konczu84 Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Czesc wszystkim jestem swierzak jesli chodzi o mechanike motocyklowa, a generalnie wystapi problem w moim , sprzecie.Jest to Suzuki Gs500 z 1992r. problem jest tego rodz. ze strasznie ciezko rusza z miejsca gdyz sie dlawi i musze mu niezle dawac w piec to samo jest na drugim biegu, bo dop powyzej 3 tys obr. wkreca sie ladnie i zaczyna dobrze pracowac.Po za tym jak juz sie dobrze rozgrzeje zawiesza mi sie na 3 tys obrotow i dop. spadaja obroty jak zostaje wysprzeglony, na zimnym silniku nie ma takiej reakcji.Ostatnio zas zaczela mi sie swiecic kontrolka od oleju wiec wstawiem do garazu zeby nie zatrzec przypadkiem silnika sprawdziem poziom i jest letko ponad max. Wasciwie to wstawiam go do serwisu bo zaniepokojon jestem tym co sie dzieje ale chcialbym otrzymac wstepne inf na temat co moze byc przyczyna takich oto wyzej wymienionych usterek i jak je zlikwidowac?dziekuje z gory i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prog Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 A jak wygląda sytuacja jak dasz na luz i dodasz mocno gazu tak do 9 tys. Czy ładnie się wkręca na obroty i z nich schodzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konczu84 Opublikowano 13 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 W gruncie rzeczy adnie sie wkreca na obrotu gorzej z nich schodzi bo schodzi bardzo powoli do momentu osiagniecia 3tys i w tym momencie sie blokuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Petereq Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 A moze masz ktorys wezyk paliwowy zagnieciony ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 jesteś z Radomia to dzwoń na 501531384 tam uzyskasz fachową pomoc Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konczu84 Opublikowano 13 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Dzieki serdeczne za kontakt pod ktorym moge uzyskac fachowa pomoc. :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konczu84 Opublikowano 14 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 A czy to moze byc wina rozlegulowanych gaznikow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa23 Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 przepraszam ze odgrzebuje stary temat ale... mam podobny problem i dlatego nie chcialam zakaldac nowego tematu. moje gs 500 z 96 ma cos takiego ze dopoki sie nei rozgrzeje to tak jakby sie dlawil i przy hamowaniu gasnie... potem odpala na rezerwie za 2-3 razem i chodzi jakis czas normalnie a potem znowu sie dusi... chyba ze juz sie rozgrzeje po dluzszej jezdzie (po ok 100-150 km przejechanych) to chodzi bez zarzutow ale jak postoi troche i chce jechac dalej to znowu sie dusi.. od razu mowie ze ze mnie laik mechaniczny i nie wiem co zrobic z tym fantem a ucieczka z ronda rataje np srednio mi odpowiada :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 To poziom paliwa masz chyba do regulacji tak wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa23 Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 hmmm a gdzie w poznaniu moge szukac pomocy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 hmmm a gdzie w poznaniu moge szukac pomocy ? U Dominika Szymańskiego w stolicy kwitnącego ziemniaka Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 w stolicy kwitnącego ziemniaka :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :buttrock: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matioza Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 wejdz na te forum moze tam ci pomoga www.motomx.vgh.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Ostatnio zas zaczela mi sie swiecic kontrolka od oleju + A jak wygląda sytuacja jak dasz na luz i dodasz mocno gazu tak do 9 tys. Czy ładnie się wkręca na obroty i z nich schodzi ? :banghead: Masz wielki problem z gaźnikami na pewno. Skoro nie kumasz mechaniki to odstaw do serwisu i czekaj.... :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Wejdź do działu reklama i i się zareklamuj a nie rób syfu w każdym temacie o gs500, bo cię zaraz ktoś wypunktuje. pzdr wejdz na te forum moze tam ci pomoga www.motomx.vgh.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.