Skocz do zawartości

Docieranie Tzr po tuningu


agressor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ja przez jakies 50 km jezdzilem w miare spokojnie. Pozniej jezdzilem jak zawsze czyli doysc ostro, uwazajac tylko na przegrzanie do ktorego naszczescie nie doszlo. przejechalem juz 700 mil i nie ma zadnych problemow. A od 400mil zaczalem wlewac normalna mieszanke 1:50 i od tej pory w sumie caly czas palnik ale dalej uwazam zeby nie przegrzac bo to najbardziej szkodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze czytajac wszystko na foruym co bylo mozliwe :) wszystklie tematy doszedlem do wniosku ze trzeba jednak na dotarciu dawac w palnik ale uwazac zeby nie przegrzac ;]:) teraz kapuje o co chodzi :) jak zrobilem prawie 40 km to moge jechac w trase 10 km bez przerwy ?? tylko oczywiscie nie caly czas na pizdzie tylko tak jak pisaliscie tam wyzej :) :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jasne. Nie o to chodzi ze odrazu musisz zapier**lac, tylko poprostu normalnie jezdzij, nie mysl o tym ze go docierasz, co jakis czas mu przycisnij, w calym zakresie obrotu jedz, tylko nie przegrzej.

Nie mozna tez jezdzic 2T na przesadnie niskich obrotach bo silnik sie konczy wtedy. Jezdzij na takich obrotach na jakich motor najlepiej sie czuje, na takich co bezproblemowo jedzie, po dodaniu gazu odrazu sie zbiera. NIE DUSIĆ

Potem coraz czesciej ciśnij, ciśnij, itd, itd... :)

 

Pozdrawiam Docieraczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skorzystam z okazji i zapytam. Do Aprilii Pegaso 125 świeżo po tulejowaniu ile mam lać oleju przy docieraniu i jakiego? Może być full syntetyk czy lepiej tak nie ryzykować? Sorry za głupie pytanie ale wyp***alam dozownik przez który maszyna mi się zatarła i wolę spytać niż później żałować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno lepiej docierać na mineralnym bo syntetyk smaruje tak dobrze że docieranie trwa zdecydowanie długo no i te przedmuchy... Z drugiej strony przegrzany olej mineralny może się zeszklić na pow. cyl. i trzeba będzie robić szlifa i nowe pierścienie żeby znów miał moc Po dotarciu oczywiście syntetyk. Sam nie wiem kurde, docieranie jest ważne i wypada o nim dużo wiedzieć-niech ktoś sie wypowie dokładnie jaki olej i ile... Może syntetyk ale 1:50 tak jak normalnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

syntetyk czy lepiej mineralny? Czyli jak z tą mieszanką - nie chcę przesadzić, bo wtedy mogą wystąpić przedmuchy i docieranie będzie trwało nie wiadomo ile... 1:30 będzie dobrze czy za dużo?

 

Oczywiście mineralny i na pewno nie 1:30. Na stronie firmy w której wykonałeś naprawę masz opis docierania.

 

http://www.motor-tech.katowice.pl/ (technika => docieranie)

Edytowane przez marcpol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...