrolka od oleju wiec wstawiem do garazu zeby nie zatrzec przypadkiem silnika sprawdziem poziom i jest letko ponad max. Wasciwie to wstawiam go do serwisu bo zaniepokojon jestem tym co sie dzieje ale chcialbym otrzymac wstepne inf na temat co moze byc przyczyna takich oto wyzej wymienionych usterek i jak je zlikwidowac?dziekuje z gory i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

przepraszam ze odgrzebuje stary temat ale...

mam podobny problem i dlatego nie chcialam zakaldac nowego tematu. moje gs 500 z 96 ma cos takiego ze dopoki sie nei rozgrzeje to tak jakby sie dlawil i przy hamowaniu gasnie... potem odpala na rezerwie za 2-3 razem i chodzi jakis czas normalnie a potem znowu sie dusi... chyba ze juz sie rozgrzeje po dluzszej jezdzie (po ok 100-150 km przejechanych) to chodzi bez zarzutow ale jak postoi troche i chce jechac dalej to znowu sie dusi.. od razu mowie ze ze mnie laik mechaniczny i nie wiem co zrobic z tym fantem a ucieczka z ronda rataje np srednio mi odpowiada :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w stolicy kwitnącego ziemniaka

 

 

:icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :buttrock:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Ostatnio zas zaczela mi sie swiecic kontrolka od oleju

 

+

 

 

A jak wygląda sytuacja jak dasz na luz i dodasz mocno gazu tak do 9 tys. Czy ładnie się wkręca na obroty i z nich schodzi ?

 

 

:banghead:

 

Masz wielki problem z gaźnikami na pewno. Skoro nie kumasz mechaniki to odstaw do serwisu i czekaj.... :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...